Ze zijn niet weg. Ze zijn gewoon aan het werk. Op dezelfde plek, of elders.Goede middag
Tja dat personeel te kort is toch wel apart te noemen voor covit hoorde je er nauwelijks over .
en nu één groot te kort overal.
Het lijkt wel of de beroeps bevolking het ergst is getroffen door covit wat als je de berichten mag geloven niet het geval is.
Je vraagt je af waar zijn ze allemaal gebleven.
Wie weet het nog? Drs.JF Hoogervorst, ja ook VVD(!), die des tijds het nieuwe zorgstelsel invoerde i.p.v. die vermaledijde ziekenfonds en particuliere verzekering. Waar hij verzekerde dat er niets zou veranderen, nee door de marktwerking zou alles zelfs goedkoper worden. En natuurlijk konden we naar de ziekenhuizen van onze eigen keuze. De praktijk? Alles is duur en als je ziek bent wordt je bestraft door je eigen risico, om te beginnen. We worden al jaren gewaarschuwd dat e.e.a. onbetaalbaar wordt terwijl elk jaar de winsten van de verzekering maatschappijen toenemen? Och, als er weer verkiezingen komen beloofd Rutte ons weer 1000 euro, wie weet dat eigenlijk nog? En wij stemmen als simpele zielen gewoon weer op...?Gaat lekker in dit land
Hier op 20 km een ziekenhuis.
vriendin met spoed er er naar vervoerd
Na kort onderzoek wordt er mede gedeeld mevrouw u wordt naar een ander ziekenhuis vervoerd want we hebben geen bed voor u en als we dat wel hadden geen personeel en geen arts die u kan helpen .
Vriend helemaal in paniek want hoe kom ik daar dan.
Auto maar gepakt en hem met gezwinde spoed naar Alkmaar gereden.
Nu maar
Toen riep ik al ja ja marktwerking dat gaat ons geld kosten en dat is waarheid geblekenWie weet het nog? Drs.JF Hoogervorst, ja ook VVD(!), die des tijds het nieuwe zorgstelsel invoerde i.p.v. die vermaledijde ziekenfonds en particuliere verzekering. Waar hij verzekerde dat er niets zou veranderen, nee door de marktwerking zou alles zelfs goedkoper worden. En natuurlijk konden we naar de ziekenhuizen van onze eigen keuze. De praktijk? Alles is duur en als je ziek bent wordt je bestraft door je eigen risico, om te beginnen. We worden al jaren gewaarschuwd dat e.e.a. onbetaalbaar wordt terwijl elk jaar de winsten van de verzekering maatschappijen toenemen? Och, als er weer verkiezingen komen beloofd Rutte ons weer 1000 euro, wie weet dat eigenlijk nog? En wij stemmen als simpele zielen gewoon weer op...?
Gadver zeg, kippenvoeten. Wij geven die dingen gedroogd aan de hond maar als ik die zelf moet eten dan sla ik wel over.
https://www.nu.nl/economie/6215438/...e-veren-van-kippen-vanwege-hoge-inflatie.html
Nou als daar de hut van ben ergens staat, dan moet ik toch eens met hem oveleg of ik die niet van hem kan kopen, want dat hutje op de hei, daar ben ik nog steeds naar op zoek. 😉Waar staat de heidehut van Ben dan😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.