Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Richard. Dat overzetten is een eitje toch? ICloud back up?en Time machine?
 
Slecht weer in Italie bij de F1. Ferrari is weer razendsnel. Wordt weer een overwinning denk ik.
Zag net de MotoGP in Portugal en daar was het ook noodweer.
 
Middag Richard. Dat overzetten is een eitje toch? ICloud back up?en Time machine?

Time machine inderdaad :deal:

Dat is het mooie van het Apple spul, (nagenoeg) overal is praktisch over nagedacht.
 
Goedenavond.

Vandaag mijn HR manager een vraag voorgelegd waar ze uiteindelijk geen antwoord op kon geven.
Dat moet haar manager gaan doen. Zal wel te heet onder de voeten worden…….

Normaal een bijdehand type. Dus ik ben extra in mijn nopjes.
Grensoverschrijdend gedrag, daar gaan ze het onder rangschikken denk ik maar zo...
 
Gegroet Ben.
 
Avond allemaal.
 
Avond folks, vanavond een avondje niksen denk ik en zondag een Raoultje doen want 1 van de houders van het hmf is losgekomen dus moet opnieuw gekit worden in 1 van de kweekbakken :koffie:
 
Middag.

M'n ouders hebben een nieuwe iMac gekocht (de vorige was inmiddels 9 jaar oud en draaide nog op een HDD), dus zoon lief mag dat uiteraard komen installeren en de bestanden overzetten :))
Wens je broer veel succes van mij
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Dog Adopt GIF by Nebraska Humane Society
 
Nou ik ga zo naar frits maar wel met de dikke jas nog aan.
 
Goedemorgen
Andijk 🌤️ 10*C
tijd voor ontbijt en thee en daarna :koffie: bij de kapper wordt tijd
1650696574123.jpg
 
Goedemorgen.
 
Moge Jaap en Marcel.
 
Moge binnenkomers.
 
De wind waait hier , zoals een wind behoort te doen anders was het geen wind. Hoewel sommigen ook menen dat een wind kan gaan liggen. Hetgeen ik een rare omschrijving vind, als gezegd, een wind die niet waait is geen wind, dus zeker niet als ze meent te moeten liggen. De juiste omschrijving zou dan windstilte kunnen zijn waarmee ik mij dan eerder mee verenig. Ook schijnt hier de zon. Maar dat doet ze altijd want zonder licht wordt het op deze globe moeilijk voor ons. Doordat dat er minder wolkjes die de lichtstralen enigzins kunnen temperen zijn menen wij het het licht feller schijnt hetgeen dus een onjuiste voorstelling van zaken is. De regen, vaak bezig met regenen, doet dit nu elders. Graag geef ik deze gegevens aan jullie door omdat er een hevige belangstelling hier voor het weer schijnt te zijn, en/of, je kan over het weer praten zonder je er een buil aan te vallen. (Dat van die buil is bij wijze van spreken, dit om misverstanden te voorkomen.) Bovendien is dit een omkleding van mijn daggroet die ik, in totaal, graag kort wilde houden; goedendag allemaal!
 
Middag
Zal ook ff een kleurtje erin knallen 😉
Miss kan je de muur ook mee nemen 😀
Niks er van peper en zout kleur is prima;)
wat dat andere betreft hmm is al 14 jaar zo stoor me er niet aan.
 
Alsof jij de trend kent John. Je komt amper de deur uit 😀
 
Avond allemaal en eet smakelijk.
 
De wind waait hier , zoals een wind behoort te doen anders was het geen wind. Hoewel sommigen ook menen dat een wind kan gaan liggen. Hetgeen ik een rare omschrijving vind, als gezegd, een wind die niet waait is geen wind, dus zeker niet als ze meent te moeten liggen. De juiste omschrijving zou dan windstilte kunnen zijn waarmee ik mij dan eerder mee verenig. Ook schijnt hier de zon. Maar dat doet ze altijd want zonder licht wordt het op deze globe moeilijk voor ons. Doordat dat er minder wolkjes die de lichtstralen enigzins kunnen temperen zijn menen wij het het licht feller schijnt hetgeen dus een onjuiste voorstelling van zaken is. De regen, vaak bezig met regenen, doet dit nu elders. Graag geef ik deze gegevens aan jullie door omdat er een hevige belangstelling hier voor het weer schijnt te zijn, en/of, je kan over het weer praten zonder je er een buil aan te vallen. (Dat van die buil is bij wijze van spreken, dit om misverstanden te voorkomen.) Bovendien is dit een omkleding van mijn daggroet die ik, in totaal, graag kort wilde houden; goedendag allemaal!
2 minuten die ik nooit meer terugkrijg 😂
Goedemiddag bijna avond maar nog net niet. De avond is het laatste deel van de dag. Doorgaans van 18:00 tot 24:00. Ook wel 'de tijd waarin de duisternis intreedt' dat laatste klinkt een stuk mooier m.i.
De nacht begint echter pas zodra de zon ondergaat, wat momenteel veel later gebeurd dan 18:00. We noemen de tijd die de zon nodig heeft om 'onder te gaan' daarom ook wel avondschemering. Het 'onder gaan' is overigens een vreemde omschrijving, want een stukje verder op onze planeet komt diezelfde zon weer 'op'. Het is daarom correcter om te spreken van 'verdwijnen achter de horizon'.
 
Avond iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan