Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou uitslag van mijn piesie is ook binnen: heb een blaasontsteking, tja dat krijg je ervan als je met open raam en zonder lakens over je heen gaat slapen :LOL:
 
Middag.

Nou uitslag van mijn piesie is ook binnen: heb een blaasontsteking, tja dat krijg je ervan als je met open raam en zonder lakens over je heen gaat slapen :LOL:

Die blaasontsteking heeft een andere oorzaak.
heeft niets met koud of naakt slapen te maken:sorry:
beterschap
 
Nou sterkte maar dan Antje.
 
Welke gek is er dan ook over cv ketels begonnen hier:juggle:

Middag allemaal.
Nou, dat weet ik dan weer.... Iemand, ik laat de hierboven benaming maar even voor wat het is, iemand vertelde over de nieuw te plaatsen cv ketel... :):);)
Nou ze gaan straks een nieuwe cv ketel plaatsen dus het is hier zo gedaan met de rust.
 
Nou uitslag van mijn piesie is ook binnen: heb een blaasontsteking, tja dat krijg je ervan als je met open raam en zonder lakens over je heen gaat slapen :LOL:
En het had ook geholpen wanneer je, als je nog zo'n muntje had kunnen vinden, een dubbeltje tussen je knieën had gehouden...:juggle:
 
En het had ook geholpen wanneer je, als je nog zo'n muntje kan kunnen vinden, een dubbeltje tussen je knieën had gehouden...:juggle:
Goh moet ik toch die muffe zolder eens overhoop halen voor zo'n muntje te zoeken, goeie tip Ben :LOL:
 
Nou, dat weet ik dan weer.... Iemand, ik laat de hierboven benaming maar even voor wat het is, iemand vertelde over de nieuw te plaatsen cv ketel... :):);)
Dat noem ik onnodige opruiing en je ziet wat ervan komt:eek:

Een hoop gezeur over ketels terwijl Antje geen goede heeft en daarom nu met een blaasontsteking loopt:LOL:
 
Te erg hier 🤣
Ach Edwin de avond moet nog beginnen dus..................................:DD

Maar ja snap jij het nog dan? Eerst heeft Antje het te warm en gaat dan slapen met het raam open en nog eens zonder dekbed ook waardoor ze het niet meer te warm had. Maar ja dan zit ze nu met een blaasontsteking dus ja het is of te warm slapen of een blaasontsteking als ik het goed begrijp:DD:DD;).
Dat alles heeft me wel op een idee gebracht om dit alles te voorkomen. Als het weer warm is dan ga ik in de tuin slapen zonder deken want dan hoef ik het raam niet open te zetten en dan krijg ik ook geen blaasontsteking:!:!
 
De avond is nog lang Edwin:DD
 
Daarom 2 soorten groenten, spinazie met chorizo en paksoy met een beetje sesamolie.
Daar zit nl veel kalium in zodat ik de rest weer met een korreltje nacl kan nemen.
1658852304888725097531.jpg
 
Smakelijk Edwin maar niet echt mijn ding.
 
I know
1658856109415848403936.jpg
ik doe straks ook aan aanpassingsvoedsel maar wel met grove mosterd. Noordhollandse geloof ik😊
 
Ach Edwin de avond moet nog beginnen dus..................................:DD

Maar ja snap jij het nog dan? Eerst heeft Antje het te warm en gaat dan slapen met het raam open en nog eens zonder dekbed ook waardoor ze het niet meer te warm had. Maar ja dan zit ze nu met een blaasontsteking dus ja het is of te warm slapen of een blaasontsteking als ik het goed begrijp:DD:DD;).
Dat alles heeft me wel op een idee gebracht om dit alles te voorkomen. Als het weer warm is dan ga ik in de tuin slapen zonder deken want dan hoef ik het raam niet open te zetten en dan krijg ik ook geen blaasontsteking:!:!
Had je me nou niet wat eerder op dat idee kunnen brengen? heb laatst een vistent (bivvy) de deur uit gedaan omdat ik al jaren niks meer doe in de hengelsport, had ik mooi kunnen bivakeren in mijn eigen tuin:DD
 
Goedenavond allemaal.

Het diner zit er weer in.
Nu lekker uitbuiken en daarna nog een waterwissel doen:DD
Daarna met de beentjes omhoog en Engeland-Zweden kijken.
Als dat weer tegenvalt ga ik maar eens een echte klucht kijken😏
 
avond. Vanmiddag naar de Grotten van Han geweest. Lekker fris daarbinnen. 1,5uur binnen geweest. Nu ff op de bank en zo bijkomen in de Jacuzzi. Hoe zwaar kan vakantie zijn.
 
Goedenavond
Nou uitslag van mijn piesie is ook binnen: heb een blaasontsteking, tja dat krijg je ervan als je met open raam en zonder lakens over je heen gaat slapen :LOL:
En je had niet eens de ventilator aan? ;)

Beterschap!
 
Goedemorgen allemaal:)
Vandaag is de grote dag dat de duitsers de fransen uit het toernooi gaan kegelen🥳
Kan niet wachten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan