Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Annemarie.
 
Mogge folks, 5 minuten gekeken naar de wedstrijd en ergerde mij groen en geel aan het geschoffel van ajax, terechte rode kaar voor bassey, dus toen maar andere dingen gaan doen:ROFLMAO:
 
Mogge folks, 5 minuten gekeken naar de wedstrijd en ergerde mij groen en geel aan het geschoffel van ajax, terechte rode kaar voor bassey, dus toen maar andere dingen gaan doen:ROFLMAO:
Jammer Antje want je snapt het niet. Net als in 2021 mogen de amateurs uit Eindhoven deze troostprijs pakken en de landstitel gaat dan weer richting Amsterdam:deal:. Kijk ze zijn niet gierig in Amsterdam en gunnen PSV best zo n troostprijs hoor:DD
Opzich was het voor de neutrale kijker best een leuke pot hoor en met een goede keeper had PSV er geen 5 ingetrapt.

Goedemorgen overigens en vanavond de finale dames EK.
 
mogge john ja de finale van de vrouwen ga ik zeker kijken daar doen ze niet aan schoffelen
Daar gaat het er in de regel vriendelijker aan toe maar ja er mag wel een beetje pit inzitten hoor.
 
Daar gaat het er in de regel vriendelijker aan toe maar ja er mag wel een beetje pit inzitten hoor.
Iemand de poten onder zijn lijf vandaan trappen zoals gisteravond vind ik niks met sportief voetbal te maken hebben en al helemaal niet met pit, het had heel slecht kunnen uitpakken voor die psver
 
Gelukkig hebben we hier al zonnepanelen dus dat scheelt.
Heb gisteren een proef berekening op vattenval laten maken komt zo'n 84 euro bij de 74 euro die ik nu betaal dus dat valt nog te overzien.
Maar zag ook dat ik voor 270 kuip gas ruim duizend euro kwijt ben en dat gaan we niet doen.
Dus een andere manier van verwarmen infrarood en dat kost in aanschaf ook munten.
Kleine notatie.

Infrarood panelen verwarmen alleen de persoon die er vlakbij zit. Het is niet de bedoeling om er een ruimte mee te verwarmen.
Dat zou namelijk hetzelfde kosten, als de ventilator kachel van de action.

Wat ook zeer zuinig is, dat in een split airco laten monteren.
Die verwarmen zeer zuinig in de winter.
Is vaak makkelijker en goedkoper te installeren dan een volledige lucht / water warmtepomp (vervanging cv)
Hang je er 2 op. Iedere verdieping 1. Dan ben je gelijk gasloos.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Jammer Antje want je snapt het niet. Net als in 2021 mogen de amateurs uit Eindhoven deze troostprijs pakken en de landstitel gaat dan weer richting Amsterdam:deal:. Kijk ze zijn niet gierig in Amsterdam en gunnen PSV best zo n troostprijs hoor:DD
Opzich was het voor de neutrale kijker best een leuke pot hoor en met een goede keeper had PSV er geen 5 ingetrapt.

Goedemorgen overigens en vanavond de finale dames EK.
 
Mogge.

helaas, het seizoen moet nog beginnen, en dezelfde arrogantie straalt weer van de zgn supporters van 020 af als vorig jaar.
Met zo’n verdediging en keeper kom je niet ver.

ik wens u allen een fijne en gezellige zondag toe vanuit een zonnig Durbuy. Morgen weer richting huis met een omweg via Sas van Gent. Even België en Nederland doorkruizen.
 
helaas, het seizoen moet nog beginnen, en dezelfde arrogantie straalt weer van de zgn supporters van 020 af als vorig jaar.
Met zo’n verdediging en keeper kom je niet ver.
Haha, nee de keeper die er gister stond is echt slecht maar goed ze hebben Pasveer nog. Het zijn altijd supporters van dezelfde club die het hebben over arrogantie en ik weet wel waarom hoor.
Verder dan de JC schaal komt PSV namelijk nooit. In europa bakken ze er weinig van en de titel pakken lukt ook niet of zelden dus ja in Eindhoven zijn ze natuurlijk jaloers op de resultaten die Ajax in de boeken heeft staan;)
Maar alle supporters van PSV kunnen zich troosten met de gedachte dat ze al jaren kunnen meegenieten van de resultaten van Ajax:DD
En wie weet zal ergens in een verre toekomst PSV ook een keer ver in de CL komen al heb ik daar wel een hard hoofd in eigenlijk.
 
Ik zeg alvast middag allemaal en hier regent het nu een beetje Jaap.
 
Goedemiddag allemaal:)
Net heerlijk in de regen gewandeld, bevalt een stuk beter dan die 39 graden.
Haha, nee de keeper die er gister stond is echt slecht maar goed ze hebben Pasveer nog. Het zijn altijd supporters van dezelfde club die het hebben over arrogantie en ik weet wel waarom hoor.
Verder dan de JC schaal komt PSV namelijk nooit. In europa bakken ze er weinig van en de titel pakken lukt ook niet of zelden dus ja in Eindhoven zijn ze natuurlijk jaloers op de resultaten die Ajax in de boeken heeft staan;)
Maar alle supporters van PSV kunnen zich troosten met de gedachte dat ze al jaren kunnen meegenieten van de resultaten van Ajax:DD
En wie weet zal ergens in een verre toekomst PSV ook een keer ver in de CL komen al heb ik daar wel een hard hoofd in eigenlijk.
Ik hou wel van voetbal, maar ajax supporten gaat mij dan weer veel te ver:DD
Vooral met die clown van een anthony🤡
Nee, gister met veel plezier PSV zien winnen in de arena en vandaag lekker de dames finale kijken(y)
 
Middag JW en hier ook nog regen en inderdaad beter dan die hoge temperaturen. Maar goed er komen weer warme dagen aan.
 
Kleine notatie.

Infrarood panelen verwarmen alleen de persoon die er vlakbij zit. Het is niet de bedoeling om er een ruimte mee te verwarmen.
Dat zou namelijk hetzelfde kosten, als de ventilator kachel van de action.

Wat ook zeer zuinig is, dat in een split airco laten monteren.
Die verwarmen zeer zuinig in de winter.
Is vaak makkelijker en goedkoper te installeren dan een volledige lucht / water warmtepomp (vervanging cv)
Hang je er 2 op. Iedere verdieping 1. Dan ben je gelijk gasloos.
Klopt war de infrarood betreft je zelf en objecten worden verwarmt.
maar heb hier maar 4 radiatoren aan staan slaapkamers worden niet verwarmt hier dus het systeem van een plaswater verwarmen voor dat je warmte hebt is niet zo energie zuinig.
wat je andere optie betreft gaat hier niet lukken in een huur huis ook qua stroomvoorziening niet voor beide geld een no go van de verhuurder.
Ben nu aan het kijken naar de warmte pomp en instellingen en wanneer hij nu pressies gas gaat bij vragen.
Bij slimmenmeter portaal is dit vrij eenvoudig te zien.
 
Mogge.

helaas, het seizoen moet nog beginnen, en dezelfde arrogantie straalt weer van de zgn supporters van 020 af als vorig jaar.
Met zo’n verdediging en keeper kom je niet ver.

ik wens u allen een fijne en gezellige zondag toe vanuit een zonnig Durbuy. Morgen weer richting huis met een omweg via Sas van Gent. Even België en Nederland doorkruizen.
Kun je onderweg de auto even afvullen voor 1,82 / l
 
Kun je onderweg de auto even afvullen voor 1,82 / l
Dat laatste zeker. Vorige week weggegaan met de tank vol. Zit nu op 530km. En kan nog ruim 200 als ik zou willen. Dus ff in de buurt tanken, van de snelweg weg scheelt nog iets denk ik.
 
Klopt war de infrarood betreft je zelf en objecten worden verwarmt.
maar heb hier maar 4 radiatoren aan staan slaapkamers worden niet verwarmt hier dus het systeem van een plaswater verwarmen voor dat je warmte hebt is niet zo energie zuinig.
wat je andere optie betreft gaat hier niet lukken in een huur huis ook qua stroomvoorziening niet voor beide geld een no go van de verhuurder.
Ben nu aan het kijken naar de warmte pomp en instellingen en wanneer hij nu pressies gas gaat bij vragen.
Bij slimmenmeter portaal is dit vrij eenvoudig te zien.
Ik zou je willen doorverwijzen naar tweakers.net

Hier is heel veel info te vinden over de instellingen van de warmtepomp.

Er zijn mensen die zelfs met een elga volledig kunnen verwarmen.

Kort en bondig. Zet je cv water temperatuur zo laag mogelijk.
Dan blijft de wp zo lang mogelijk actief.

Je zult dan echter niet je huis in 1 uur warm krijgen. Dus je moet constante temperauur aanhouden.

En kijk of je het omschakelpunt van de wp lager kan zetten.
 
gaston winnen GIF by Postcode Loterij
 
Zo lekker bezig hier vaste telefoon abo opgezegd bij Ziggo is gelijk het gedonder over van de postorder bedrijven die blijven bellen ondanks dat het overlijden van moeder al tig keer door gegeven is :stom::madd:
en gelijk weer een stroombesparing basis toestelstation niet meer 24 uur op stroom zal niet zo veel wezen maar alle kleine beetjes helpen;) al was de eerste rede de hoofd zaak.
 
Hier ook al 2 jr geen vaste lijn meer Jaap en dat heeft ook weinig meerwaarde als je ook een 06 hebt. Scheelt stroom en geld inderdaad.
 
Zo dan. Lekker weekend tot nu toe. Ajax verslagen en Ferrari verslagen door Max. Heerlijke race met de dreiging van regen. Goeie strategie weer van RB om Max als eerste te laten pitten. En Ferrari zet Leclerc op Harde banden Foutje weer
 
Hier ook al 2 jr geen vaste lijn meer Jaap en dat heeft ook weinig meerwaarde als je ook een 06 hebt. Scheelt stroom en geld inderdaad.
Klopt John maar moeder was niet handig met nieuwe dingen dus toen maar gelaten voor wat het was.
Nu alles geregeld is qua overheid en de rest.
Werdt het tijd.
 
Klopt war de infrarood betreft je zelf en objecten worden verwarmt.
maar heb hier maar 4 radiatoren aan staan slaapkamers worden niet verwarmt hier dus het systeem van een plaswater verwarmen voor dat je warmte hebt is niet zo energie zuinig.
wat je andere optie betreft gaat hier niet lukken in een huur huis ook qua stroomvoorziening niet voor beide geld een no go van de verhuurder.
Ben nu aan het kijken naar de warmte pomp en instellingen en wanneer hij nu pressies gas gaat bij vragen.
Bij slimmenmeter portaal is dit vrij eenvoudig te zien.
....en wat te denken van olieradiator? Zo'n ding werkt modulerend en is zeer efficiënt omdat ze gebruikt wordt om olie op te warmen waardoor dus 100% van de ingestuurde energie gebruikt wordt voor de afgifte van warmte.
 
Nou gelijk opgaand potje voetbal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan