Moge Antje en Stefan.
Nou dan heb ik medelijden met haar want ze heeft dan minimaal een week nodig om bij te komen en vele koppen koffie.John , Antje droomde van jou blijkbaar
Nou zeg dat niet te snel want dan heb je me nog nooit in het echt ontmoet dus. Stefan heeft nog steeds last van nachtmerries nadat ik heb in 2017 heb ontmoet😆Nee was het maar zo'n feest dat ik over John had gedroomd dan had de impact niet zo heftig geweest
Ik ben zelf beginnen drinken om te vergeten .Stefan heeft nog steeds last van nachtmerries nadat ik heb in 2017 heb ontmoet😆
Niet dat ik weetMoge Albert.
Heeft Stefan ooit een serieus gesprek gevoerd dan😆
Dat doen er ook al genoeg en steeds doen wat een ander doet is ook saai toch.Niet dat ik weet
Je man plots even een stuiptrekking??Mogge folks had een nachthengst dus nu maar
De details van Antje haar nachtelijke avonturen vind ik niet zo van belang hoor😆Je man plots even een stuiptrekking??
Ben al paar dagen zoet mee overdag gaat het wel maar eenmaal in bed begint het genies en snotteren loopt uit neus ogen keel.Moge Jaap en ja hooikoorts is vervelend. Ik heb het soms als ik met Sky uit et park kom en moet dan een paar maal flink niesen.
We zijn er inderdaad met z'n allen maar die tractatie... Nou ja, misschien komt het nog?Maar toch fijn dat het weer gewaardeerd wordt door de directie dat we er zijn met zn allen.. Paasattentie.
Bekijk bijlage 342409Bekijk bijlage 342410
Oh, dat weet ik wel zeker, dat is nu eenmaal zo. Daarom " brave borsten." Twijfel dus niet aangaande mijn kennis aangaande brave borsten. 🙂🙂😉hoe weet jij of mijn borsten braaf zijn?
Het helpt als je voor het slapen gaan gaat douchen dan spoel je alle pollen uit je haar en al zodat je er 's nachts minder last van hebt (uit eigen ervaring, heb het jaar rond last van hooikoorts)Ben al paar dagen zoet mee overdag gaat het wel maar eenmaal in bed begint het genies en snotteren loopt uit neus ogen keel.
dus van slapen komt niet veel
Op zich nog lekker om te wandelen maar een zonnetje erbij en het oogt net wat vriendelijker.Moge Nicole en hier ook frisjes hoor.
Berkenpollen Jaap?Goedemorgen 😢🤢 stomme hooikoorts ook
Andijk ☁️ 8*C
☕☕
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.