Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌥️ 12*C 69% LV
Zo Marcel wat een toestanden maar goed dat je nu door pakt is gezonder voor beide.
eerlijk gezegd verbaasd het me niet dat jij ook op zoek bent naar ander werk gezien de opmerkingen een tijdje geleden hoe het ging op je werk.
mijn gedachten waren toen al Man als ik toch zo alle dagen naar mijn werk moet gaan :confused:... afijn je begrijpt het.
En om een familie lid aan te halen je kan als Limburger wel verhuizen maar Limburg gaat niet uit de verhuizer.
sterkte en succes gewenst de komende tijd.
 
Morgen. Straks ff naar mn moeder voor een bezoekje.
 
Zon en regen hier. En frisjes met amper 11 graden.

zojuist de Receiver maar met een utp kabel aan de router verbonden via een Hubj die nog een poort over had. Stabielere verbinding dan het WiFi signaal, mede doordat de radio in een kast staat waarschijnlijk.
 
Hier ook afwisseld zon met buien Albert. Het lijkt wel herfst.
 
Ja ik sla Frits even over en dat doe ik maandag wel als ik toch even naar het centrum moet.
 
Goedemorgen, een flauw zonnetje hier.
 
Je hebt een regel in de quote 'vet' gemaakt. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt in relatie met je reactie? #blondofzo
Nee hoor, positief bedoelt naar aanleiding van je gedachte dat de CO2 toevoer uit kon staan en daardoor een onstabiel CO2 level.. Maar nu ik het nog eens over lees klopt mijn gedachte niet. Geen blondofzo, misschien ouderemindersnelle mensen of zo... Vergeet het dus maar.
 
Het is en blijft wisselvallig hier maar goed ik ga lekker voor de buis motorsport kijken.
 
Goedemorgen :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌥️ 12*C 69% LV
Zo Marcel wat een toestanden maar goed dat je nu door pakt is gezonder voor beide.
eerlijk gezegd verbaasd het me niet dat jij ook op zoek bent naar ander werk gezien de opmerkingen een tijdje geleden hoe het ging op je werk.
mijn gedachten waren toen al Man als ik toch zo alle dagen naar mijn werk moet gaan :confused:... afijn je begrijpt het.
En om een familie lid aan te halen je kan als Limburger wel verhuizen maar Limburg gaat niet uit de verhuizer.
sterkte en succes gewenst de komende tijd.
Wij limburgers zijn een soort Friezen.. maar dan leuker 🤭🤭🤭
 
Nee hoor, positief bedoelt naar aanleiding van je gedachte dat de CO2 toevoer uit kon staan en daardoor een onstabiel CO2 level.. Maar nu ik het nog eens over lees klopt mijn gedachte niet. Geen blondofzo, misschien ouderemindersnelle mensen of zo... Vergeet het dus maar.
Maakt niet uit, mijn grijze stof heb je weer aan het werk gezet en dat is goed voor het onderhoud zullen we maar zeggen :DD

Hij slaat gewoon niet vaak aan en de belletjes zijn erg klein. Maar doordat hij zo weinig aan slaat (of ik hoor het niet overdag) begon ik inderdaad te twijfelen of alles wel naar behoren werkte. En dan ben je heel blij als je een klik uit het kastje hoort komen en ziet dat de pH inderdaad iets omhoog is gegaan en de controller ook weer ingrijpt.
 
Middag, regen en onweer hier nu.
 
De wind heeft daarnet gedaan wat de wind doet en ook moet doen anders mag ze zichzelf geen wind meer noemen.. Ze ging namelijk waaien. Zo hard dat onze Chinese waaierpalm die achter ons huis in een pot stond omgewaaid is.
 
Tijd voor :koffie:en voor uit Thee mag ook ;)
 
Middag, de eerste lijmresten weer aan de vingers. Wat een gefriemel weer met die onderdelen van soms amper 5mm.
 
Middag allemaal en hier eigenlijk de hele middag al droog.
 
Heb ik een paar filmpjes van de bak, duurt het eeuwen tot ze in de cloud staan. Om vandaar uit bewerkt/geüpload te worden.

Ik ga lekker douchen en dan naar bed. Filmpjes dus helaas voor morgen.
 
Moge Nicole en het regent dus dan weet je het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan