Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Avond iedereen
 
Ja zal lekker worden Stefan, het is nog geen 6 uur hoor:pp
 
Goedenavond.

Zo, met de nanocube gaat het ook weer een stuk beter.
Had al maanden dat er steeds dode garnalen in lagen.
En het werden er steeds minder. Ik gaf alleen visvoer aan de borraras.

Nu geef ik weer speciaal garnalenvoer en ook een mineralen supplement.

Sinsdien geen dode garnalen meer. En nu zelfs weer een heleboel baby garnalen.

Tevens voeg ik nu ook weer een waterverbetermiddel toe bij het verversen. Just for sure.
 
Nou vanavond nog staan polijsten aan mijn kip, gaat erg traag :LOL: nu een lekkere kouwe:D
 
Harp! Een prachtig geluid heeft zo'n instrument, vind ik. Een "grote" maar ook zeker zo'n draagbare versie. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven!
Ik had deze al meer dan 20 jaar geleden overgenomen van iemand, maar door werk en andere muziekactiviteiten eigenlijk nooit tijd gehad om me erin te verdiepen. Bovendien… zo’n troubadourharpje in C zonder haken…Maar nu was ik weer bezig met middeleeuwse muziek, en dat is precies het goede instrument en ben ik blij dat ik ‘m heb…
25EDFE93-A579-418C-814A-1E74D90E0BA9.jpeg
 
Goedemorgen.
 
Moge binnenkomers
 
Moge Nina.
 
Goedemorgen
Andijk🌤️ 5*C
:chef::coffee::coffee:
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag iedereen en maak er een plezante namiddag van .
 
Middag allen.
 
Middag luitjes. Korte nachtrust gehad. Is niet aan te bevelen zo vlak na de ijstijd. :deal:
:p
 
Middag luitjes.
 
Ik had deze al meer dan 20 jaar geleden overgenomen van iemand, maar door werk en andere muziekactiviteiten eigenlijk nooit tijd gehad om me erin te verdiepen. Bovendien… zo’n troubadourharpje in C zonder haken…Maar nu was ik weer bezig met middeleeuwse muziek, en dat is precies het goede instrument en ben ik blij dat ik ‘m heb…Bekijk bijlage 342259
Nu nog een draailier erbij... Terug in de tijd! Mooi ding! Een gitaar kent meerdere stem mogelijkheden. Bovendien wordt het ding bijna in een "normale" stemming met kwart intervallen op toon gebracht maar weer niet helemaal er wordt ook weer één terts gebruikt. Maar zo'n harpje... , met een rode C snaar en een blauwe F, zo was het geloof ik ongeveer, zou ik best eens willen proberen als ik er eens een tegenkom.
 
Laatst bewerkt:
Middag Ben.
 
Avond.

Zo de ovenschotel staat in de oven. Dus nu even een drankje.

Voor mijn gevoel is de co2 fles wel erg snel leeg.
En ik vermoed niet goed gevuld.
Nu staat deze op 20 bar. En er komen veel bellen uit.
Maar de pH zakt bijna niet. Dropchecker is ook donkergroen.
Zit volgens mij niet alleen co2 in.
 
Dat was toch een fles van de drankhandel? Tja misschien zat er deels jenever in:DD

Avond allemaal.
 
Electriciën bezig geweest. Mooi doolhof ad hand van de leidingschema.
Moest ff tel nr wegpoetsen. 06F47077-5646-4564-A171-2B0A15F4E275.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan