Ja dat kan kloppen maar hier staat ook de meeste wind denk ik Liran.
Vaak pech maar je hoort ons nooit klagen want wij zijn al blij als er geen ijsberen meer te zien zijn.Jullie in groningen hebben ook altijd pech!
Als Groningen een personage was, was het de B100 van Bassie en Adriaan!
Bekijk bijlage 342639
Ik lees niks anders dan klagen bij jou.....Middag Jaap.
Vaak pech maar je hoort ons nooit klagen want wij zijn al blij als er geen ijsberen meer te zien zijn.
Geen paniek. Niks aan de hand, de grens ligt bij 55 jaar... Je bent veilig, John.Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.
https://nos.nl/artikel/2425678-te-j...ank-cda-bepleit-minimumleeftijd-voor-fastfood
Pfffff, je maakt mn dag weer goed want anders had ik bij de Mac Donald alvast 250 Big Macs willen bestellen om in te vriezenGeen paniek. Niks aan de hand, de grens ligt bij 55 jaar... Je bent veilig, John.
Nee.Nou Ben als ik je nu eens een foto van mezelf stuur met net zo n soort blik, kom je dan ook hier de ramen even doen
Ach, zo lang een broodje hamburger op iedere straathoek tegen veel te lage prijzen is te verkrijgen.Waar gaan we heen met deze wereld. Iedereen bemoeit zich met wat een ander moet eten of drinken en nu komt het CDA met een achterlijk idee.
Net zoals dat de jeugd hun peuk wel door een ander laten kopen zal dat ook met een patatje het geval zijn maar buiten dat ben ik er fel op tegen dat hier een overheid zich mee bemoeit.
https://nos.nl/artikel/2425678-te-j...ank-cda-bepleit-minimumleeftijd-voor-fastfood
Ja hier en daar een paar scheurtjes.Ik lees niks anders dan klagen bij jou.....
Raar volk daar. Zal wel iets gehoord hebben over een kroketten verslaving.Ik lees net dat dat achterlijke CDA voorstel komt niet wordt gesteund door de partij en dat het afkomst van een CDA lid uut Grunn
Oh en wij rekenden jou nog bij de jeugdVanmiddag eens een drankje gedronken wat ik vroeger (heeeeeeeeeel lang geleden) toen ik puber was vaak dronk.
Malibu.
Nou, het smaakte best wel lekker toch. Maar zoals met veel dingen. Wordt het steeds goedkoper gemaakt.
Dus vroeger was het 28% sterkte. Nu nog maar 21% dus dat was niet meer zo ‘pittig’ als vroeger.
Gelukkig heb ik nog wat rum concentraat staan. Dus even opgekrikt naar 30% en dan is het weer goed drinkbaar.
Jeugd sentiment. Een rare gewaarwording……..
Ze mag blij zijn dat ze niet naast me woontRaar volk daar. Zal wel iets gehoord hebben over een kroketten verslaving.
Marcel klaagd als jeugd.. 😉 net als John altijd over het weer klaagtOh en wij rekenden jou nog bij de jeugd
Middag luitjes en hier komen we niet verder dan 11 graden.Middag luitjes het is hier 18 graden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.