Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Iemand verstapte zich op de trap dus ik kan op zoek naar een nieuwe wasmand. En hij een nieuwe rug maar dat gaat wat moeilijker worden:juggle:
Ik moet toegeven, er is ook een zakje kikkertjes aan mijn vingers blijven plakken.
Misschien toch iets vaker je handen wassen :DD
 
Is de fles nu leeg?;)

Avond JW. En ja morgen gaan we klappertanden want dan gaan ze alle ramen vervangen vanaf half 8. Potje koukleumen dus:DD

Hips... nee hoor😇

Met jouw warme persoonlijkheid kun je het vast wat aangenamer maken:pp
Sterkte alvast!
 
Nou zondagmiddag komt er een eind aan mijn vissenkweekavontuur dan word alles opgehaald en kunnen we ons richten op de toekomst
 
Goedemorgen
Andijk 🌥️ 12*C 87% LV
 
Moge JW, Andre en Jaap.
Het glasbedrijf is er al en ze gaan nu de boel eruit slopen dus ik zit straks met koude voeten.
 
Freezing Cold Weather GIF by MOODMAN
 
Nogmaals goedemorgen en nu eerst maar eens:koffie:voor de schrik net bij de dokter vandaan voor de suiker controle bij bloeddruk en hartritme controle gingen daar de alarmbellen af.:eek::oopss:
Het lijkt er op dat de rondpomp (hart) haperingen vertoont hartfilm gemaakt ligt nu ter beoordeling bij de cardioloog.
Afwachten dus :juggle::(
 
Moge Ben en dat warme kunnen wij tot vanmiddag wel vergeten met de ramen eruit;)
 
Onze energie leverancier heeft voor de volgende maand de energie fors in prijs verhoogd. Is dit nu een slimmigheidje omdat er een prijsplafon komt en de hogere prijs toch door de overheid gedragen moet worden? Of mogelijk ook, het tevreden stellen van de aandeelhouders?
 
Onze energie leverancier heeft voor de volgende maand de energie fors in prijs verhoogd. Is dit nu een slimmigheidje omdat er een prijsplafon komt en de hogere prijs toch door de overheid gedragen moet worden? Of mogelijk ook, het tevreden stellen van de aandeelhouders?
Das mijn idee ook Ben toen ik het idee van die sukkels in den haag hoorde.
want mijn energie prijzen haalde de genoemde prijzen in het plafond bij lange na niet.
Dacht gelijk let op de prijzen gaan nu gelijk stijgen.
wel apart dat Essent de gas en stroom prijs al weer verhoogt zeker als je bedenkt dat ze enige tijd geleden beweerde dat zonnestroom niets meer opbracht en de teruglevering vergoeding behoorlijk terug schroefde.
Zou goed wezen als hogerhand de handel en wandel van deze club een tegen het licht houd geld ook voor andere leveringspartijen.
 
Goedemorgen allemaal
 
Greenchoice stelt ze elke 3 maanden bij en per 1-10 gaan we van 300 naar 600 euro dus lang leve het prijsplafond dat eraan komt. Door het plafond zullen we weer rond de 300 euro uitkomen en daarnaast krijgen we nog de energietoeslag dus netto moeten we zo n goede 200 euro betalen.

Middag allemaal.
 
Goededag. Weekend. Op t werk bakkie gedaan met de baas en toen op fietsie. Ff paar boterhammetjes gedaan en om 1400 afspr bij notaris ivm testament, zodat de zoon mocht er wat gebeuren met ons daar niet teveel zorgen om hoeft te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan