Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff de ramen vd terraria gereinigd, ik sproei wel met osmose maar toch blijven er resten zichtbaar.
 
Zo voer is weer in huis hier.
 
Ff de ramen vd terraria gereinigd, ik sproei wel met osmose maar toch blijven er resten zichtbaar.
De planten halen toch ook voeding uit de mineralen van het toegevoegde water of zie ik dat verkeerd . Begrijp wel de osmose voor jou ramen maar zie de meerwaarde niet tegenover de planten of zie ik dat verkeerd .
 
De planten halen toch ook voeding uit de mineralen van het toegevoegde water of zie ik dat verkeerd . Begrijp wel de osmose voor jou ramen maar zie de meerwaarde niet tegenover de planten of zie ik dat verkeerd .
Sproeien met osmose, aangevuld met een 10% kraanwater is het advies. Zodat de planten toch wat voeding krijgen. Maar geen xtra toevoeging omdat dit voor de levende have fout kan uitpakken.
 
Sproeien met osmose, aangevuld met een 10% kraanwater is het advies. Zodat de planten toch wat voeding krijgen. Maar geen xtra toevoeging omdat dit voor de levende have fout kan uitpakken.
leuk om weten
 
Middag allemaal.
 
Middag Antje en van harte al weet ik niet waarmee.
 
Middag.
Zo voedsel voor mens en dier weer binnen.
Lunch ook weer nu genieten van mooie weer.
Volop ☀️ hier.
 
Middag Jaap en de temp valt me nog wat tegen met 12 graden. Maar in de zon is het goed te doen hoor.
 
Nou ik zie geen Antje bij de jarigen dus ik zal wel wat missen dan:eek:
 
Dankjewel John, ja ik kan mijn datum niet aanpassen naar de juiste datum dus helaas pindakaas:LOL:
 
Dankjewel John, ja ik kan mijn datum niet aanpassen naar de juiste datum dus helaas pindakaas:LOL:
Als je wil mag je me wel een pb sturen en dan kijk ik of ik dat door te delegeren kan oplossen. Maar goed het mag maar hoeft niet.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond.

Deze middag nog een kleine wandeling gemaakt over de groeve hier.
Ik had toch al vemeld dat nagenoeg alle paden zijn gebarricadeerd.

Nou echt bureaucratie ten top.

We zijn wat verder door gelopen tot net buiten de voormalige groeve. Waar voorheen een hek stond.
Het pad wat dus op de groeve ligt, dat is dmv omgezaagde bomen helemaal ontoegankelijk gemaakt.
Het pad buiten de groeve (ca 1 - 2 meter ernaast) is nog zoals het was.
Dat ligt fomeel op grond van staatsbosbeheer. De groeve is natuurmonumenten.

Wat ik wel erg vind, is dat ze ook de loofbomen (meeste zijn dennen) ook omgehakt hebben om het pad te barricaderen.
Terwijl de dennen teveel zijn.

Maar goed, ben blij dat er toch nog een alternatief rondje gelopen kan worden.
 
1650127454656.png


Voor die wiskunde bijles twijfel ik toch hoor .
 
Doe mij maar 3 x 1 uur. Liefst achter elkaar op dezelfde dag inplannen.
 
Ik zau best wel beiles van die persoon wilen heben hor:LOL:
 
Goedemorgen. ;)
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Goedemorgen.
 
Moge Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan