Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge
 
Moge binnenkomers.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 16*C 75% LV
 
Vroeger... ja vroeger had je goedemorgen. Inderdaad dat was kortaf maar wel compleet. Toen kreeg je "morgen..". Nu heb je kennelijk "moge". Misschien komt er later "moe...". We zijn namelijk gauw moe of.... misschien wat meer lui? GOEDEMORGEN ALLEMAAL!! :):);)
 
Moge Ben en er is niks mis met lui zijn en delegeren hoor:ROFLMAO:
 
Een koude douche doet wonderen…..
Nee ik ga daar onder dat ijskoud water niet onder staan! :D maar het zal niet meer moeten want hier zijn ze net gekomen om het te repareren.



Middag allemaal!
 
Nee ik ga daar onder dat ijskoud water niet onder staan! :D maar het zal niet meer moeten want hier zijn ze net gekomen om het te repareren.



Middag allemaal!
Mooi maar vraagje was het de warmtepomp of iets anders.
Als het de warmtepomp was draait ie al lang.
Oja bijna vergeten.
Goedemiddag allemaal.
 
Mooi maar vraagje was het de warmtepomp of iets anders.
Als het de warmtepomp was draait ie al lang.
Oja bijna vergeten.
Goedemiddag allemaal.
Het stond tenminste op de deur geschreven.

Maar het werkt weer en een douche van boven heb ik ook juist gekregen, het is hier aan het donderen!
 
Middag, tijdens het shoppen vanmorgen langs de LFS gelopen altijd leuk ff binnen snuffelen, en een Bucephalandra gekocht op een stukje hout, als soort stond erbij Borneo maarja daar komen ze vandaan....en is dus niet de naam....
Welke soort het is geen idee.:unsure:
 
Middag.

@flipper34
Ik heb even bij frits gevraagd hoe het zit met diepvriesvoer maar dat is volgens hun nu en in de toekomst voldoende te leveren maar de rode en witte mug zijn een stuk duurder geworden. Dus ze houden het wel bij de prijs van 2,50 per blister maar de actie 5 halen en dan 4 betalen is eraf. Zo kompenseren de meerprijs die ze betalen voor de rode en witte mug.
 
Middag.

Vanmorgen naar de Hornbach geweest, voor een paar bloempotten.
Er is er van de week 1 omgewaaid, en stuk gegaan.
Die waren te smal van onder.
Nu heb ik dezelfde als de grote bloempotten die ik al had.

736FB0A1-5948-4246-8EAA-7C17F93F02AE.jpeg
 
Middag Antje en ik heb de tuin nog geen drup gegeven want dan groeit het onkruid ook harder.
 
Middag John, ja mijn nieuw gekochte sneeuwballenstruik begon te verschrompelen dus hoog tijd de tuinslang aan te sluiten
 
Ik snap dat niet want sneeuwballen smelten toch met dit weer:juggle:
 
Hoe kunnen ze dit nu openbaar maken want straks krijgen meer vrouwen het ook nog in de bol:LOL:

 
Moge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan