Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat is niks met dit weer Jaap en ik wacht al op een paar verfrissende buien.
 
Moge Nicole en hier is het ook alweer warm hoor maar ja Sky is net eergister getrimt.
Ik trim zelf wat ik trimmen kan. Gaat om wat plukhaar op de poten en knip de haren op de pootjes zelf, van onderen, rondom en tussen de tenen. Anders draagt ze sloffen :DD

Heeft de trimster me gewezen hoe dat zelf te doen. Het enige waar ik nog voor ga zijn de nageltjes.

Sjaak heeft me met zijn onnodig gegil bij elke mm die van zijn nagels knipte, heel onzeker gemaakt. Die gilde zo hard dat ik bang was dat de buren er verkeerde ideeën bij zouden krijgen en dan bij elke nagel! Dremeltje mocht dan wel weer van hem maar gaat stukken langzamer.

In 30 jaar altijd zelf hondennageltjes geknipt.
Voordeel is wel dat Claudia de trimster er heel snel mee klaar is en er ook meer af kan knippen dan dat ik dat doe. Dan is eens in de 10-12 weken voldoende.
 
Middag, ff paar broodjes wegwerken. Vanmorgen ff met de kitspuit bezig geweest bij het aanrecht. De achterplaat en spatrand nog even afgewerkt. Nu rustige middag denk ik.
 
Ach jee het arme beest.
Ik snap dat ze hoopten dat hij zelf de weg terug wist te vinden maar wachten tot het dier erg verzwakt is en dan op een zeer stressvol transport zetten, dan weet je toch eigenlijk al wat de uitkomst gaat zijn.
Nou, het was op zijn minst een nobele poging en misschien had het wel goed uit kunnen pakken.
 
Ja dat dacht ik ook al Nicole maar ja inderdaad hebben ze denk ik de hoop dat het wel goedkomt. Het is denk ik best lastig om dan een goede beslissing te nemen voor de hulpverleners.
 
Ja dat dacht ik ook al Nicole maar ja inderdaad hebben ze denk ik de hoop dat het wel goedkomt. Het is denk ik best lastig om dan een goede beslissing te nemen voor de hulpverleners.
Dat is zo een van de momenten dat je niet in hun schoenen wil staan want je kunt het nooit goed doen in de ogen van anderen.
 
Goedemiddag, sta hier tientallen schroeven ergens uit te draaien, maar de accuschroevendraaier krijgt het er warm van ;) dus ze mag even met pauze.
 
Middag, zo eens een maaltijd bereiden voor 2, en daarna nog een paar uur naar de waterkant.
 
Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. :(
 
Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. :(
Zolang had je hem toch nog niet Albert, geen garantie meer?
 
Middag Albert en inderdaad is een reparatie vaak zo prijzig dat een nieuwe beter kan.
 
Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. :(
Wat ben ik toch blij met mijn normale koffiezetter.
Als die stuk is haal ik voor 59,00 een nieuwe
Das heel wat anders als 859.00.
Mijn.. wat een geld en dan maar 3 jaar mee gaan.:eek::unsure:


.
 
Wat ben ik toch blij met mijn normale koffiezetter.
Als die stuk is haal ik voor 59,00 een nieuwe
Das heel wat anders als 859.00.
Mijn.. wat een geld en dan maar 3 jaar mee gaan.:eek::unsure:


.
Ja met je eens Jaap en waarom zo n ding zo duur moet zijn is mij een raadsel. Ik heb een Senseo van 59 euro en het is doodzonde als je zoveel geld uitgeeft als zo n machine maar een paar jaar meegaat. Omgerekend per kop koffie kun je dan beter bij de Hema koffie gaan drinken:LOL:
 
Ff relaxen na de spanning vd wedstrijd van gisteravond.
6F21D020-E474-46E2-B656-3E2BE65C16D9.jpeg
 
Wij zitten nog in Maastricht, en hebben daar ook weer onderstaand winkeltje bezocht. Als je bijvoorbeeld een echte goede scheerkwast zoekt, moet je daar wezen! Hij is best wel bekend trouwens, we gaan er altijd even langs zolang hij er nog is…

A2234A7C-69FC-4580-BED3-22CE55402D52.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Onze koffiemachine had de geest gegeven. Vanmiddag gebeld door de winkel. Touchscreen en software defect. Reparatie erg prijzig. Dus nieuwe gehaald maar. Nu een Jura e6. Kijken of dat betere kwaliteit is. :(
Jura is wel duur. Maar het zijn goede machines. En de service is ook heel goed.
Als je hem ieder jaar een service beurt geeft, krijg je steeds jaar extra garantie.
Ze vervangen dan preventief allerhande ringetjes en maken de machine grondig schoon.
Van de automaten maakt de jura de lekkerste koffie.

Nu heb ik zelf een volledig manuele machine met losse espresso molen.

ps.
Als je nog jura reinigings pillen en ontkalker wil. Ik heb nog staan. Stuur maar pb.
 
Als je hem ieder jaar een service beurt geeft, krijg je steeds jaar extra garantie.
Avond marcel en dat maakt de dure machine dus nog duurder waardoor hij na enkele jaren al wel 1000 kost ipv de dikke 850 euro die Jaap noemt;)
Ach ja ieder zn ding en misschien dat de echte koffiekenner wel verschil proeft.
 
Wij zitten nog in Maastricht, en hebben daar ook weer onderstaand winkeltje bezocht. Als je bijvoorbeeld een echte goede scheerkwast zoekt, moet je daar wezen! Hij is best wel bekend trouwens, we gaan er altijd even langs zolang hij er nog is…

Bekijk bijlage 347093
Ik geloof dat ik dat winkeltje ken, stond daar voorheen niet een man van in de 90 in?
 
Goedenavond trouwens. Wij zweren nog steeds bij handgemalen koffie, Manlief heeft net weer lekkere gekocht voor thuis. Uit een “ gewoon” koffiezetapparaat, dat wel😀
 
Ja je kan vissen of je kan het niet Albert :LOL:

Hier vanmiddag de vinylvloer erin gelegd, fluitje van een cent en mij helemaal voor niks druk lopen maken (had nog niet eerder een vinylvloer gelegd)
Misschien werkt het gewoon anders? De vis moet het lijntje zien waaraan een inmiddels verdronken pier zit. Een beetje vis snapt dan dat er even aan de lijn geschud moet worden om diegene die aan de wal zit te niksen wakker te schudden. De vis moet dan wel even de tijd krijgen om het haakje door zijn of haar lip te wurmen, vissen zijn tenslotte geen echte piercings deskundigen, om veilig op de wal te geraken.
Zodat ook de visser zichzelf op de schouder kan kloppen met de "vangst".
 
Goedemorgen.
Djuh, John jij was wel heel erg vroeg!
Hij kijkt altijd even op het computerscherm. Vermoedelijk een vorm van verslaving. Doet een plas en kruipt dan z'n nest weer in. Het voorgaande is een aanneming en niet gebaseerd op enig feit.... ;););) (Zo de waard is....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan