Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik de dagdelen nog van elkaar onderscheiden of mag ik alleen gedag zeggen?;)):DD
Ja de eigenaar heeft het niet voor niets aangepast dus wij letten er streng op dat er geen dagdelen meer worden genoemd. Alleen ik mag dat doen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Een paar jaar geleden al konden ze 1 van mijn polissen niet vinden. Er is toen heel wat water naar de zee gegaan voor dat dit opgehelderd werd. Ik herinner me nog dat ik een maand later nog eens gebeld heb om te vragen of ze nu beide verzekeringen terug konden vinden, ter controle. Het was in orde leek toen.

Nou daar zijn we vandaag dus achter gekomen.
Als nu blijkt dat ik niet verzekerd ben via hen dan heb ik nog een klus te klaren. En hopelijk komen we daar dan samen uit maar dan snap je wel dat ik premie die ik toch betaald heb terug ga vragen.
Ik heb er geen gras over laten groeien, ben met ingang van vandaag elders verzekerd. Kan me niet permitteren niet verzekerd te zijn, just in case.

Beter een maand of 2 dubbel dan niet. Maar ik ben met deze verzekeraar nog niet klaar.
Sommige verzekeringsmaatschappijen regelen ook een eventuele overstap helemaal door te zorgen dat je elders netjes uitgeschreven wordt. Raar gedoe dit alles!
 
Sommige verzekeringsmaatschappijen regelen ook een eventuele overstap helemaal door te zorgen dat je elders netjes uitgeschreven wordt. Raar gedoe dit alles!
I know.. maar tja als ik zelf niet eens helder krijg of ik verzekerd ben, kan ik de nieuwe verzekeraar moeilijk vragen iets op te zeggen. Want van wie moeten ze dan de verzekering opzeggen. Bij de oude verzekeraar kennen ze immers mij helemaal niet, behalve dan voor het incasseren van de premie. Dan wordt opzeggen lastig voor de nieuwe verzekeraar. Maar over die premie die ze incasseren. Zelfs dat kunnen ze niet linken aan mijn NAW. Dus ik betaal momenteel aan cyberspace.

Ik zal zelf als ik geaccepteerd ben door de nieuwe verzekeraar even moeten opletten hoe het staat met de staat van de verzekering bij de oude en de incasso's. Evt. zelf machtigingen intrekken, maar dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.

Ik denk dat het verstandig is dat ik dit momenteel allemaal in eigen beheer houd want als zich ook nog een derde partij ermee gaat bemoeien is er straks helemaal geen overzicht meer. En dat overzicht wil ik graag zelf behouden.
 
Moi. familiebezoekje gedaan bij moeders, en langs zusje met de was van moeders. Nu thuis weer en zo de frituurpan aan voor patat, of friet… doorhalen wat voor jou niet van toepassing is. :):):)
 
I know.. maar tja als ik zelf niet eens helder krijg of ik verzekerd ben, kan ik de nieuwe verzekeraar moeilijk vragen iets op te zeggen. Want van wie moeten ze dan de verzekering opzeggen. Bij de oude verzekeraar kennen ze immers mij helemaal niet, behalve dan voor het incasseren van de premie. Dan wordt opzeggen lastig voor de nieuwe verzekeraar. Maar over die premie die ze incasseren. Zelfs dat kunnen ze niet linken aan mijn NAW. Dus ik betaal momenteel aan cyberspace.

Ik zal zelf als ik geaccepteerd ben door de nieuwe verzekeraar even moeten opletten hoe het staat met de staat van de verzekering bij de oude en de incasso's. Evt. zelf machtigingen intrekken, maar dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.

Ik denk dat het verstandig is dat ik dit momenteel allemaal in eigen beheer houd want als zich ook nog een derde partij ermee gaat bemoeien is er straks helemaal geen overzicht meer. En dat overzicht wil ik graag zelf behouden.
Wel even oppassen dat je niet dubbel verzekerd bent kan namelijk problemen opleveren bij claim
Wel heel vreemd dat je wel een polisnummer hebt en betaalt aan unive en ze niets kunnen vinden aan de andere kant zelf een een discussie gehad met deze grapjassen over een verdwenen betaling.
Daar moest de rechter aan te pas komen heeft ze een hoop geld gekost:);)
 
Wel even oppassen dat je niet dubbel verzekerd bent kan namelijk problemen opleveren bij claim
Wel heel vreemd dat je wel een polisnummer hebt en betaalt aan unive en ze niets kunnen vinden aan de andere kant zelf een een discussie gehad met deze grapjassen over een verdwenen betaling.
Daar moest de rechter aan te pas komen heeft ze een hoop geld gekost:);)
Nee nee... Univé moet de nieuwe worden :)

Van dat dubbel verzekerd is een goede tip. Maar ik weet niet wat erger is, getouwtrek over welke verzekering voor schade moet opdraaien, of niet verzekerd zijn en in het ergste geval de rest van je leven een schuld af betalen als er voor een flink bedrag schade is.
Ga er voor de zekerheid nog even achteraan.
 
