Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel John, ja ik kan mijn datum niet aanpassen naar de juiste datum dus helaas pindakaas:LOL:
Naar het schijnt is er verjaard, daar passen dus felicitaties bij. Beter laat dan nooit om er nog maar een cliché tegen aan te gooien, Antje, van harte gefeliciteerd!! Moge er nog vele gezonde jaren volgen waarin jij het kaas niet van je brood laat eten!
 
Goedemorgen Ben en jullie ook fijne Paasdagen toegewenst.
 
Morge. Op deze fraaie 1e Paasdag.
 
Goedemorgen eieren (chocolade) koffie en terras tijd hier
Andijk ☀️ 15*C Terras 23,5 :)
Fijne paas allemaal.
 
en we eten konijn vandaag vers gevangen .
 
Middag allemaal.

en we eten konijn vandaag vers gevangen .
Looney Tunes Cartoon GIF
 
Middag luitjes, bedankt voor de felicitatie NicoleE.

Hier ondertussen druk mijn verjaarscadeau aan het uittesten ( https://www.lidl.nl/p/parkside-schijfschuurmachine/p100342306 ) en het gaat als een speer dat zal een pak makkelijker worden met het beeldhouwen:koffie:
 
Mooi kado Antje maar zorg wel dat je spierbundels op krachten blijven ;)
 
Middag.

Hier lekker met water aan het kliederen.
Heb de valisneria maar eens flink uitgedund.

Ook heb ik na 2 maanden de 2180 maar eens open gemaakt.
Prefilter was goed vies. Wit filtervlies ook goed vies, uitgespoeld en weer terug.
De overige materialen zagen er goed uit, dus niets mee gedaan.

Uitstroom was nog steeds volle bak, dus dat geeft geen reden tot schoonmaak.

Maar, ik kan me niet voorstellen dat al die meuk in het voorfilter nou zo goed is voor de waterkwaliteit…
 
Middag Marcel.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Alvast goedenavond John.
 
Wat een mooi weer zeg! Het is buiten net zo warm als binnen.
 
Avond Marcel en hier is het 16 graden buiten.
 
Goedemorgen.
 
Moge Liran.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen Marcel en overigen aanwezig vanmorgen
 
Moge binnenkomers.
 
Moge Antje.
 
Middag luitjes, bedankt voor de felicitatie NicoleE.

Hier ondertussen druk mijn verjaarscadeau aan het uittesten ( https://www.lidl.nl/p/parkside-schijfschuurmachine/p100342306 ) en het gaat als een speer dat zal een pak makkelijker worden met het beeldhouwen:koffie:
Als ik al zo'n ding had zou ik een gitaar behandelen. Dus ik heb wel een idee hoeveel genoegen je van het apparaat kan hebben voor de uitoefening van je hobby. Veel plezier ermee! En wij zullen, uiteraard met kritische blik, je scheppingen beoordelen op te scherpe randjes...
 
Geliefde aanwezige luiden, u allen wens ik een zonnige én fijne dag toe. En voor de niet aanwezigen, u wens ik geen haar minder op uw pruik.
 
Als ik al zo'n ding had zou ik een gitaar behandelen. Dus ik heb wel een idee hoeveel genoegen je van het apparaat kan hebben voor de uitoefening van je hobby. Veel plezier ermee! En wij zullen, uiteraard met kritische blik, je scheppingen beoordelen op te scherpe randjes...
Dankjewel Ben, ik ben er enorm blij mee met deze machine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan