Een koude douche doet wonderen…..Goedemorgen, ja nieuwe dag, nieuwe kansen... en misschien hoop!
En ik mis zeker nog 4 uur slaap! 😴
Nee ik ga daar onder dat ijskoud water niet onder staan! 😀 maar het zal niet meer moeten want hier zijn ze net gekomen om het te repareren.Een koude douche doet wonderen…..
Mooi maar vraagje was het de warmtepomp of iets anders.Nee ik ga daar onder dat ijskoud water niet onder staan! 😀 maar het zal niet meer moeten want hier zijn ze net gekomen om het te repareren.
Middag allemaal!
Het stond tenminste op de deur geschreven.Mooi maar vraagje was het de warmtepomp of iets anders.
Als het de warmtepomp was draait ie al lang.
Oja bijna vergeten.
Goedemiddag allemaal.
Hier ook Antje.Middag luitjes hier maar even de tuin aan het voorzien van een flinke plons water
Ja hier de tuinslang telkens 5 minuten lang laten liggen stromen per struik/plant, heb kunstgras dus dit is makkelijkerHier ook Antje.
Ben met de handsproeier langs de struiken gegaan. En nu staat het molentje op het gazon.
Volgens mij alleen stofzuigen…Moet je dat kunstgras nog vaak maaien Antje?
Dat klopt inderdaad, doe ik 1x p/j in het voorjaar met de natdroogstofzuigerVolgens mij alleen stofzuigen…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.