Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 10*C
 
Moge Jaap.
Hier 12 graden.
 
Meurguh. Ff bij moeders geweest. Appeltaartje meegenomen. En na de koffie even rondje gewandeld. Komt ze tenminste nog wat in de frisse liucht.
 
Middag allemaal.
 
Het is lekker zonnig en 16 graden in Grunn.
 
Middag luitjes hier druk bezig met de voorbereidingen van de moederdagfair die ik zal staan, na 2 jaar geen beurzen en markten te hebben gestaan is het handig van tevoren te inventariseren wat ik aan materialen heb zodat ik niet voor verassingen kom te staan :D
 
Moi.

Puppy Wave Hi GIF by MOODMAN
 
Avond allemaal.
 
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee, lekker dagje weg met Pasen:LOL:

 
Avond.
 
Goedenavond.
 
het is heerlijk buiten. Zojuist gewandeld en de jas thuisgelaten.
 
Ja, hier is het gewoon warm buiten.

Vanmiddag op de hei ook zonder jas gelopen.
 
Avond iedereen
 
Goedenavond,

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee, lekker dagje weg met Pasen:LOL:

Extra attractie, een special :DD
 
Alsnog van harte Antje en nog vele gezonde jaren gewenst. Beetje laat dus maar heb je een beetje extra lange verjaardag
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan en Annemarie.
 
Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.

 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 14*C
Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.

Helemaal mee eens John
in plaats van dit soort onzin te verzinnen kunnen ze beter de echte problemen oplossen
Denk aan inkomens en overbodige regelgeving en de toestanden bij de belastingen en de btw op groente en fruit is ook nog steeds niet geregeld
genoeg echte problemen zou ik zeggen.
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Middag iedereen
 
Iedereen zit lekker in de zon of op het werk Stefan.
 
Volgens RTL Nieuws is het bij jou het meest zonnigst John!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan