Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌧️ 13*C 79% LV
 
Goede Morgen.
zitten in de caravan in Brabant. (Vakantie)
geven veel regen op vandaag. weinig te wandelen/fietsen denk ik.

dan maar zoeken welke vissen/planten er in de toekomstige bak gaan komen.
ik Vind wel dat er heeeeeeel veel meer uit te zoeken dan in mijn zeebaktijd.
 
Steek ik mijn hoofd uit het slaapkamer raam, roept de buurvrouw die buiten stond onder haar overkapping; "blijf in bed het is geen weer!" Die raad heb ik niet opgevolgd en dat is maar goed ook, het bleek wel degelijk weer namelijk: slecht weer!
Nou ja, dat vind ik dan want het regende pijpenstelen. Waarbij die pijpenstelen weer niet letterlijk opgevat moeten worden. Positief als ik ben ;) blijf ik jullie allemaal een fijne dag toewensen!
 
Moge Ed, Thea en Ben en hier lekker op bank tv kijken.
 
Haha zo kun je het wel zien ja. Morgen zitten ze buiten voor herstel van de kozijnen dus binnen doen ze niets. Dinsdag gaan ze dan weer de nieuwe groepenkast plaatsen.
 
Morge, het is aardig vochtig en ook nog eens wat aan de koude kant. Maar ja eind vd week begint de herfst. We waren ook wel erg verwend met dat mooie weer. Al lijkt het vanaf morgen weer een droog weekje te worden,
6BCFD35D-C2B3-43BB-9829-F20B27C22700.jpeg
 
Goede-nog-net-niet-middag allemaal,
Wat een prachtige regendag is het:)
 
Hier ook even pauze, ben de vriezer aan het ontdooien/ schoonmaken.
 
Goedemiddag, hier ook pauze, dadelijk voor het eerst de pH electrode reinigen en weer ijken dus nog even nalezen hoe dat moet zodat het soepeltjes en snel gaat. ik ben benieuwd naar het verloop.


Middag luitjes hier weer druk met d everbouwing dus nu ff pauze met :koffie:
Wat ben je allemaal het het veranderen Antje? Ik lees met regelmaat dat jullie flink aan klussen zijn, is het iets van een lange adem?


Hier ook even pauze, ben de vriezer aan het ontdooien/ schoonmaken.
Ook zo'n leuk klusje is dat! NOT. Ik stel dat vaak te lang uit en dan wordt het alleen maar meer werk.
 
Ook zo'n leuk klusje is dat! NOT. Ik stel dat vaak te lang uit en dan wordt het alleen maar meer werk.
Is niet mijn hobby idd:DD Meestal doe ik het voor mijn vakantie, dit jaar op de laatste dag van mijn vakantie:rolleyess:
 
Is niet mijn hobby idd:DD Meestal doe ik het voor mijn vakantie, dit jaar op de laatste dag van mijn vakantie:rolleyess:
Hahaha uitstelgedrag, klinkt mij helemaal niet vreemd in de oren.

Hoe lang heb je vrij gehad? En nog wat bijzonders ondernomen?
 
Middag, lekker potje voetbal gezien en terechte winnaar in Eintovuh.
 
Was wel een leuke pot inderdaad en we gaan straks denk ik AZ zien winnen want ja thuis zijn die niet de makkelijkste. Maar goed de top 3 staat dicht bijelkaar en dat zal niet echt veel veranderen.
 
Goedemiddag, hier ook pauze, dadelijk voor het eerst de pH electrode reinigen en weer ijken dus nog even nalezen hoe dat moet zodat het soepeltjes en snel gaat. ik ben benieuwd naar het verloop.



Wat ben je allemaal het het veranderen Antje? Ik lees met regelmaat dat jullie flink aan klussen zijn, is het iets van een lange adem?

De wand waar de kweekstelling heeft gestaan komt een vakkenkastenwand van steigerhout met spotverlichting en de laminaatvloer was vernachelt dus zijn we tapijttegels aan het leggen, de vakkenkastenwand gebruiken we bestaand steigerhout voor wat we al hadden voor een vakkenkast aan de andere wand en verven we zwart, muren worden gesausd, en dan op de bestaande vakkenkastenwand die dus deels al gesloopt is komt een computermeubel voor 2 computers, dus eigenlijk gooien we de hele woonkamer op de schop:p
 
De wand waar de kweekstelling heeft gestaan komt een vakkenkastenwand van steigerhout met spotverlichting en de laminaatvloer was vernachelt dus zijn we tapijttegels aan het leggen, de vakkenkastenwand gebruiken we bestaand steigerhout voor wat we al hadden voor een vakkenkast aan de andere wand en verven we zwart, muren worden gesausd, en dan op de bestaande vakkenkastenwand die dus deels al gesloopt is komt een computermeubel voor 2 computers, dus eigenlijk gooien we de hele woonkamer op de schop:p
Tjonge, ja dat is een klus! Ook zo handig omdat je jezelf steeds in de weg zit met meubels e.d.
Ik neem aan dat een deel uit de kamer kan maar niet alles.

Succes, je zult nog wel even bezig zijn. Gelukkig hoeft het niet morgen af, bij wijze van spreken.
 
Wat zijn jullie toch allemaal druk in t weekend….:) Juist een dag om lekker niks te doen en genieten vd rust. Of gaan jullie je dan vervelen.
 
Avond allemaal en ik heb weinig gedaan Albert. Lekkere rustige zondag dus.
 
Tjonge, ja dat is een klus! Ook zo handig omdat je jezelf steeds in de weg zit met meubels e.d.
Ik neem aan dat een deel uit de kamer kan maar niet alles.

Succes, je zult nog wel even bezig zijn. Gelukkig hoeft het niet morgen af, bij wijze van spreken.
Ja veel meubels hadden we niet en de eetbar is al weg en die nieuwe vakkkenwandkast daar staan nu 2 nieuwe dressoirs en de eettafel die momenteel als computermeubel dienst doet, het meeste wat echt problematisch is, is de gezondheid van mijn partner daardoor loopt de verbouwing de meeste vertraging op omdat ik best alles alleen kan maar hem niet het gevoel wil geven overbodig te zijn dus pikken we de goede dagen ertussenuit waarbij hij dan toch kan helpen met verbouwen.
Nou je hoeft je dus niet te vervelen Antje.
Daar heb ik zelden last van dat ik mij verveel :DD
Wat zijn jullie toch allemaal druk in t weekend….:) Juist een dag om lekker niks te doen en genieten vd rust. Of gaan jullie je dan vervelen.
Niks doen is geen optie na 5 minuten word ik al gillend gek :LOL:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan