En wat gaat jou dat opleverenSpeciaal Request for onze grote VisVlogger Aqua Gino ( @Gino88 )
Like en Abonneer zijn Youtube Kanaal SVP,
voor Gratis. begrijpbare, betrouwbaar, Hapklaar, to the point, informatie te geven over het houden van aquarium naar jullie toe!
https://www.youtube.com/channel/UCl5yboRPPvByVZhtLWC8jqA
doe een LIKE LIKE LIKE
Bekijk bijlage 342660
Niks! vind het leuk!En wat gaat jou dat opleveren
In de wandelgangen doen er getallen de ronde tussen de 100 en 200 euro per abbo .En wat gaat jou dat opleveren
Voor mij een reden om dat dus niet te doen want ik ga niet de vakantie van Liran betalen hoor 😉In de wandelgangen doen er getallen de ronde tussen de 100 en 200 euro per abbo .
Gino ga gewoon binnenlopen met geld van Yoetoeb , die moet deel daarvan betalen aan zijn manager Liran .Voor mij een reden om dat dus niet te doen want ik ga niet de vakantie van Liran betalen hoor 😉
Dat brengt me op een idee. Als jij nou ook flink gaat Yoetoeben dan wordt ik je manager en mn tarief valt met 65% best mee kan ik je vertellen.Gino ga gewoon binnenlopen met geld van Yoetoeb , die moet deel daarvan betalen aan zijn manager Liran .
Zo gaat dat tegenwoordig John en je moet mee met de tijd .
Gino ga gewoon binnenlopen met geld van Yoetoeb , die moet deel daarvan betalen aan zijn manager Liran .
Zo gaat dat tegenwoordig John en je moet mee met de tijd .
In de voetbal zijn er dan veel pooiers .Volgens mij heet zo iemand een pooier
Ik heb gisterenavond ook een boek gelezen .Goedemorgen,
een boek aan het lezen met op de kaft een voor dit forum heel toepasselijke afbeelding...
Bekijk bijlage 342683
Gij heeft nog een spaarboekje 🙂Ik heb gisterenavond ook een boek gelezen .
Ik heb de hele tijd moeten wenen , ik was ontroostbaar zelf .....
.
.
.
.
.
.
.
Het was mijn spaarboek .
Tellen hele oude airmiles ook mee dan?Ik kom niet verder als de spaarpunten bij de jumbo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.