Goedemorgen.
Hij weet iets wat wij (nog) niet weten?Dank je Albert en ja de kwarktaart staat klaar hoor.
Jessica is jarig zegt ze dus ik moet dat maar geloven dan en zolang ze dat niet vaker dan 1x per jaar zegt heb ik er vrede mee😆Hij weet iets wat wij (nog) niet weten?
Jawel, want daar past een felicitatie en een (afstands-)knuffel bij. Voor haar dus: Van harte gefeliciteerd Jessica! En jij ook John, maak er een dag van om nooit te vergeten!Jessica is jarig zegt ze dus ik moet dat maar geloven dan en zolang ze dat niet vaker dan 1x per jaar zegt heb ik er vrede mee😆
Moge Ben en Ad.
Ja, en Ajax staat achter in SittardMiddag Albert en de MotoGP kwali is weer voorbij.
Tja, als de var (knvb) meewerkt bij buitenspel doelpunten lukt alles.Zo even in 15 min orde op zaken gesteld in Sittard.
Vanmiddag ook een mooie 7e startplek voor Bo.
Ok, ik dacht het al. Dit kan toch niet! Ze moeten de trainer ontslaan! 😳Ja, en Ajax staat achter in Sittard
Ach ja de vierde is wel afgekeurd op advies van de VAR. Maar goed ze hebben de eerste helft netjes recht gezet. Begin dit jaar hadden ze het ook lastig daar en werd het 1-2.Tja, als de var (knvb) meewerkt bij buitenspel doelpunten lukt alles.
maar wel duidelijk dat Tadic geen spits is en zn tijd heeft gehad, net als Blind. Gaat ajax wel tegendoelpunten kosten vrees ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.