Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rondje door nieuw gedeelte in dorp gedaan. Staan paar dure woninkjes….
 

Bijlagen

  • 216796C7-8D12-44D7-A92E-695119B93167.jpeg
    216796C7-8D12-44D7-A92E-695119B93167.jpeg
    281.8 KB · Weergaven: 33
  • 3AD12F20-0EE3-458D-92C7-23811A53AE67.jpeg
    3AD12F20-0EE3-458D-92C7-23811A53AE67.jpeg
    176.8 KB · Weergaven: 38
Ach, ben meest met kwartier dr weer uit. Tondeuze dr langs en met de schaar wat af- en bijwerken. Betalen doe k niet, heb een abo à €18,50 p mnd voor onbeperkt.
Nou, goedkoop ben je dan toch ook niet uit? Zelf ga ik om de 5 weken naar de kapper en betaal gewoon per bezoek 16 euro.
 
Nou, goedkoop ben je dan toch ook niet uit? Zelf ga ik om de 5 weken naar de kapper en betaal gewoon per bezoek 16 euro.
Regulier tarief is hier voor knippen, wassen en dweilen iets van € 24,50 dus abo is toch goedkoper voor me.
 
Rondje door nieuw gedeelte in dorp gedaan. Staan paar dure woninkjes….
Ja Albert. Nieuwe huizen zijn behoorlijk duur tegenwoordig.

Deze toko heeft inmiddels ook al ruim 100K overwaarde.
Ik wist niet wat ik hoorde toen de makelaar een prijsindicatie gaf.
 
Ja inderdaad. Zonder CO2 moest ik de verlichting op zo'n 35% houden. Nu staat hij op 75%. Ondenkbaar zonder CO2 injectie in mijn geval. Ik vermoed dat dat licht terug kan maar het loopt (nog) lekker dus laat gaan, laat gaan.

En wat ik begrepen heb is dat de concentraties CO2 en O2 ook nog los van elkaar staan? Dat meer CO2 niet perse betekent minder O2. Jij weet denk ik wel of dat klopt.
Dat vele zuurstof is aan het einde van de verlichtingsperiode ook duidelijk zichtbaar.

Wat jij schrijft, in het begin spa rood, was echt teveel van het goede, niet fijn.
Vandaag heb ik nog geen CO2 injectie gezien terwijl ik goed zicht heb op de bak, drop checker mooi groen. Ben zelfs gaan controleren of de pH controller niet per ongeluk uit stond. Zo zie ik het graag.
Nu heb ik wel geleerd en ervaren dat het van belang is om je CO2 level niet te veel te laten schommelen! Een onstabiel CO2 level kan mede alg problemen veroorzaken. Baardalg met name.
 
Nu heb ik wel geleerd en ervaren dat het van belang is om je CO2 level niet te veel te laten schommelen! Een onstabiel CO2 level kan mede alg problemen veroorzaken. Baardalg met name.
Je hebt een regel in de quote 'vet' gemaakt. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt in relatie met je reactie? #blondofzo
 
Nou, goedkoop ben je dan toch ook niet uit? Zelf ga ik om de 5 weken naar de kapper en betaal gewoon per bezoek 16 euro.
ik eens per 6 weken voor 20 euro. Vaker is zinloos dus een abbo ook.
 
Alles is tegenwoordig zo grijs.

Badkamers, keukens, tegels, (tuin)meubels. Echt om in ee; grafstemming te komen. Snap het niet hoor.

Jaren 70 waren de bruine jaren. De jaren 20 zijn grijs, grijs, grijs.

Wat een grafstemming.
 
Avond heren en ja hier ook veel grijs in huis zoals de pvc vloer en delen van de badkamer.
 
weinig grijs hier in huis qua inrichting.
 
De laatste weken zijn nogal turbulent geweest moet ik zeggen.

En ja, er komt een verhuizing aan.
Ik weet de reden niet maar hoop voor je dat het een goede/fijne reden heeft. Heb je al een ander huis op het oog? Valt nu vast niet mee om te verhuizen.
 
Ik weet de reden niet maar hoop voor je dat het een goede/fijne reden heeft. Heb je al een ander huis op het oog? Valt nu vast niet mee om te verhuizen.
De aanleiding is niet fijn. Maar het heeft wel een hoop losgemaakt. Bij beide. Dus het is tijd om het roer om te gooien.

Mijn wederhelft zit al maanden overspannen thuis. En de werksituatie kan niet verbeterd worden, dus dat wordt ander werk.
Ook bevalt deze woonplaats niet, is heel anders dan Hoogerheide. Daarin hebben we ons verkeken.

Mede hierdoor is bij mijn wederhelft de drang terug naar Zuid Limburg ook weer aangewakkerd.
Dat is iets wat eigenlijk nooit echt weg is geweest.

Tja, dan kom je samen tot inzicht, dat je het (weer) gaat uitstellen, of nu echt gaat doen.

Dus we gaan naar Zuid Limburg. Dat staat vast. Hoe en wanneer is nog open.

Ik ben mijn woon werk verkeer ook wel beu. En mijn werk bied ook niet meer zoveel uitdaging.

Dus, dan maar eens niet weglopen, maar doorpakken.

Een huis is maar een huis. Maar er is maar 1 thuis. En dat is waar het goed voelt.

Dus, dit kwam een aantal weken geleden behoorlijk heftig aan. Maar ook bij mijzelf klopte een aantal zaken niet.
 
De aanleiding is niet fijn. Maar het heeft wel een hoop losgemaakt. Bij beide. Dus het is tijd om het roer om te gooien.

Mijn wederhelft zit al maanden overspannen thuis. En de werksituatie kan niet verbeterd worden, dus dat wordt ander werk.
Ook bevalt deze woonplaats niet, is heel anders dan Hoogerheide. Daarin hebben we ons verkeken.

Mede hierdoor is bij mijn wederhelft de drang terug naar Zuid Limburg ook weer aangewakkerd.
Dat is iets wat eigenlijk nooit echt weg is geweest.

Tja, dan kom je samen tot inzicht, dat je het (weer) gaat uitstellen, of nu echt gaat doen.

Dus we gaan naar Zuid Limburg. Dat staat vast. Hoe en wanneer is nog open.

Ik ben mijn woon werk verkeer ook wel beu. En mijn werk bied ook niet meer zoveel uitdaging.

Dus, dan maar eens niet weglopen, maar doorpakken.

Een huis is maar een huis. Maar er is maar 1 thuis. En dat is waar het goed voelt.

Dus, dit kwam een aantal weken geleden behoorlijk heftig aan. Maar ook bij mijzelf klopte een aantal zaken niet.
Jee Marcel, dat zijn nogal wat veranderingen. Volg jullie hart in deze, dat is waar je thuis komt.
 
Jeetje Marcel wat een narigheid. Sorry om te horen dat er zoveel dingen niet lekker lopen in jouw leven en dat van je partner.
Jammer dat de woonplaats niet bevalt, je had er zoveel zin in en het is een mooie woning.
Das jullie gaan beide op zoek naar ander werk, lijkt me erg spannend.
En dan alles wat er op een gegeven moment bij een verhuizing komt kijken. Moet er zelf niet aan denken.
Wens jou en je partner veel sterkte komende tijd en hoop dat als alles achter de rug is jullie je een stuk gelukkiger en rustiger voelen.
 
Poeh Marcel, dat is niet fijn om te lezen. Maar goed, soms moet me keuzes maken waar je beiden achter staat.
veel sterkte de komende tijd met alles.
 
Mogguh Nederland en omstreken.
 
De aanleiding is niet fijn. Maar het heeft wel een hoop losgemaakt. Bij beide. Dus het is tijd om het roer om te gooien.

Mijn wederhelft zit al maanden overspannen thuis. En de werksituatie kan niet verbeterd worden, dus dat wordt ander werk.
Ook bevalt deze woonplaats niet, is heel anders dan Hoogerheide. Daarin hebben we ons verkeken.

Mede hierdoor is bij mijn wederhelft de drang terug naar Zuid Limburg ook weer aangewakkerd.
Dat is iets wat eigenlijk nooit echt weg is geweest.

Tja, dan kom je samen tot inzicht, dat je het (weer) gaat uitstellen, of nu echt gaat doen.

Dus we gaan naar Zuid Limburg. Dat staat vast. Hoe en wanneer is nog open.

Ik ben mijn woon werk verkeer ook wel beu. En mijn werk bied ook niet meer zoveel uitdaging.

Dus, dan maar eens niet weglopen, maar doorpakken.

Een huis is maar een huis. Maar er is maar 1 thuis. En dat is waar het goed voelt.

Dus, dit kwam een aantal weken geleden behoorlijk heftig aan. Maar ook bij mijzelf klopte een aantal zaken niet.
Jij bent hier gewoon welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan