Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag
13 graden hier en net te koud om de lunch op het terras te nuttigen (wind komt uit de verkeerde hoek)
Dan maar binnen smakelijke lunch allemaal.
 
Middag Jaap.
 
Middag Stefan.
 
Speciaal Request for onze grote VisVlogger Aqua Gino ( @Gino88 )

Like en Abonneer zijn Youtube Kanaal SVP,

voor Gratis. begrijpbare, betrouwbaar, Hapklaar, to the point, informatie te geven over het houden van aquarium naar jullie toe!



doe een LIKE LIKE LIKE

1650461400392.png
 
Avond allemaal.
 
Avond. Ff stucloper op de tegels geplakt. Morgen wordt de keuken geleverd en vrijdag gemonteerd.
wordt het eindelijk weer een beetje richting normaal
 
Avond binnenkomers.
 
Avond iedereen
 
In de wandelgangen doen er getallen de ronde tussen de 100 en 200 euro per abbo .
Voor mij een reden om dat dus niet te doen want ik ga niet de vakantie van Liran betalen hoor ;)
 
Voor mij een reden om dat dus niet te doen want ik ga niet de vakantie van Liran betalen hoor ;)
Gino ga gewoon binnenlopen met geld van Yoetoeb , die moet deel daarvan betalen aan zijn manager Liran .
Zo gaat dat tegenwoordig John en je moet mee met de tijd .
 
Gino ga gewoon binnenlopen met geld van Yoetoeb , die moet deel daarvan betalen aan zijn manager Liran .
Zo gaat dat tegenwoordig John en je moet mee met de tijd .
Dat brengt me op een idee. Als jij nou ook flink gaat Yoetoeben dan wordt ik je manager en mn tarief valt met 65% best mee kan ik je vertellen.
 
Ik ben net afgekickt van iemand te volgen op joetoep en jij zou me terug in het verderf willen storten .
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Goedemorgen,
een boek aan het lezen met op de kaft een voor dit forum heel toepasselijke afbeelding...

IMG-2384.jpg
 
Goede morgen:koffie:
Andijk ☀12*C
 
Middag allemaal.
 
Goedemorgen,
een boek aan het lezen met op de kaft een voor dit forum heel toepasselijke afbeelding...

Bekijk bijlage 342683
Ik heb gisterenavond ook een boek gelezen .
Ik heb de hele tijd moeten wenen , ik was ontroostbaar zelf .....
.
.
.
.
.
.
.
Het was mijn spaarboek .
 
Middag.
Ik heb gisterenavond ook een boek gelezen .
Ik heb de hele tijd moeten wenen , ik was ontroostbaar zelf .....
.
.
.
.
.
.
.
Het was mijn spaarboek .
Gij heeft nog een spaarboekje :)
Ik kom niet verder als de spaarpunten bij de jumbo:cry:;)
 

Voorbewateren

Ik geef heel veel water af tijdens deze zogeheten drie droogste maanden vh jaar.
Dit gaat ervoor zorgen dat het in augustus nog weeld.
 

Bijlagen

  • 20220421_163553.mp4
    33.2 MB
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan