Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Hannah en Corne.
 
Moge Jaap en hier betaal ik al tijden 2,50 voor een blister diepvries maar koop je er 5 dan betaal je 10 euro dus 1 gratis.
Ik dacht dat je het over levendvoer had.
 
Moge Jaap en hier betaal ik al tijden 2,50 voor een blister diepvries maar koop je er 5 dan betaal je 10 euro dus 1 gratis.
Ik dacht dat je het over levendvoer had.
Dan was het hier de hele tijd toch wat goedkoper John 1,99 per pakje weet eigenlijk niet of het hier bij 5 stuks goedkoper wordt
Nou ja net als wij moeten de vis vriendjes ook eten.
Maak me meer zorgen over het levering gebeuren.
Ach komt tijd komt raad.
 
Ja ik zal eens hier vragen hoe of wat want er zijn toch verschillende merken op de markt. Ik heb nog wel voor 6 mnd liggen dus wat dat betreft kan ik nog ff vooruit.
 
Middag allemaal.
 
aloha allen

wat minder actief op het forum, druk met de nieuwe baan en weinig energie door wat lichamelijke probleempjes maar daar wordt aan gewerkt :p
 
Vandaag ben ik ook druk geweest. Het dak van ons schuurtje is vervangen voor een nieuw. Daar moest nog wat gekit worden. Daarnaast, beter opvolgend, heb ik de auto gewassen en in de was gezet. En ik heb de tuin gesproeid omdat ik de (tuin-)slang na dat auto wassen daar toch al had liggen. Voor een gepensioneerd iemand moet ik nu gauw gaan zitten voordat oplettende buren dit allemaal aanzien. En nu ik eenmaal zit: Goedendag allemaal!
 
Middag Ben en troost je met de gedachte dat je nu voor de rest van het jaar bent verlost van klusjes.
 
Avond allemaal.
 
Middag Ben en troost je met de gedachte dat je nu voor de rest van het jaar bent verlost van klusjes.
Nou, de dag heb ik inmiddels vervolmaakt door een ongeveer anderhalf uurs wandeling. Nu is mijn energie wel op. En volgende klusjes blijven er gelukkig altijd, ik moet in beweging blijven.
 
Dat is ook zo Ben want anders duren de dagen ook nogeens lang. Ik wandel ook zo n kleine 1,5 uur per dag met de hond en je kan tussendoor nog lekker met de buren bijkletsen.
 
Avond vanuit de Ardennen.


2DDAB0E8-C353-4FD9-BFDC-2E6CD8D691BE.jpeg
 
Goedenavond allemaal
 
Avond,

pffff, maak dat mee. Uitgerekend nu in de midden van de zomer en het was weer warm vandaag.
Ik heb het warm, heel warm!
En het warm water werkt niet en er komt alleen nog maar ijskoud water uit de kraan haha.
Dacht eerst het had misschien iets met de besparingen te maken, gas enz, maar er is een warmtepomp kapot!
"Koud douchen is gezond" stond er nog! Wat een grapjas :madd:

Ik ken die problemen alleen maar van mijn ouders, verwarming werkt niet of internet of dit en dat... hopelijk gaat die toestand niet te lang duren :((
 
Voor de verandering goedenacht (of goedemorgen, maar dat is denk ik te vroeg🤔)
Tikkie laat thuis en kan niet slapen, maar mijn zomervakantie is reeds begonnen🥳
Slaap lekker allemaal!
 
Moge JW. Nieuwe dag en dus nieuwe kansen.
 
Goedemorgen.

Zometeen even naar de kapper.
Daarna gelijk maar even langs bubbels om de Eheim 2180 in te leveren.
 
Goedemorgen, ja nieuwe dag, nieuwe kansen... en misschien hoop!
En ik mis zeker nog 4 uur slaap! :sleep:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan