Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Antje en ik hoorde op de tv al dat die vrij klein blijven met 2 cm.


Maar ja elke millimeter is mij er een teveel.
 
Middag Antje en ik hoorde op de tv al dat die vrij klein blijven met 2 cm.


Maar ja elke millimeter is mij er een teveel.
Dan ben ik in de war met die andere excoot, maakt niet uit, hij was mega:cry:
 
Bananenspin zeker…..?
Stop Motion Banana GIF by cintascotch
 
Avond, ff lekker gedoest, nu met een koppie thee op de bank. Vandaag bericht van Caiway dat de glasvezel binnenkort geactiveerd wordt. Dus wachten op het modem en andere zaken.
 
Jee, lees ik in een topic dat er al weer een bak lek is 😔
Wat is dat toch de laatste tijd!!
 
Goedemorgen :sleep: :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌧️ 13*C 99% LV
en nu maar wachten op de stukadoor eens zien of ie komt.
 
Moge Jaap en zo ben je ook lekker vroeg met die werklui. Hier mogen wij nog 4 weken van genieten maar vandaag komen ze een keer niet.
 
Mogge. Bijna weekend en het regent hier. Dus zal de auto eens starten voor de eerste keer deze week. Ff tot 12u met 3 mannen in de hal bezig
 
Moge Albert en hier is het weer droog inmiddels.
 
Moge Jaap en zo ben je ook lekker vroeg met die werklui. Hier mogen wij nog 4 weken van genieten maar vandaag komen ze een keer niet.
Wat nou hebben die lui dan een vierdaagse werk week ben je lekker mee zit je nog langer in de bende.
Hier is het maar een dag als het goed is:juggle:;)
 
Wat nou hebben die lui dan een vierdaagse werk week ben je lekker mee zit je nog langer in de bende.
Hier is het maar een dag als het goed is:juggle:;)
Haha, nee dat niet Jaap maar vandaag zouden ze de steigers opbouwen maar gister hadden ze wat tijd over en die staan al dus op de planning staat niets voor vandaag.
Volgende week komen de kozijnen aan de beurt en een nieuwe groepenkast.
 
Die planten staan er inderdaad heel erg fris bij! Mooi geheel zo met die kleurige garnalen :love:
Dank je wel:giggle: Garnalen selecteer ik niet uit dus er zitten ondertussen ook wel minder mooie tussen. En planten doen het idd best goed en dat zonder enige vorm van plantenvoeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan