Avond.
Gegroet Billy!Hoi allemaal en Billy zegt gegroet viervoeters.
Deze klopt aardig.Ik mag toch hopen dat deze weerapp er faliekant naast zit! (klik!)
Hoi Andre en Sky groet Billy terug.Hoi allemaal en Billy zegt gegroet viervoeters.
Ik heb die app ook en die klopt inderdaad aardig. Maar toen het pas geleden hier bijna 40 graden werd zat de app waarvan ik net een screen shot stuurde al een dag of 12 erg goed in de richting, als enige app.Deze klopt aardig.
Bekijk bijlage 346816
Op de fiets vind ik het ook nog lekker, zelfs met een gewone 'trap-fiets', alleen ga ik dan niet voor 20/30 km op eigen kracht. Alleen als je bij een verkeerslicht stil staat 😬 en je pal in het zonnetje staat dan is het toch wel heul errug warrum.T veranderd met de dag/minuut bijna. T is nu alweer 26.3 hier. En wat bewolkt waardoor het wat broeierig aanvoelt. Dat weerhoudt ons er niet van om vanmiddag een km of 20/30 te gaan fietsen.
Dat kan beslist geen kwaad 😉We hebben nu nog 15 min maar ik zeg alvast middag allemaal.
Jup, en hier ook 27 graden buiten hoor. Van mij mag er een beste bui vallen.hot hot hot.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.