Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was inderdaad een leuke verrassing.
Engeland verdiend door:)
Staat er toch nog een nederlandse in de finale:DD
 
Moge Jam Willem en Nina.
 
Het was inderdaad een leuke verrassing.
Engeland verdiend door:)
Staat er toch nog een nederlandse in de finale:DD
Zolang er 11 Duitsers staan vindt ik het best maar ik heb er wel een hard hoofd in. Maar ja laatste 4 is ook niet slecht.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ⛅ 16*C 65% LV
 
Middag smakelijke lunch allemaal
 
:koffie:Middag.
Kom net bij de lfs vandaan slecht nieuws voor diepvries voer gebruikers prijzen stijgen flink en wat nog erger is de toelevering gaat niet goed.
Een hele grote speler hier in kan niet meer leveren omdat het spul uit China komt en deze niet meer leverde.
Ander bedrijf kunt komt uit Oekraïne leverd nog wel maar niemand weet hoe lang nog een raket hoeft maar de verkeerde afslag te nemen en het is gebeurd.
Kortom ook onze hobby wordt steeds verder geraakt door het gebeuren van meneer Poetin :madd::stom:
 
Laatst bewerkt:
Tja Jaap is hier een week of 6 geleden de prijs van levendvoer van 1,70 naar 1,85 gegaan.
 
Tja Jaap is hier een week of 6 geleden de prijs van levendvoer van 1,70 naar 1,85 gegaan.
Nou dan heb je nog mazzel hier is het van 1,99 per pak rodemug naar de 2,50 gegaan en het einde is nog niet in zicht.
 
Nou dan heb je nog mazzel hier is het van 1,99 per pak rodemug naar de 2,50 gegaan en het einde is nog niet in zicht.
Heb je het dan over zo n flutzakje met levendvoer? Voor diepvries betaal ik wel 2,50 of 5 voor 10 euro.
 
Goedemiddag allemaal
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond
 
Dat noem ik onnodige opruiing en je ziet wat ervan komt:eek:

Een hoop gezeur over ketels terwijl Antje geen goede heeft en daarom nu met een blaasontsteking loopt:LOL:
Antje heeft een "dubbeltje" advies gekregen wat verdere problemen voorkomt..... En daar heb ik niets voor berekend! Ik geef toe je moet even wat beter kijken maar eigenlijk ben ik best aardig. Ik heb net zelf ook nog even beter gekeken en ben het beslist met me eens dat aangaande.

Nicolientje-W zei:
Nou uitslag van mijn piesie is ook binnen: heb een blaasontsteking, tja dat krijg je ervan als je met open raam en zonder lakens over je heen gaat slapen
En het had ook geholpen wanneer je, als je nog zo'n muntje had kunnen vinden, een dubbeltje tussen je knieën had gehouden...:juggle:
 
Tja Ben ik geloof het gelijk als je dat zegt want ik heb volgens mij al wel eerder gezegd dat je te goed bent voor deze wereld;)
Ik wist dit al toen we elkaar hebben ontmoet op de beurs.
 
Avond Ad en Antje oftwel A & A:DD
Moet echt even dat topic terug lezen over hoe je aan je nickname komt. Nicolien
heet Antje. Volgens mij heet jij John?
Hoop dat Benvo gewoon Ben heet???
 
Avond. Buik gevuld met pannenkoeken gebakken door de jongelui. Zo ff lekker weer een uurtje in de jacuzzi relaxen.
 
Het leek mijn vrouw leuk om de "blauwvinger dagen" van Zwolle te bezoeken. Ik had er niet zo veel zin in. Nu weet ik weer waarom je daar niet naar toe moet gaan. De Diezerstraat in Zwolle, dat is de "hoofd" winkelstraat aldaar, had men vol gezet met kraampjes waar men kleding aanbood. Waarbij men kennelijk hoopt dat je blauwe vingers krijgt van het betalen voor die zooi. De dames stoven er met graagte op af. Jammer... het had zo'n mooie dag kunnen zijn. Niettemin wens ik jullie voor het nog resterende deel van deze dag al het goede toe!

Voor de geïnteresseerden:
 
Moet echt even dat topic terug lezen over hoe je aan je nickname komt. Nicolien
heet Antje. Volgens mij heet jij John?
Hoop dat Benvo gewoon Ben heet???
Tja lastig he maar ik ben inderdaad John en Nicolientje heet Antje en Ben is Ben en dan hebben we nog Fozzy die Albert schijnt te heten.
 
Goedenavond allemaal.
Zometeen nog ff een waterwissel doen om het nitriet kwijt te raken uit het aquarium.
Daarna lekker de beentjes omhoog en kijken hoe onze Duitse buurvrouwen Atilla de Hun en de haren naar huis sturen:DD
 
Goedenavond.

Vanavond weer even bezig geweest.
Maar er is weer rust in de tent.
 
Avond, lekker gebadderd. En nu verder relaxend. En dat veouwengebal.. ach van mij mogen Les Bleus net zo goed winnen. Heb met geen van beide iets, en van de Engelsen kan volgens mij niemand winnen Momenteel.
 
Moge Jan Willem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan