Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond. Nog even weer relaxt naar een dobber aan t kijken.
5C1F8C4A-30C8-421A-A00D-C7DF14F738EC.jpeg
 
Avond Albert en trek er maar een maaltje paling uit;)
 
Avond mensen
Hier de afwas nog even doen en dan verder met S2 van Stranger Things s1 heeft me op zijn tijd de stuipen op het lijf gejaagd dus tijd voor s2 en weer een adrenaline stoot;):eek:
Fijne avond iedereen
 
Leuke serie Jaap.

Tot morgen allemaal en slaap lekker.
 
Avond, hele dag drukdurkdurk geweest en ook de meterbak leeggehaald...grind planten en vissen en 3789 garnalen en de hele bak schoongemaakt...
Nu eerst een kouwe Hertog Jan !
 
goeiemorgen amaal
Bijna weekend en vakantie.
Zin om te gaan experimenteren met de nieuwe layout van het bakkie komende paar weken.
 
Moge Rida en dan heb je iets te doen in de vakantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rida
Goedemorgen.

Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.

Gisteren was ik een email aan het typen. En ineens melding ‘ipad vol’
Dat besturingssysteem wordt ook steeds groter. Heb zelf maar 50 foto’s en een paar pdf op de ipad staan.
Ja met 16 GB en een besturingssysteem van 12 GB, dan houd je niks meer over.
Mail is niet opgeslagen. Inmiddels alles van de ipad gehaald.
Maar ja, dan is er ook geen lol meer aan. Dat je moet gaan tellen wanneer die weer vol is.
Dus straks maar voor een ander kijken.
 
Mogge Marcel.

herkenbaar Probleem. bepaalde apps gebruiken veel geheugen. De Telegraaf app verbruikt op mn iPad bijv. bijna 2Gb aan geheugen. Af en toe verwijderen helpt wel wat. Maar loopt zo weer vol.
ik heb trouwens de 32Gb versie
 
Mogge Marcel.

herkenbaar Probleem. bepaalde apps gebruiken veel geheugen. De Telegraaf app verbruikt op mn iPad bijv. bijna 2Gb aan geheugen. Af en toe verwijderen helpt wel wat. Maar loopt zo weer vol.
ik heb trouwens de 32Gb versie
Zit nu te twijfelen tussen de 64 GB mini of de air 2022.

Ik heb nu een mini. Want is heb dat ding vaak in mijn handen op de bank.
En de air is weer groter en zwaarder, dus die moet je dan niet te lang vasthouden. Maar meer op je schoot leggen.
 
Keuzes, keuzes.. ik vindt de mini nogal mini:) heb zelf de 9,7inch en kleiner hoef ik hem niet. Moet je nog meer scrollen om iets te lezen.
 
24 graden hier .. lekker koel... goed voor de ranchus..l🥰
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 18*C 75% LV
Goedemorgen.

Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.

Gisteren was ik een email aan het typen. En ineens melding ‘ipad vol’
Dat besturingssysteem wordt ook steeds groter. Heb zelf maar 50 foto’s en een paar pdf op de ipad staan.
Ja met 16 GB en een besturingssysteem van 12 GB, dan houd je niks meer over.
Mail is niet opgeslagen. Inmiddels alles van de ipad gehaald.
Maar ja, dan is er ook geen lol meer aan. Dat je moet gaan tellen wanneer die weer vol is.
Dus straks maar voor een ander kijken.
Kan je het geheugen niet uitbreiden dan bij mijn Asus tablet kan het wel.
Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken :juggle:;) kan zijn want de spullen van apple zijn me veel te duur.
 
Moge Jaap en ja wij kopen ook alleen maar dat soort apparatuur als het geheugen uitbreidbaar is want wat er al op zit is in de regel vaak snel vol. Dat doen we ook bij de aankoop van een telefoon.
 
Moge Lex. Hier ook een vers bakkie Senseo gehad:eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 18*C 75% LV

Kan je het geheugen niet uitbreiden dan bij mijn Asus tablet kan het wel.
Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken :juggle:;) kan zijn want de spullen van apple zijn me veel te duur.
Nee, dat wil niet en ja, geen Apples met andere fruitsoorten vergelijken… ;)
 
Haha, ja elke dag al om 5 uur en dan neem ik gelijk een bak Senseo dus dan blijf ik goed wakker:DD
Nog een paar uur en dan begin ik aan mn siesta:pp
 
Morgen allemaal!

dan ben ik pas gaan slapen :sleep: Weer 3-4 uur te weinig, maar ja...
 
Moge Hannah. Met die warmte is het ook lastig om goed te slapen.
 
Goedemorgen.

Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.

Gisteren was ik een email aan het typen. En ineens melding ‘ipad vol’
Dat besturingssysteem wordt ook steeds groter. Heb zelf maar 50 foto’s en een paar pdf op de ipad staan.
Ja met 16 GB en een besturingssysteem van 12 GB, dan houd je niks meer over.
Mail is niet opgeslagen. Inmiddels alles van de ipad gehaald.
Maar ja, dan is er ook geen lol meer aan. Dat je moet gaan tellen wanneer die weer vol is.
Dus straks maar voor een ander kijken.

Hier een mini 32 GB. Met meer dan 1000 foto's en filmpjes, weliswaar geoptimaliseerd, heb ik nog een paar GB over. Ik schat dat momenteel 50% van de ruimte gebruikt wordt voor software.

De telefoon heeft 256 GB, dacht dat ik die nooit vol zou krijgen, maar ik ben al over de 64 GB heen. Weliswaar zijn de foto's daar op niet geoptimaliseerd en staan er diverse luisterboeken op. Die laatste vreten ruimte. Foto's optimaliseren zou hier op de telefoon bijna 19 GB schelen! Dus de originelen in de cloud opslaan en op de telefoon/iPad alleen de geoptimaliseerde scheelt wel behoorlijk.

Mocht je ooit wel veel foto's gaan maken of op je iPad willen bewaren, dan is zelfs 64 GB te min.
Ik weet niet hoe jij de iPad gebruikt maar zelf zou ik daarom minimaal een nieuwe iPad met 128 GB nemen. Ze gaan toch vrij lang mee als je dat wilt en met de programma's die als maar zwaarder worden zijn die extra GB volgens mij geen luxe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan