AquaJantje
Well-known member
Het was inderdaad een leuke verrassing.
Engeland verdiend door🙂
Staat er toch nog een nederlandse in de finale
Engeland verdiend door🙂
Zolang er 11 Duitsers staan vindt ik het best maar ik heb er wel een hard hoofd in. Maar ja laatste 4 is ook niet slecht.Het was inderdaad een leuke verrassing.
Engeland verdiend door🙂
Nou dan heb je nog mazzel hier is het van 1,99 per pak rodemug naar de 2,50 gegaan en het einde is nog niet in zicht.Tja Jaap is hier een week of 6 geleden de prijs van levendvoer van 1,70 naar 1,85 gegaan.
Heb je het dan over zo n flutzakje met levendvoer? Voor diepvries betaal ik wel 2,50 of 5 voor 10 euro.Nou dan heb je nog mazzel hier is het van 1,99 per pak rodemug naar de 2,50 gegaan en het einde is nog niet in zicht.
Antje heeft een "dubbeltje" advies gekregen wat verdere problemen voorkomt..... En daar heb ik niets voor berekend! Ik geef toe je moet even wat beter kijken maar eigenlijk ben ik best aardig. Ik heb net zelf ook nog even beter gekeken en ben het beslist met me eens dat aangaande.Dat noem ik onnodige opruiing en je ziet wat ervan komt😱
Een hoop gezeur over ketels terwijl Antje geen goede heeft en daarom nu met een blaasontsteking loopt😆
En het had ook geholpen wanneer je, als je nog zo'n muntje had kunnen vinden, een dubbeltje tussen je knieën had gehouden...
Moet echt even dat topic terug lezen over hoe je aan je nickname komt. NicolienAvond Ad en Antje oftwel A & A
Tja lastig he maar ik ben inderdaad John en Nicolientje heet Antje en Ben is Ben en dan hebben we nog Fozzy die Albert schijnt te heten.Moet echt even dat topic terug lezen over hoe je aan je nickname komt. Nicolien
heet Antje. Volgens mij heet jij John?
Hoop dat Benvo gewoon Ben heet???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.