Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 19*C 77% LV
 
Fijne middag allemaal.
 
Dat heb ik al om 9 uur gedaan en ben lekker aan het niksen.
 
Middag folks, change of plans, manlief ligt met migraine dus ik zal de soep moeten maken maar eerst :koffie:
 
Middag
Hier onder de parasol eens diep nadenken hoe de kap van de 2 meter aan te passen en de tl te vervangen voor led.
Een voordeel dat onhandige ding ligt al op de werkbank buiten.
Met dank aan de buurman(y)
 
Hoe kunnen ze dit nu openbaar maken want straks krijgen meer vrouwen het ook nog in de bol:LOL:

Dat zie je, denk ik dan weer, verkeerd. Deze dame had het niet zo op een piemels en zeker niet van dit formaat. Dus kan ze rustig liggen met de gedachte; ook nu krijg je me niet! :engel:
 
Middag
Hier onder de parasol eens diep nadenken hoe de kap van de 2 meter aan te passen en de tl te vervangen voor led.
Een voordeel dat onhandige ding ligt al op de werkbank buiten.
Met dank aan de buurman(y)
Middag Jaap. En gaat het weer daytime worden? Net als je andere bak.

Trouwens, welke bakken heb je nu nog staan.
Want ik zie maar 1 topic in je onderschrift.
 
Middag Jaap. En gaat het weer daytime worden? Net als je andere bak.

Trouwens, welke bakken heb je nu nog staan.
Want ik zie maar 1 topic in je onderschrift.
Verlichting gaat geen daytime worden de onderdelen zijn me te duur geworden en niet onbelangrijk heb nog het 1 en ander liggen bij Ton vandaan.
Daar eerst maar eens experiment mee uit voeren.
Wat de bakken betreft 5 stuks maar ben niet zo'n foto's nemer merk je wel aan het enige topic :sorry:
 
Wat de bakken betreft 5 stuks maar ben niet zo'n foto's nemer merk je wel aan het enige topic
Ach je kan ook best foto s van de andere bakken in je topic posten hoor want dat deed ik ook wel;)
 
Middag,

ja, Daytime is echt duur, maar ik ben er wel tevereden mee.

Mijn zand gekomen... als ik naar de bak kijk zie ik het eigenlijk nog niet echt zitten alles eruit te halen. :rolleyes:
 
Middag,

ja, Daytime is echt duur, maar ik ben er wel tevereden mee.

Mijn zand gekomen... als ik naar de bak kijk zie ik het eigenlijk nog niet echt zitten alles eruit te halen. :rolleyes:
Klopt ben er ook zeer tevreden mee bij de 250
Maar voor al de profielen waar de led in moet is erg prijzig en de bezorg kosten voor een 2meter profiel:eek:
Daar naast loopt mijn energie contract eind augustus af:eek: dus even een paar slagen om de arm houden qua uitgaven.
 
Daar naast loopt mijn energie contract eind augustus af:eek: dus even een paar slagen om de arm houden qua uitgaven.
Tja maak je borst maar nat want de onze liep in maart af en het termijnbedrag is verdubbeld ongeveer van 160 naar 300 euro. Dus we zijn wel blij dat we straks zonnepanelen krijgen.
 
Goedemiddag
ik heb nog een vast contract tot 6 januari... ik maak mijn borst alvast nat.
Binnenkort een oude diepvrieskast vervangen.
 
Klopt ben er ook zeer tevreden mee bij de 250
Maar voor al de profielen waar de led in moet is erg prijzig en de bezorg kosten voor een 2meter profiel:eek:
Daar naast loopt mijn energie contract eind augustus af:eek: dus even een paar slagen om de arm houden qua uitgaven.
Ja, de energiekosten... dat komt er nog bijj :oo :eek:

Heel heel duur, hoe groter hoe duurder.
Het profiel voor 1,5m ben ik hier nog in de winkel gaan kopen omdat het zelfs iets goedkoper was dan op internet... maar voor 2m zal dat wel veel meer zijn.
 
Wat de bakken betreft 5 stuks maar ben niet zo'n foto's nemer merk je wel aan het enige topic :sorry:

Ach je kan ook best foto s van de andere bakken in je topic posten hoor want dat deed ik ook wel;)

Zet je foto’s en updates gewoon in 1 topic.

En dan stuur je een verzoek aan beheer. Met de nieuwe naam van je topic.

Bakken van @flipper34
 
Tja maak je borst maar nat want de onze liep in maart af en het termijnbedrag is verdubbeld ongeveer van 160 naar 300 euro. Dus we zijn wel blij dat we straks zonnepanelen krijgen.
Gelukkig hebben we hier al zonnepanelen dus dat scheelt.
Heb gisteren een proef berekening op vattenval laten maken komt zo'n 84 euro bij de 74 euro die ik nu betaal dus dat valt nog te overzien.
Maar zag ook dat ik voor 270 kuip gas ruim duizend euro kwijt ben en dat gaan we niet doen.
Dus een andere manier van verwarmen infrarood en dat kost in aanschaf ook munten.
 
Maar zag ook dat ik voor 270 kuip gas ruim duizend euro kwijt ben en dat gaan we niet doen.
Wij zitten bij Greenchoice en daar is de gasprijs nu zo n 1,85.
Ja een verdubbeling krijg je wel voor de kiezen met de huidige prijzen.
 
Avond allemaal.
 
Lekker potje voetbal. En wat een gefrustreerde Schoppers bij Ajax.
 
Lekker potje voetbal. En wat een gefrustreerde Schoppers bij Ajax.
Ja leuke pot en goed voetbal ook van Ajax en met een goede keeper hadden ze gewonnen maar man wat is die gast onzeker en een gatenkaas.
Maar ik ben erg tevreden met de uitslag want die is beter dan een jaar gelden en wie werd er toen kampioen en deed het goed in de CL? Juist dat was:
Uefa Champions League Holland GIF by Manne Nilsson
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan