Nee dat is niks met dit weer Jaap en ik wacht al op een paar verfrissende buien.
Ik trim zelf wat ik trimmen kan. Gaat om wat plukhaar op de poten en knip de haren op de pootjes zelf, van onderen, rondom en tussen de tenen. Anders draagt ze sloffenMoge Nicole en hier is het ook alweer warm hoor maar ja Sky is net eergister getrimt.
Ik snap dat ze hoopten dat hij zelf de weg terug wist te vinden maar wachten tot het dier erg verzwakt is en dan op een zeer stressvol transport zetten, dan weet je toch eigenlijk al wat de uitkomst gaat zijn.
Dat is zo een van de momenten dat je niet in hun schoenen wil staan want je kunt het nooit goed doen in de ogen van anderen.Ja dat dacht ik ook al Nicole maar ja inderdaad hebben ze denk ik de hoop dat het wel goedkomt. Het is denk ik best lastig om dan een goede beslissing te nemen voor de hulpverleners.
heerlijk en heerlijk 🙂Middag, zo eens een maaltijd bereiden voor 2, en daarna nog een paar uur naar de waterkant.
Zolang had je hem toch nog niet Albert, geen garantie meer?Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. 🙁
3,5jr en geen extra garantie. Helaas. Nu wel extra voor 5jr.Zolang had je hem toch nog niet Albert, geen garantie meer?
Dat zijn ook prijzige machines. Ik hoop dat je er heerlijke koffie voor terugkrijgt 🙂3,5jr en geen extra garantie. Helaas. Nu wel extra voor 5jr.
Wat ben ik toch blij met mijn normale koffiezetter.Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. 🙁
Ja met je eens Jaap en waarom zo n ding zo duur moet zijn is mij een raadsel. Ik heb een Senseo van 59 euro en het is doodzonde als je zoveel geld uitgeeft als zo n machine maar een paar jaar meegaat. Omgerekend per kop koffie kun je dan beter bij de Hema koffie gaan drinken😆Wat ben ik toch blij met mijn normale koffiezetter.
Als die stuk is haal ik voor 59,00 een nieuwe
Das heel wat anders als 859.00.
Mijn.. wat een geld en dan maar 3 jaar mee gaan.😱🤔
.
Jura is wel duur. Maar het zijn goede machines. En de service is ook heel goed.Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. 🙁
Avond marcel en dat maakt de dure machine dus nog duurder waardoor hij na enkele jaren al wel 1000 kost ipv de dikke 850 euro die Jaap noemt😉Als je hem ieder jaar een service beurt geeft, krijg je steeds jaar extra garantie.
Ik geloof dat ik dat winkeltje ken, stond daar voorheen niet een man van in de 90 in?Wij zitten nog in Maastricht, en hebben daar ook weer onderstaand winkeltje bezocht. Als je bijvoorbeeld een echte goede scheerkwast zoekt, moet je daar wezen! Hij is best wel bekend trouwens, we gaan er altijd even langs zolang hij er nog is…
Bekijk bijlage 347093
Dat zal de vader van Sef geweest zijn dan. Sef is achter in de 60, begin 70. Een heel bijzondere man, en erg aardig.Ik geloof dat ik dat winkeltje ken, stond daar voorheen niet een man van in de 90 in?
Misschien werkt het gewoon anders? De vis moet het lijntje zien waaraan een inmiddels verdronken pier zit. Een beetje vis snapt dan dat er even aan de lijn geschud moet worden om diegene die aan de wal zit te niksen wakker te schudden. De vis moet dan wel even de tijd krijgen om het haakje door zijn of haar lip te wurmen, vissen zijn tenslotte geen echte piercings deskundigen, om veilig op de wal te geraken.Ja je kan vissen of je kan het niet Albert 😆
Hier vanmiddag de vinylvloer erin gelegd, fluitje van een cent en mij helemaal voor niks druk lopen maken (had nog niet eerder een vinylvloer gelegd)
Hij kijkt altijd even op het computerscherm. Vermoedelijk een vorm van verslaving. Doet een plas en kruipt dan z'n nest weer in. Het voorgaande is een aanneming en niet gebaseerd op enig feit.... 😉😉😉 (Zo de waard is....)Goedemorgen.
Djuh, John jij was wel heel erg vroeg!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.