Avond beste mensen.
Heb ook nog 2 dochters die school vakantie hebben. Dus ik hoop dat ik eraan toe kom 😉Moge Rida en dan heb je iets te doen in de vakantie.
Zit nu te twijfelen tussen de 64 GB mini of de air 2022.Mogge Marcel.
herkenbaar Probleem. bepaalde apps gebruiken veel geheugen. De Telegraaf app verbruikt op mn iPad bijv. bijna 2Gb aan geheugen. Af en toe verwijderen helpt wel wat. Maar loopt zo weer vol.
ik heb trouwens de 32Gb versie
Gelukkig heb je nog genoeg geld op de plank liggen😆Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.
Kan je het geheugen niet uitbreiden dan bij mijn Asus tablet kan het wel.Goedemorgen.
Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.
Gisteren was ik een email aan het typen. En ineens melding ‘ipad vol’
Dat besturingssysteem wordt ook steeds groter. Heb zelf maar 50 foto’s en een paar pdf op de ipad staan.
Ja met 16 GB en een besturingssysteem van 12 GB, dan houd je niks meer over.
Mail is niet opgeslagen. Inmiddels alles van de ipad gehaald.
Maar ja, dan is er ook geen lol meer aan. Dat je moet gaan tellen wanneer die weer vol is.
Dus straks maar voor een ander kijken.
Nee, dat wil niet en ja, geen Apples met andere fruitsoorten vergelijken… 😉Goedemorgen
Andijk 🌤️ 18*C 75% LV
Kan je het geheugen niet uitbreiden dan bij mijn Asus tablet kan het wel.
Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken 😉 kan zijn want de spullen van apple zijn me veel te duur.
Goedemorgen.
Denk dat ik vandaag veel geld uit moet gaan geven.
Gisteren was ik een email aan het typen. En ineens melding ‘ipad vol’
Dat besturingssysteem wordt ook steeds groter. Heb zelf maar 50 foto’s en een paar pdf op de ipad staan.
Ja met 16 GB en een besturingssysteem van 12 GB, dan houd je niks meer over.
Mail is niet opgeslagen. Inmiddels alles van de ipad gehaald.
Maar ja, dan is er ook geen lol meer aan. Dat je moet gaan tellen wanneer die weer vol is.
Dus straks maar voor een ander kijken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.