Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk 30u p/w voor mn werkgever, daarbuiten ben ik deels eigen baas en onderdanig aan mn vrouw…. :):)
Bij mij gaat het net als met gepensioneerden... hoe meer tijd je hebt hoe drukker je het krijgt.
 
Kijk hoe leuk dit
1663518744884511296050.jpg
ik heb met een sate-stokje in het mos ,gepield,
16635189462732142228853.jpg
ik noem het ,take a growth on the wildside,,
 
Kijk hoe leuk ditBekijk bijlage 348548ik heb met een sate-stokje in het mos ,gepield,Bekijk bijlage 348552ik noem het ,take a growth on the wildside,,
Op die laatste foto staat er 220 Volt op, die 'haren' staan er rechtop van ;)
Zonder gekheid, het ziet er mooi uit.

Vraagje, heb jij ergens een eigen album?
 
Nou ergens misschien bij rio400 maar ik ben zo warrig als dit mos eerlijk gezegd.
Ik zou het inderdaad wel eens netjes op kunnen stellen.
 
Nou ergens misschien bij rio400 maar ik ben zo warrig als dit mos eerlijk gezegd.
Ik zou het inderdaad wel eens netjes op kunnen stellen.
Het zou leuk zijn om het bij elkaar te zien. Nou kom ik hier eens wat tegen, dan daar... maar het is juist leuk om de ontwikkelingen door de tijd bij elkaar te zien, vind ik dan he. Ik verbaas me erover hoe hard dat mos van jou groeit.
 
Het zou leuk zijn om het bij elkaar te zien. Nou kom ik hier eens wat tegen, dan daar... maar het is juist leuk om de ontwikkelingen door de tijd bij elkaar te zien, vind ik dan he. Ik verbaas me erover hoe hard dat mos van jou groeit.
Het is in december vorig jaar begonnen met zo,n in vitro bakje als dit
1663524670067862893882.jpg
er zit nog steeds leven in, maar het was voor de garnalen bestemd misschien onderhouden die het wel zo netjes
16635248973201529874710.jpg
eerlijk ik weet het niet waarom dat mos zo aanslaat.
 
Avond. Vriezer weer schoon en spul er weer is dus daar ben ik weer een poos vanaf.
 
Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen Marcel:DD
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌦️ 14*C 73% LV
 
Goede morgen.

lekker bakkie koffie in de voortent:):p
 
Mogge folks vandaag gaan er weer 2 bakken leeg dan hebben we nog maar 1 bak en de bioloog draaien:koffie:
 
Middag. Tot zover werkdag 1 vd week,
 
Middag :koffie:
:regen:volgen elkaar in rap tempo op hier.
 
Nou gaten zijn geboord, nu even :koffie: en dan eens nadenken wat te doen want de regen gooit weer eens de planning overhoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan