Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat kan kloppen maar hier staat ook de meeste wind denk ik Liran.
 
Jullie in groningen hebben ook altijd pech!

Als Groningen een personage was, was het de B100 van Bassie en Adriaan!

1650373933344.png
 
Middag :koffie:
 
Middag Jaap.

Jullie in groningen hebben ook altijd pech!

Als Groningen een personage was, was het de B100 van Bassie en Adriaan!

Bekijk bijlage 342639
Vaak pech maar je hoort ons nooit klagen want wij zijn al blij als er geen ijsberen meer te zien zijn.
 
Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.

Geen paniek. Niks aan de hand, de grens ligt bij 55 jaar... Je bent veilig, John.:DD:DD:DD
 
Hopelijk was het en wordt het een mooie dag voor jullie allemaal! (Oh, óók voor die mensen die niet bij allemaal willen horen.) :engel:(y)(y)
 
Geen paniek. Niks aan de hand, de grens ligt bij 55 jaar... Je bent veilig, John.:DD:DD:DD
Pfffff, je maakt mn dag weer goed want anders had ik bij de Mac Donald alvast 250 Big Macs willen bestellen om in te vriezen :DD

Middag Ben.
 
Mijn vrouw beheerst een kunst die ik ook graag zou willen toepassen. Zij kan mij, ze heeft de mooiste ogen die een vrouw kan hebben, een blik toewerpen die mij doet smelten. Zij maakt daar, achteraf bekeken, misbruik van door deze kunde naar voren te halen ook wanneer ze iets gedaan wil hebben. Zo keek zij vanochtend door de ramen en meende dat deze wel een sopje zouden kunnen gebruiken. Volgens mij kon dit gerust nog even wachten. Duidelijk verschil van mening dacht ik waarin ik sterker meende te staan. Maar.... toen volgde de eerder genoemde blik en een zacht vragende stem of ik niet eens zo lief zou willen zijn... Afijn, ik kan jullie vertellen dat ik vanochtend alle ramen op alle verdiepingen heb gewassen, gezeemd en wat een goede glazenwasser nog meer pleegt te doen om de boel te laten glanzen. Toen ik uitnodigend naar binnen keek om het resultaat te laten bewonderen was die blik er nog. Hoe zou het nu toch komen dat ik nu denk dat ik vanavond maar slecht de slaap zal vatten...?
 
Nou Ben als ik je nu eens een foto van mezelf stuur met net zo n soort blik, kom je dan ook hier de ramen even doen:!
 
Nou dan zal ik morgen Jes even met een lieve blik aankijken en dan doet ze vast de ramen wel. Vraag ik gelijk of ze zowel binnen als buiten even wil doen:DD

Avond allemaal.
 
Avond iedereen
 
Avond Stefan.
 
Avond.
 
Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.

Ach, zo lang een broodje hamburger op iedere straathoek tegen veel te lage prijzen is te verkrijgen.
Tja dan hap je dat zo naar binnen.

En thuis staat er bij de meesten ook niets meer klaar. Ze mogen al blij zijn als er thuis ‘s avonds nog een fatsoenlijke maaltijd staat.
Meeetal zijn dat ook telefoon maaltijden.

En door het gebrek aan nuttige voedingswaarden heb je na een half uur alweer trek in de tweede.

Er zitten kalorieen voor een dag in, maar na een half uur heb je alweer trek.
 
Ik lees net dat dat achterlijke CDA voorstel komt niet wordt gesteund door de partij en dat het afkomst van een CDA lid uut Grunn:stom:
 
Vanmiddag eens een drankje gedronken wat ik vroeger (heeeeeeeeeel lang geleden) toen ik puber was vaak dronk.
Malibu.

Nou, het smaakte best wel lekker toch. Maar zoals met veel dingen. Wordt het steeds goedkoper gemaakt.
Dus vroeger was het 28% sterkte. Nu nog maar 21% dus dat was niet meer zo ‘pittig’ als vroeger.

Gelukkig heb ik nog wat rum concentraat staan. Dus even opgekrikt naar 30% en dan is het weer goed drinkbaar.

Jeugd sentiment. Een rare gewaarwording……..
 
Vanmiddag eens een drankje gedronken wat ik vroeger (heeeeeeeeeel lang geleden) toen ik puber was vaak dronk.
Malibu.

Nou, het smaakte best wel lekker toch. Maar zoals met veel dingen. Wordt het steeds goedkoper gemaakt.
Dus vroeger was het 28% sterkte. Nu nog maar 21% dus dat was niet meer zo ‘pittig’ als vroeger.

Gelukkig heb ik nog wat rum concentraat staan. Dus even opgekrikt naar 30% en dan is het weer goed drinkbaar.

Jeugd sentiment. Een rare gewaarwording……..
Oh en wij rekenden jou nog bij de jeugd
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moggel binnenkomers.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 7*C
 
Moge Antje en Jaap en hier zegt men dat het 10 graden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan