Was zo perfect dat ze zeiden we hoeven geen tweede meerNee hoor want ik ben het enige kind
Was zo perfect dat ze zeiden we hoeven geen tweede meerNee hoor want ik ben het enige kind
Dat zou kunnen of ze dachten wat een krijskind dus we nemen geen tweede😆Was zo perfect dat ze zeiden we hoeven geen tweede meer
Okee, dan mag je dat melden bij beheer zodat J het verder kan delegeren.🙂Je bent de onzijdigen vergeten André
Mogge folks
O jee, over zoiets moeten we goed nadenken dus ik weet niet wanneer die rp is afgehandeld.Okee, dan mag je dat melden bij beheer zodat J het verder kan delegeren.🙂
In de rijksshop van het merk "Sywert van Lienden"? Vast korting gehad?Met een mondkapje en mijn atelier is de deur voorzien van tochtstrips want dat houdt ook stof tegen
*edit: niet die waardeloze dingen die je overal kan kopen, deze die ik gebruik sluiten 100% af en zijn bij een speciaalwinkel gekocht
Middag Jaap en alle koffie en theedrinkers moeten nu weer aan het werk want de pauze is voorbij.Voor diegene die hard aan het werk is en daar door de tijd vergeet het is Thee mag ook.😉
Ja baas ben al bezig 😉Middag Jaap en alle koffie en theedrinkers moeten nu weer aan het werk want de pauze is voorbij.
Jij had toch een vrije dag opgenomen😆Ja baas ben al bezig 😉
Ik wist dat ik wat vergeten was vanmorgen 🙁😉Jij had toch een vrije dag opgenomen😆
Ik ben de moeilijkste niet Jaap en van mij mag je morgen dan nog wel een extra vrije dag opnemen hoor😉Ik wist dat ik wat vergeten was vanmorgen 🙁😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.