In principe mag je bij zoveel verzekreaars een polis afsluiten als je wil maar wettelijk is bepaald dat de langstlopende polis de polis is waarop uitbetaald dient te worden en waar je op moet claimen. Maar ja dubbel verzekeren kost extra premie.

Avond allemaal.
 
Fouten maken kan he? No problemos. Goed dat je hebt doorgezet.
Tja als ik en zowel de bank er bij blijven dat de betaling correct is gedaan compleet met bewijs en je dan blijft vol houden dat het niet zo is als verzekeringsmaatschappij dan kan hem krijgen ook;)
 
Correctie, je mag wel zelf bepalen bij welke je declareert. Stukje van Independer:

Ben je dubbel verzekerd en krijg je schade? Dan mag je zelf kiezen bij welke verzekeraar je de schade claimt. De verzekeraar die je als eerste benadert moet de schade behandelen. De verzekeraar mag wel vragen of je ook nog ergens anders verzekerd bent. De verzekeraar kan dan (een deel van) de schade verhalen op de andere verzekeraar. Op die manier dragen ze de last samen.
 
In principe mag je bij zoveel verzekreaars een polis afsluiten als je wil maar wettelijk is bepaald dat de langstlopende polis de polis is waarop uitbetaald dient te worden en waar je op moet claimen. Maar ja dubbel verzekeren kost extra premie.

Avond allemaal.
Dankjewel John voor het verhelderen.
Of ik niet of wel verzekerd ben bij de ene verzekeraar weet ik dus niet en ik weet ook niet of ik nu dus dubbel verzekerd ben. Dus het zekere voor het onzekere.

Tja als ik en zowel de bank er bij blijven dat de betaling correct is gedaan compleet met bewijs en je dan blijft vol houden dat het niet zo is als verzekeringsmaatschappij dan kan hem krijgen ook;)
Tja ze doen wel vaker moeilijk, want de kleine lettertjes kun je vaak op meerdere manieren uitleggen. In dit geval koekje van eigen deeg dus, door dat moeilijk doen.
 
Uitgegeten voor vandaag. Broodtrommel voor morgen is ook alweer gevuld. En de zaag ligt naast mn fietstas.
 
Ik word 'gek'. Er komt geluid uit de bak en ik kan het niet thuis brengen. Ik kan het geluid ook niet beschrijven en het is te zacht om op te nemen. Ik hoor het enkel omdat het voor de rest muisstil is in de woonkamer. Ik hoor dit pas sinds de Corydoras panda in de bak zitten... maken die geluid?? Ik heb dat in elk geval nooit eerder vernomen van anderen of gehoord. Tja en als ik het dan toch probeer te omschrijven dan lijkt het op kwakende kikkertjes. Ik heb uiteraard geen dwergklauwkikkertjes in de bak.
 
Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven NicoleE want hier heb ik teveel bijgeluiden altijd gehad qua water om te horen of corydorasjes geluid maken
 
Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven NicoleE want hier heb ik teveel bijgeluiden altijd gehad qua water om te horen of corydorasjes geluid maken
Ik ben al aan het Googlen maar over het geluid wat ik hoor lees ik nog niks.
De eerste keer stond ik bij een open bak, “registreerde” het maar sloeg er verder geen acht op. Maar daardoor weet ik dat het uit de bak komt. Morgen alle losse delen eens na lopen en weer luisteren.

Paar jaar terug had ik een klikkend geluid uit de bak. Dat was een Cory die om onbekende reden alleen als het licht in de bak uit was, een tijd aan het oppervlak hing. Heeft lang geduurd tot ik daar achter was. Rest van de groep gedroeg zicht toen normaal en geen meetbare afwijkingen aan het watertje.
 
Misschien hoor je je planten groeien:DD:sorry:
Altijd vervelend als je een geluid niet kunt thuisbrengen, helemaal in aquarium.
Ja die planten gaan zo hard dat ze wel groeipijnen zullen hebben en nu hun beklag bij me doen.

Op de een of andere manier denk ik dat dit uit het aquarium komt en niet van het aquarium zelf, maar bedankt voor de geruststelling :DD

Alhoewel toen met die cory pfew… dat was toch wel even zenuwslopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan