Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.

We zijn weer (thuis).
Wist niet dat wikken en wegen zo moeilijk kon zijn.

Huis wat we hebben bezocht is geweldig. En dan bedoel ik de ligging, en de ruimtes en mogelijkheden.
Heeft wel wat cosmetische aandacht nodig hier en daar.

Voor en achter gevel zijn compleet vernieuwd incl nieuwe kozijnen. Alles onderhouds vrij. Nieuwe keuken en is mooi.
Zonnepanelen en een zonneboiler.
Dak zal alleen wel binnen paar jaar vernieuwd moeten worden. Is van rond 2000.
CV moet ook vernieuwd worden. Ook van rond 2000.

Maar goed, de vraagprijs is ook niet de hoofdprijs.

Maar ja, wat doe je nu. Moet je de vraagprijs bieden. Moet je overbieden. Of juist eronder.
Je hebt maar 1 kans. Om je bod te doen.

Pffffff moeilijk allemaal.
 
Succes met overwegen en afwegen pro en contra’s Marcel.

hier terug vd notaris. Levenstestament en gewoon testament opgemaakt en/of aangepast. Geeft rust, maar wel €1400 armer weer. Duur koppie thee daar.
 
Succes met overwegen en afwegen pro en contra’s Marcel.

hier terug vd notaris. Levenstestament en gewoon testament opgemaakt en/of aangepast. Geeft rust, maar wel €1400 armer weer. Duur koppie thee daar.
Albert,

Ik weet niet of jou situatie zo anders is.

Maar mijn ouders waren getrouwd. Ik ben enigs kind.
Alles (minus kindsdeel) gaat naar langst levende (moeder in dit geval) en als moeders overlijd gaat alles naar mij.
Heb je geen testament voor nodig.

Ik heb het vermoeden dat het bij jullie ook zo zit.
 
Albert,

Ik weet niet of jou situatie zo anders is.

Maar mijn ouders waren getrouwd. Ik ben enigs kind.
Alles (minus kindsdeel) gaat naar langst levende (moeder in dit geval) en als moeders overlijd gaat alles naar mij.
Heb je geen testament voor nodig.

Ik heb het vermoeden dat het bij jullie ook zo zit.
Nou… ik ben niet de biologische vader van Erik, dus als er wat met ons zou gebeuren dan kan zijn bio paps ook wat op eisen. En om dat te voorkomen….
 
Nou… ik ben niet de biologische vader van Erik, dus als er wat met ons zou gebeuren dan kan zijn bio paps ook wat op eisen. En om dat te voorkomen….
Dat verklaard een hele heleboel Albert! Dan kun je de zaken maar beter heel goed op papier zetten!
 
Die Oe…..pper krijgt geen eurocent. Als je er al 18 jr niet naar omkijkt, moet je ook niet komen als dr wat te halen is.
 
Succes met overwegen en afwegen pro en contra’s Marcel.

hier terug vd notaris. Levenstestament en gewoon testament opgemaakt en/of aangepast. Geeft rust, maar wel €1400 armer weer. Duur koppie thee daar.
Dat is een dure want 4 jr geleden heeft mn vader ook een nieuw testament opgemaakt en dat was dacht ik bijna 600 euro en daar schrok hij al van.
 
Dat is een dure want 4 jr geleden heeft mn vader ook een nieuw testament opgemaakt en dat was dacht ik bijna 600 euro en daar schrok hij al van.
Dit waren dr gelijk 2 John. Aanpassing gewone testament en nieuw Levenstestament. Die zijn dus verschillend
 
O ja dan kan het wel kloppen Albert. de notaris is in de regel een dure jongen.
 
Avond John,
ben je inmiddels al weer een beetje ontdooid?
 
Haha, ja ze waren al tegen half 1 klaar dus toen alles alweer terug kunnen zetten en even de kachel aan gehad want in de kamer was het nog maar 16 graden.
Maar we mogen nu het weekend lekker niksen.
 
Hoeveel tijd heb je om te beslissen en mag je echt maar 1 bod doen?
Voor maandagochtend een bod doen.

Er zijn 6 mensen ingepland op de afgelopen kijkdag.
Deze kunnen alle 6 één bod uitbrengen.
Het hoogste bod wordt (mits de verkoper akkoord gaat) gekozen.
De andere bieders krijgen dan geen 2e kans meer.

Moest het mijn moeder net ook uitleggen. Die stamt nog uit de tijd, dat je met de verkoper handje klap kon doen……
 
Voor maandagochtend een bod doen.

Er zijn 6 mensen ingepland op de afgelopen kijkdag.
Deze kunnen alle 6 één bod uitbrengen.
Het hoogste bod wordt (mits de verkoper akkoord gaat) gekozen.
De andere bieders krijgen dan geen 2e kans meer.

Moest het mijn moeder net ook uitleggen. Die stamt nog uit de tijd, dat je met de verkoper handje klap kon doen……
Blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Vind het toch vreemd dat je eventueel geen tweede bod mag doen, zo gaat iedereen heel hoog bieden.
Ook elf jaar geleden deed ik nog soort van handje klap hoor:DD
 
Blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Vind het toch vreemd dat je eventueel geen tweede bod mag doen, zo gaat iedereen heel hoog bieden.
Ook elf jaar geleden deed ik nog soort van handje klap hoor:DD
Het is een rare tijd.
Het was toch altijd normaal om af te dingen.

Afgelopen jaar werd er juist overboden. Wereld op zijn kop.
 
Het is een rare tijd.
Het was toch altijd normaal om af te dingen.

Afgelopen jaar werd er juist overboden. Wereld op zijn kop.
Is ook vreemde bedoeling. Overbieden vind ik nog niet zo bizar maar het maar 1 keer bieden wel. Dit drijft de prijs naar mijn idee gigantisch op.
 
Dat zie je verkeerd Thea want ik kijk alleen toe en geef ze zo nodig een schop onder hun reet als ik denk dat ze sneller kunnen werken:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan