Moge Hannah en Corne.
Alles diepvries JohnHeb je het dan over zo n flutzakje met levendvoer? Voor diepvries betaal ik wel 2,50 of 5 voor 10 euro.
Dan was het hier de hele tijd toch wat goedkoper John 1,99 per pakje weet eigenlijk niet of het hier bij 5 stuks goedkoper wordtMoge Jaap en hier betaal ik al tijden 2,50 voor een blister diepvries maar koop je er 5 dan betaal je 10 euro dus 1 gratis.
Ik dacht dat je het over levendvoer had.
Kun jij dat, half uurtje tukken bv? Ik val dangelijk voor 2 uur in slaap, wekker gezet of nieten dan een powernap doen
Beterschap!door wat lichamelijke probleempjes maar daar wordt aan gewerkt 😛
De ene keer lukt me dat makkelijker dan de andere keer, ligt eraan hoe druk mijn hoofd isGoedemiddag
Kun jij dat, half uurtje tukken bv? Ik val dangelijk voor 2 uur in slaap, wekker gezet of niet
NOu ik schijn er geen moeite mee te hebben maar ja ik sta ook rond 5 uur al op met mn gekke kop.De ene keer lukt me dat makkelijker dan de andere keer, ligt eraan hoe druk mijn hoofd is
Nou, de dag heb ik inmiddels vervolmaakt door een ongeveer anderhalf uurs wandeling. Nu is mijn energie wel op. En volgende klusjes blijven er gelukkig altijd, ik moet in beweging blijven.Middag Ben en troost je met de gedachte dat je nu voor de rest van het jaar bent verlost van klusjes.
Waarom sta je voor ons buiten? We zijn nu thuis!
Daar zijn mooie stenen te vinden voor in je aquarium 😀
Moet je (nog) wel een aquarium hebben ja.Daar zijn mooie stenen te vinden voor in je aquarium 😀
Mooi excuus om dan (weer) te gaan beginnen.Moet je (nog) wel een aquarium hebben ja.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.