Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou net een bliksemactie want behalve de deuren gingen ze ook vandaag de draaibare ramen vervangen dus alles onder de ramen moest nog op alle kamers weg worden gehaald en ja op de kinderkamers weet je dat wel. Dus ik heb in allerijl 30 min staan te schuiven en doen en ze kunnen er weer bij.
De planning is niet echt geweldig bij deze aannemer.
Ach, een draaibaar raam is ook gewoon een kleinere deur…….
 
Ach, een draaibaar raam is ook gewoon een kleinere deur…….
Tja zo bekeken dus wel maar ja ik hou van een planning en dat loopt vaak anders en daar hou ik dan weer niet van:DD
Houtrot zouden ze maandag al doen maar ja dan zie je niemand terwijl je er wel rekening mee houdt.
 
Tja zo bekeken dus wel maar ja ik hou van een planning en dat loopt vaak anders en daar hou ik dan weer niet van:DD
Houtrot zouden ze maandag al doen maar ja dan zie je niemand terwijl je er wel rekening mee houdt.
Weet je wat ze op mijn werk zouden zeggen??

Jij bent ook een echte autist!

Maar goed, dat is op mijn werk juist wel een voordeel.

Alleen als er wat nieuws geimplementeerd moet worden. O jee, dat heeft wel wat voeten in de aarde.
We zijn recentelijk begonnen met een WCS (world class manufacturing) systeem op te zetten op de verschillende afdelingen.
Komt uit de automotive, maar kan ook vertaald worden naar andere bedrijfsvoeringen.
Is om kosten te reduceren, kwaliteit te verbeteren en werkprocessen te verbeteren.
 
Moge Thea en ik hoop geen corona.
 
Wat ik ervan weet, is dat het nu nog net als een griepje / verkouden is.

Dat waren we vroeger ook vaak genoeg….

Denk dat die corona gewoon een soort griepje zal blijven en nooit echt weg gaat.
En blijkbaar houden die 3 prikken dat ook niet tegen.
Dus prik 4 en 5 en 6. Ik weet niet of ik me nog geroepen voel……

Maar goed, we houden er maar over op, anders krijgen we een ban met dit verboden onderwerp.
 
Vanmiddag even een huis bezichtigen. Ben benieuwd.
 
Maar goed, we houden er maar over op, anders krijgen we een ban met dit verboden onderwerp.
Nou omdat jij het bent krijg je eerst deze want ja je geeft het zelf al een beetje aan:ROFLMAO::ROFLMAO:;)
Sport Yellow Card GIF by Groene ster
 
in Juli was het voor mij toch echt veel meer dan een griepje.
Jessica had het in februari en zit nu met long covid en heeft er heel veel last van nog en kan amper een paar honderd meter lopen. Momenteel zijn de longarts en de cardioloog met allerlei onderzoeken bezig.
 
Jessica had het in februari en zit nu met long covid en heeft er heel veel last van nog en kan amper een paar honderd meter lopen. Momenteel zijn de longarts en de cardioloog met allerlei onderzoeken bezig.
Gaat nog steeds niks beter dus, bah. Hoop echt dat ze haar en anderen kunnen helpen want dit is erg.
 
Goedemorgen allemaal,

tja John, hier hebben ze bij een buurman wc, badkamer en keuken tegelijk aan gepakt. Hadden ze voor hem een dixi buiten neergezet. Dus als hij wat kwijt moest midden in de nacht kon hij de trap af naar buiten om aan de straat te zitten sch*ten op een toilet dat de hele week niet schoongemaakt werd en waar ook alle bouwvakkers gebruik van maakten.

Ik zou onderhand de boel ook wel eens vernieuwd willen hebben maar nadat ik dat zag ben ik van gedachten veranderd. Een porta potti zou ik nog mee kunnen leven maar dan eentje voor mij alleen!
 
Mogge folks, ik ben blij als een kluizenaar te leven als ik al die long-covid verhalen lees:koffie:
Meeste mensen hebben er weinig last van en houden er niks aan over. Probleem is de mensen die er wel wat aan overhouden want dan is het gelijk ernstig.
 
Begrijp ik nou goed dat wielrenners een voordeel hebben?:DD

Wij mannen moeten al zo veel doen. Om nu ook nog eens na te tellen of er sprake is van al of geen groepsvorming in zo'n geval gaat me toch te ver. Laten we, ik bedoel dit figuurlijk!, de handen schoonhouden!:):);)
 
Het is mogelijk dat ik mijn overigens altijd gemeende wensen nog niet heb doorgegeven. Daarom: Goedendag besten luiden en luidinnen.
 
Middag allemaal.

Begrijp ik nou goed dat wielrenners een voordeel hebben?:DD

Bij sommige mensen vraag je je wel eens af hoe het kan dat uitgerekend zij de snelste van hun peleton waren:ROFLMAO:
 
Middag, vanaf gister glasvezel via Caiway. Zojuist de tv aangesloten en alles schijnt te werken. Eens zien of dit net zo goed gaat als de Ziggo waar we al jaaaren bij waren als klant. Snelheid van internet is in elk geval prima
 
Net een vriezer gekocht om een bejaard beestje mee te vervangen. Gezien de huidige energieprijzen heb ik dat heel snel terug verdiend.

Laat ik nou op weg naar huis een paar boodschappen bij de H*M* gedaan hebben, waar kruidnoten met een jasje met tompouce smaak aan mijn vingers zijn blijven plakken.
 
Middag folks, heb kruidnoten nooit lekker gevonden, gevulde speculaas en roomboterstaaf vind ik veel lekkerder.
Hier vandaag weer verder gegaan met de verbouwing en daarbij een bergje planken geschilderd dus die kan ik dan van het weekend tegen de muur schroeven
 
Middag Albert en Antje. Gevulde speculaas is lekker maar verder eet ik dat spul niet van onze vriend Sinterklaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan