Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 13*C 90% LV
 
Nee nee... Univé moet de nieuwe worden :)

Van dat dubbel verzekerd is een goede tip. Maar ik weet niet wat erger is, getouwtrek over welke verzekering voor schade moet opdraaien, of niet verzekerd zijn en in het ergste geval de rest van je leven een schuld af betalen als er voor een flink bedrag schade is.
Ga er voor de zekerheid nog even achteraan.
Wij zijn gewoon verzekerd bij de (Rabo)bank. (Interpolis) Eigenlijk hebben wij door nog nooit problemen gehad.
 
Omdat ik jullie geen goedemorgen heb toegewenst roep ik u allen een goedendag toe!! Volgens de ingewikkelde Nederlandse spellingsvoorschriften mag ik jullie ook een goededag toewensen. Waar het de spellingscontrole van deze site het kennelijk mee oneens is.
 
Moge binnenkomers en ik wens iedereen alvast een fijne middag.
 
Middag Nicole en Alert op deze zonnige dag.
 
Alert time? John toch…


T was wel koud op fiets vanmorgen. Had geen handschoenen aan terwijl dat best kon. Mist en 3 graden
 
Hieruit blijkt maar weer dat je tekorten krijgt door vleesvervangers en uit nood anderen in de neus gaat bijten:DD

 
Alert time? John toch…


T was wel koud op fiets vanmorgen. Had geen handschoenen aan terwijl dat best kon. Mist en 3 graden
Ik had al eerder een fijne middag toegewenst Albert en ja het is lastig om midden in de puinhoop hier op de tijd te letten;)

Eelde meldde de eerste nachtvorst met -1.8.
 
Middag :koffie: en me eigen verwend met een lekker saucijzen broodje.
 
Avond. Groot deel van de dag bij m'n vader geweest. Wacht nu tot ik zin krijg om de afwas te doen:juggle:
 
Nou de eerste 2 weken zijn bijna om dus het schiet op maar ja de vervelendste klussen moeten nog komen zoals het vervangen van het aanrecht. Op de nieuwe moet je dan weer 1,5 week wachten.
 
Nou de eerste 2 weken zijn bijna om dus het schiet op maar ja de vervelendste klussen moeten nog komen zoals het vervangen van het aanrecht. Op de nieuwe moet je dan weer 1,5 week wachten.
pff, klinkt alsof je aan het kamperen bent in je eigen huis.
 
Nou net een bliksemactie want behalve de deuren gingen ze ook vandaag de draaibare ramen vervangen dus alles onder de ramen moest nog op alle kamers weg worden gehaald en ja op de kinderkamers weet je dat wel. Dus ik heb in allerijl 30 min staan te schuiven en doen en ze kunnen er weer bij.
De planning is niet echt geweldig bij deze aannemer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan