Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge, It’s raining and cold outside.. amper 6 graden. En de Hybride verwarmt nog steeds ons huis. Dus de verkooppraat dat ze ook bij lage buitentemperatuur werken klopt voor de onze (Daikin) wel.
 
Goedemorgen allemaal, wij zijn nog aan het nagenieten van een prachtig concert van Beth Hart gisteren in het Ziggo Dome. Muziek, het maken maar ook zeker het beluisteren is eigenlijk mijn grootste hobby.
Wat het luisteren deel betreft deelt mijn lief graag mee in de vreugde. Beth Hart is een vakvrouw met een unieke stem. Helaas, ook weer wat pech voor ons, moest ze het wat eerder laten afweten doordat ze kou had gevat.... Maar van het gedeelte dat ze wel gaf hebben we genoten!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal, wij zijn nog aan het nagenieten van een prachtig concert van Beth Hart gisteren in het Ziggo Dome. Muziek, het maken maar ook zeker het beluisteren is eigenlijk mijn grootste hobby.
Wat het luisteren deel betreft deelt mijn lief graag mee in de vreugde. Beth Hart is een vakvrouw met een unieke stem. Helaas, ook weer wat pech voor ons, moest ze het wat eerder laten afweten doordat ze kou had gevat.... Maar van het gedeelte dat ze wel gaf hebben we genoten!
Bekijk bijlage 352209

Jammer van die kou Ben. Had Sting ook al last van vorige week geloof ik. Te koud in ons kikkerlandje voor die gevoelige stembanden van sommige artiesten. Daarom ga ik in juli 2023 maar naar Iron Maiden… ligt het niet aan de kou in elk geval…
 
Middag uitbuiken van de lunch hier.
Weer nog even triest hier 6*C en vochtig en grijs :(
Dan de 250 maar van vers water voorzien en wat snoei en opknap werk doen.
Wordt deze middag toch nog zinvol besteed.
Vermaak jullie deze middag.
Later
 
Is hier precies het plaatselijke oudemensen hoekje die iedere morgen plichtsgetrouw elkaar een goedemorgen wenst en waarschijnlijk heeft de helf niet eens iemand hier aanwezig ooit ontmoet . Deze bijdrag in het kader van de nuttige onderwerpen .
 
Is hier precies het plaatselijke oudemensen hoekje die iedere morgen plichtsgetrouw elkaar een goedemorgen wenst en waarschijnlijk heeft de helf niet eens iemand hier aanwezig ooit ontmoet . Deze bijdrag in het kader van de nuttige onderwerpen .
Best jong mensen kind niks geen ouderen hoekje maar gewoon normaal gedrag en controle of we allemaal weer wakker zijn geworden ;):DD
 
Middag,lekker genoten van een Chinese kippensoep met verse wokgroenten en kipreepjes. Met stokbroodje uit de oven dr bij.
Warm eten omdat de ega straks naar dr werk moet.
 
Is hier precies het plaatselijke oudemensen hoekje die iedere morgen plichtsgetrouw elkaar een goedemorgen wenst en waarschijnlijk heeft de helf niet eens iemand hier aanwezig ooit ontmoet . Deze bijdrag in het kader van de nuttige onderwerpen .
Waarom moet je elkaar persoonlijk kennen om elkaar te begroeten? Als ik de winkel in kom dan zeg ik ook goedemorgen maar ken het personeel niet persoonlijk verder.
Heeft denk ik iets met fatsoen te maken maar ja dat heeft niet iedereen tegenwoordig.
 
Waarom moet je elkaar persoonlijk kennen om elkaar te begroeten? Als ik de winkel in kom dan zeg ik ook goedemorgen maar ken het personeel niet persoonlijk verder.
Heeft denk ik iets met fatsoen te maken maar ja dat heeft niet iedereen tegenwoordig.
ik heb dat niet fatsoen ik ben voor de vrije opvoeding .
 
ik heb dat niet fatsoen ik ben voor de vrije opvoeding .
Dat was me al duidelijk en wel een beetje jammer want we zitten hier allemaal met dezelfde hobby en dan is het toch leuk om een sectie te hebben om over van alles te kunnen kletsen en om elkaar te kunnen begroeten.
Maar goed net als ik in het topic van Edwin al aangaf staat het je ook vrij om dit topic te mijden hoor. We houden het graag gezellig hier.
 
Dat was me al duidelijk en wel een beetje jammer want we zitten hier allemaal met dezelfde hobby en dan is het toch leuk om een sectie te hebben om over van alles te kunnen kletsen en om elkaar te kunnen begroeten.
Maar goed net als ik in het topic van Edwin al aangaf staat het je ook vrij om dit topic te mijden hoor. We houden het graag gezellig hier.
Heb jij in het topic van Edwin geschreven dat ik die moet mijden ??? Ik dacht dat je schreef dat ik vrij was om te vertrekken , dat is totaal iets anders hoor .
 
Ja daar schreef ik inderdaad dat iedereen vrij is om weg te blijven. Maar als je wel gewone topics wil lezen en niet dat mensen elkaar begroeten dan kun je dit topic ook prima mijden hoor.
Er zijn wel meer leden die bepaalde topics mijden en daar is iedereen vrij in.

Maar goed L201 ik ben wel klaar met dit gedoe en hoop dat je vanaf nu ook iets constructiefs kan bijdragen aan het forum en het gezellig kan houden. Mocht je het niet eens zijn met mij of bepaalde posten dan raad ik je aan om een report te doen.
 
Waar is die postbezorger als je die nodig hebt.. heeft ze het onwijs zwaar en druk om die l201 ff af te zeiken?
 
Laten we het gezellig houden mensen.
 
Heb jij in het topic van Edwin geschreven dat ik die moet mijden ??? Ik dacht dat je schreef dat ik vrij was om te vertrekken , dat is totaal iets anders hoor .
Naast dat je, zoals je zelf aangaf, niet te beschikken over de fatsoengave is lezen ook niet je sterkste punt? Er stond dat het je vrij staat om te mijden... Overigens, dit is bedoelt als een vriendelijke correctie gedaan uit naastenliefde. :):):)
 
Laatst bewerkt:
Ja daar schreef ik inderdaad dat iedereen vrij is om weg te blijven. Maar als je wel gewone topics wil lezen en niet dat mensen elkaar begroeten dan kun je dit topic ook prima mijden hoor.
Er zijn wel meer leden die bepaalde topics mijden en daar is iedereen vrij in.

Maar goed L201 ik ben wel klaar met dit gedoe en hoop dat je vanaf nu ook iets constructiefs kan bijdragen aan het forum en het gezellig kan houden. Mocht je het niet eens zijn met mij of bepaalde posten dan raad ik je aan om een report te doen.
reporten kan ik al
 
Naast dat je, zoals je zelf aangaf, niet te beschikken over de fatsoengave is lezen ook niet je sterkste punt?
ik heb mijn gebreken , niemand kan zo perfect zijn als jij natuurlijk
 
ik heb mijn gebreken , niemand kan zo perfect zijn als jij natuurlijk
Nou die heeft Ben ook wel als ik het goed heb maar hij heeft ook vele kwaliteiten:DD:DD

Een van zijn kwaliteiten is dat hij medeleden met respect behandeld en graag van goed advies dient en een positieve inbreng heeft op het forum:deal:
 
Middag luitjes, hier weer de boodschapjes gedaan nu even koffie en dan kijken of de lijm de boel houdt van het beeld (altijd spannend) maar eerst :koffie:
 
Hier houdt de lijm ook Antje. Heb het getuur maar weer opgegeven na een uurtje. Eens zien of ik later vd week weer inspiratie heb. Maar moet eerst naar de bouwmarkt voor secondenlijm.
 
Ja die bouwwerken van jou is een enorm gepriegel Albert, wat ik maak is iets grovers, de lijm moet een steen houden van een ruwe 5 kilo
 
Middag allemaal:):)
Hier is het gelukkig nog droog, hopelijk regent het pas na 4uur als ik weer terug ben in het pittoreske Enschede:DD
Geniet van jullie middag:thumbs:
 
Niks aan gemist dus, lwam deze tegen:
1669556027433.png
 
ik heb dat niet fatsoen ik ben voor de vrije opvoeding .
Zei de persoon alsof dat een goed ding is 🥲
~
Anyway!
Goedemiddag luitjes! Zowel diegene die ik ken als diegene die ik niet ken 😆

Hier druk aan t werk aan t filter. Hittebestendige handschoenen aan, epoxycement bij de hand en goan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan