Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee was het maar zo'n feest dat ik over John had gedroomd dan had de impact niet zo heftig geweest
 
Nee was het maar zo'n feest dat ik over John had gedroomd dan had de impact niet zo heftig geweest
Nou zeg dat niet te snel want dan heb je me nog nooit in het echt ontmoet dus. Stefan heeft nog steeds last van nachtmerries nadat ik heb in 2017 heb ontmoet:LOL:
 
Goede vrijdag morgen. Eventjes werken en dan ook langer weekend hierzo.
 
Moge Albert , Moet je maandag ook eieren rapen van de klokken van Rome of vliegen die maar tot net tegen de grens ?
 
Sjong jonge, onze Urbanus heeft de lolbroek al vroeg aan hoor. Voor serieuze gesprekken niet aankloppen bij Stefan merk ik.
 
Moge Albert.

Heeft Stefan ooit een serieus gesprek gevoerd dan:LOL:
 
Mogge,

Op de vrijdag voor 09:00uur aan het werk, en dan nog op het werk ook! moet niet gekker worden...
 
Moge Richard en je hebt het zwaar man;)
 
Goedemorgen :stars::cry::sick: stomme hooikoorts ook:6
Andijk ☁️ 8*C
:chef::coffee::coffee:
 
Moge Jaap en ja hooikoorts is vervelend. Ik heb het soms als ik met Sky uit et park kom en moet dan een paar maal flink niesen.
 
Moge Jaap en ja hooikoorts is vervelend. Ik heb het soms als ik met Sky uit et park kom en moet dan een paar maal flink niesen.
Ben al paar dagen zoet mee overdag gaat het wel maar eenmaal in bed begint het genies en snotteren loopt uit neus ogen keel.
dus van slapen komt niet veel
 
Ik heb het als kind gehad tot ik een jaar of 15 was en het weer was verdwenen maar ik merk nu de laatste jaren weer dat ik soms toch moet niesen als ik van buiten kom of dat de ogen prikken. Dus ja het schijnt terug te kunnen komen maar dan wel heel beperkt in mijn geval.
Jessica heeft het ook en die heeft net als jij er veel last van en de pilletjes ertegen helpen ook weinig tot niks.
 
Ben al paar dagen zoet mee overdag gaat het wel maar eenmaal in bed begint het genies en snotteren loopt uit neus ogen keel.
dus van slapen komt niet veel
Het helpt als je voor het slapen gaan gaat douchen dan spoel je alle pollen uit je haar en al zodat je er 's nachts minder last van hebt (uit eigen ervaring, heb het jaar rond last van hooikoorts)
 
Moge Ben op deze frisse ochtend met maar 9 graden.
 
Goedemiddag,

gisteren een fijne langere wandeling gemaakt, goed gepland want vandaag is het weer beduidend minder. Hier verder alles rustig.
 
Moge Nicole en hier ook frisjes hoor.
 
Middag allemaal.
 
Middag Stefan.
 
alles goed hier .
Behalve met Richard want die heeft een pechdagje
 
Ach die dagen hebben we allemaal weleens en zolang het er niet meer dan 2 per jaar zijn dan valt het nog mee denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan