Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

Dat was een kort nachtje, ik kon de slaap niet vatten en ook nog eens vroeg wakker.
 
Goedemorgen en hier is het 23,5 in huis en ik heb prima nog kunnen slapen.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 22*C 84% LV
 
Moge Jaap en hier is het al 23 graden dus ik kruip zo onder mn steen in de schaduw.
 
Morning. Heerlijk geslapen onder mn dekbed. Nu ff bij moeders. Boodschappen en schoon wasgoed brengen. Normaal doet mn zus de was voor haar maar die heeft ff vakantie met de man. Taakverdeling.
 
Tjonge jonge... om half negen rondje met de hond en da was eigenlijk al te laat voor het beestje omdat het al behoorlijk warm was. Zon brandde al behoorlijk.
 
Hier is het alweer 24 graden en ja ook Sky geeft er de brui aan buiten.
 
Ik mag toch hopen dat deze weerapp er faliekant naast zit! (klik!)

1659601252352.png
 
Nou vanaf de 12 daar erg warm maar voor hier lees ik andere temperaturen:

1659601620694.png
 
Dat van Albert komt beter in de buurt met wat ik voor ons lees en dan zitten wij daar zo n 2 graden onder.
 
Nou als ik de staatjes van de temperatuur zo zie is het maar goed dat ik vanmiddag een afspraak bij de kapper heb.
Tijd om het dikke pak isolatie op het hoofd te laten uitdunnen en inkorten ;)
 
Ik heb die app ook en die klopt inderdaad aardig. Maar toen het pas geleden hier bijna 40 graden werd zat de app waarvan ik net een screen shot stuurde al een dag of 12 erg goed in de richting, als enige app.
Is sowieso natuurlijk nog afwachten welk weermodel het meest waarschijnlijk wordt over een week. Maar ik moet er niet aan denken dat dee cijfers in de buurt gaan komen. Het is gelukkig nog ver weg dus er kan ook nog veel veranderen.
 
T veranderd met de dag/minuut bijna. T is nu alweer 26.3 hier. En wat bewolkt waardoor het wat broeierig aanvoelt. Dat weerhoudt ons er niet van om vanmiddag een km of 20/30 te gaan fietsen.
 
T veranderd met de dag/minuut bijna. T is nu alweer 26.3 hier. En wat bewolkt waardoor het wat broeierig aanvoelt. Dat weerhoudt ons er niet van om vanmiddag een km of 20/30 te gaan fietsen.
Op de fiets vind ik het ook nog lekker, zelfs met een gewone 'trap-fiets', alleen ga ik dan niet voor 20/30 km op eigen kracht. Alleen als je bij een verkeerslicht stil staat 😬 en je pal in het zonnetje staat dan is het toch wel heul errug warrum.
 
Goedemorgen voor wat er nog over is van die morgen. Voor de rest van de dag... maak er wat van! Vanmorgen heb ik de conditie training voor de hond maar vroeg gehouden. (Lees; opa moet het ook rustig aan doen op het heetst van de dag.) Het beest is dol op water en heeft lekker gezwommen in de Regge. Iets waarin hij niet genoeg van kon krijgen. Daarbij liet het dier zich zelfs niet afleiden door de halfwilde paarden die daar ook rondkuieren. Nu, Rover returns, rust hij lekker uit op de bank waarbij hij telkens kijkt of ik niet naast hem wil gaan zitten. Rover wordt erg graag geliefkoosd!
 
We hebben nu nog 15 min maar ik zeg alvast middag allemaal.
 
Ik kom net binnen en met de wind in de schaduw is het goed te doen meer verder...........................:help:
 
Goedemiddag
Temperatuur valt mee zo binnen als buiten 24*C
Bakken nog steeds stabiel op 25*C
 
Middag, ga je gezellig een eind fietsen….. komt er regen aan, dus op weg terug maar weer in de spetters. Laatste kilometer gingen de spetters over in regen. Dus nat bij huis gekomen. Wel lekker verfrissend en nu een 24 graden buiten. Toch maar lekker 30km op de pedalen.
 
Middag luitjes, het was weer peentjes zweten met de post, maar het is weer gebeurd nu lekker koffie en dan een verfrissende douche :koffie:
 
Regenen, dat heeft het hier ook gedaan. Één buitje maar goed, alle begin is moeilijk. Wel is het wat afgekoeld.
 
Waar blijft die regen dan toch:stom::stom::stom::stom::stom:

Evan Rachel Wood Water GIF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan