Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk had ik jullie wel een goedemorgen en zelfs een goedemiddag willen wensen maar het lijkt gewoon handiger om op dit tijdstip er goedendag van de maken! Eigenlijk heb ik verder ook niets zinnigs te melden. Dat weten jullie dat alvast.
 
Om de voorgangers maar te volgen Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 12*C 94% LV
 
Hoe doe jij dat op je fietsje?
Schermafdruk op 2022-09-20 12-04-31.png
;):DD:DD
 
Pfff even diep zuchten...
Bel ik de verzekeringsmaatschappij waar ik al 30+ jaar verzekerd ben, inboedel en AVP. De maatschappij die notabene maandelijks de premies automatisch incasseert. Waar ik never nooit een achterstand heb gehad.

Kennen ze me daar niet. Zelfs het polisnummer kennen ze niet!
Ik wilde checken of ik afdoende verzekerd ben omdat er weer heel wat jaren verstreken zijn sinds ik daar het laatst naar heb gekeken... en maar goed ook dus.

Of ik naar het kantoor kan gaan. Ja dat kan ik... maar dit probleem was er een aantal jaar geleden ook... dus ik ga de boel daar opzeggen en een andere verzekeraar nemen. Want als ik nu schade zou hebben had ik een vet probleem.

Iemand nog een tip voor een goede verzekeraar? Ook ivm aquariums?

Hmmm hoe ga ik iets opzeggen wat ik niet zou hebben?

Ik ga hier van de week nog werk van maken. Boos en ongerust.

Die heb ik niet meer ;-)
 
Middag. Paar broodjes. Kop thee en een chocomelk en dan nog ff tot half 3 buffelen.

@NicoleE hebben jullie Unive in t zuije? Zitten wij ook bij met alles. Prima dekking. All risk Extra inboedel.
 
Ik zou zeggen neem Klaverblad. Goedkoop met een goede Royaaldekking en makkelijk in communicatie via de mail.

Middag Albert en Nicole.
 
@NicoleE hebben jullie Unive in t zuije? Zitten wij ook bij met alles. Prima dekking. All risk Extra inboedel.
Ja hebben we...
Het is toch ongelooflijk dat ze me niet kennen daar. Vol ongeloof werd ik aangehoord via de telefoon.
 
Ja hebben we...
Het is toch ongelooflijk dat ze me niet kennen daar. Vol ongeloof werd ik aangehoord via de telefoon.
Heel raar. Wel elke maand geld afschrijven en niet bekend zijn onder klantnr. Echt weird.
 
Kan ook een misverstand zijn want ja die kantoorklerken kennen we inmiddels wel. Maar ja echt netjes is alles niet dus dan zou ik ook overwegen om over te stappen.
 
Kan ook een misverstand zijn want ja die kantoorklerken kennen we inmiddels wel. Maar ja echt netjes is alles niet dus dan zou ik ook overwegen om over te stappen.
Zeker omdat dit de tweede keer is dat dit aan de hand is.
 
Ja dan zou ik er wel klaar mee zijn hoor.
 
Moge en we zijn weer aangesloten op stroom en dus een nieuwe stoppenkast.

Kun je de oude indraai stoppen als museum stukken gaan verkopen :DD;)
Nee, want ze hebben een weliswaar nieuwe stoppenkast maar het is een stoppenkast volgens John! En daar passen dus stoppen ofwel smeltzekeringen in. Of zouden ze in Groningen toch ook al installatie automaten hebben??:):);)
 
Ja dan zou ik er wel klaar mee zijn hoor.
Een paar jaar geleden al konden ze 1 van mijn polissen niet vinden. Er is toen heel wat water naar de zee gegaan voor dat dit opgehelderd werd. Ik herinner me nog dat ik een maand later nog eens gebeld heb om te vragen of ze nu beide verzekeringen terug konden vinden, ter controle. Het was in orde leek toen.

Nou daar zijn we vandaag dus achter gekomen.
Als nu blijkt dat ik niet verzekerd ben via hen dan heb ik nog een klus te klaren. En hopelijk komen we daar dan samen uit maar dan snap je wel dat ik premie die ik toch betaald heb terug ga vragen.
Ik heb er geen gras over laten groeien, ben met ingang van vandaag elders verzekerd. Kan me niet permitteren niet verzekerd te zijn, just in case.

Beter een maand of 2 dubbel dan niet. Maar ik ben met deze verzekeraar nog niet klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan