Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was zo perfect dat ze zeiden we hoeven geen tweede meer
Dat zou kunnen of ze dachten wat een krijskind dus we nemen geen tweede:LOL:
Nee hoor ik was een voorbeeldige baby natuurlijk:juggle:

O behalve toen ik 4 was en er pap op de kachel stond om warm te blijven en ik dacht dat pak ik even. Dat metalen kinderbord waar water in kon om het warm te houden was heet en ik laat het bord donderen en alle pap zakte zo in de kachel die er destijds nog werd gebruikt. Vogens mij waren mn ouder toen iets minder happy.
 
Dus bij jou liep het al fout op jou vier jaar , dan hadden mijn ouders geluk dat ik het toch zes jaar vol hield .
 
Jij was denk ik iets wijzer toen je vier was en ging pas op je zesde de mist in. Ja dat had je vroeger met een oude Benraad gaskachel met van die spijlen bovenin.
 
Avond
Waarom ineens er een liedje van Vader abraham te binnen schiet weet ik ook niet :juggle: (bedankt lieve ouders)
Of het moet zijn door de bovenstaande berichten;)
thee :coffee: tijd hier.
 
Nou het polijsten is klaar van de kip nu nog op een sokkel zetten maar dat kan pas morgen want dat maakt teveel herrie, dus nu een lekkere kouwe :D
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Allemaal weer lekker vroeg.
 
gisteravond kreeg ik deze van mijn oudste dochter. Wat ben ik toch trots op haar !!

aloha allen

maak er een mooie dag van.... IMG-20220412-WA0011.jpgIMG-20220412-WA0003.jpgIMG-20220412-WA0018.jpgIMG-20220412-WA0017.jpgIMG-20220412-WA0016.jpgIMG-20220412-WA0015.jpgIMG-20220412-WA0015.jpgIMG-20220412-WA0014.jpgIMG-20220412-WA0013.jpgIMG-20220412-WA0012.jpgIMG-20220412-WA0023.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moge Annemarie en dat zijn leuke foto s.
 
Goedemorgen!
 
Morgen dames en heren. Ik denk dat ik zo niemand vergeet. Mocht dat toch zo zijn, meldt het dan maar.:juggle:
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️11*C
 
Okee, dan mag je dat melden bij beheer zodat J het verder kan delegeren.:)
O jee, over zoiets moeten we goed nadenken dus ik weet niet wanneer die rp is afgehandeld.

Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Middag smakelijke lunch allemaal.
Hier mij eigen verwend met twee ham kaas croissants.
 
Middag Stefan en dat is wel een goede dit.
 
Met een mondkapje en mijn atelier is de deur voorzien van tochtstrips want dat houdt ook stof tegen
*edit: niet die waardeloze dingen die je overal kan kopen, deze die ik gebruik sluiten 100% af en zijn bij een speciaalwinkel gekocht
In de rijksshop van het merk "Sywert van Lienden"? Vast korting gehad?
 
't Ja, het is toch al te laat om jullie een goedemorgen te wensen en voor een goedenavond is het weer te vroeg. Goedendag dus en maak er vandaag eens wat moois van!
 
Middag Ben.
 
Voor diegene die hard aan het werk is en daar door de tijd vergeet het is :koffie: Thee mag ook.:DD;)
 
Voor diegene die hard aan het werk is en daar door de tijd vergeet het is :koffie: Thee mag ook.:DD;)
Middag Jaap en alle koffie en theedrinkers moeten nu weer aan het werk want de pauze is voorbij.
 
Avond allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan