Nicolientje-W
Well-known member
Ja heel leuk soortje inderdaad
Ik had deze al meer dan 20 jaar geleden overgenomen van iemand, maar door werk en andere muziekactiviteiten eigenlijk nooit tijd gehad om me erin te verdiepen. Bovendien… zo’n troubadourharpje in C zonder haken…Maar nu was ik weer bezig met middeleeuwse muziek, en dat is precies het goede instrument en ben ik blij dat ik ‘m heb…Harp! Een prachtig geluid heeft zo'n instrument, vind ik. Een "grote" maar ook zeker zo'n draagbare versie. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven!
Nu nog een draailier erbij... Terug in de tijd! Mooi ding! Een gitaar kent meerdere stem mogelijkheden. Bovendien wordt het ding bijna in een "normale" stemming met kwart intervallen op toon gebracht maar weer niet helemaal er wordt ook weer één terts gebruikt. Maar zo'n harpje... , met een rode C snaar en een blauwe F, zo was het geloof ik ongeveer, zou ik best eens willen proberen als ik er eens een tegenkom.Ik had deze al meer dan 20 jaar geleden overgenomen van iemand, maar door werk en andere muziekactiviteiten eigenlijk nooit tijd gehad om me erin te verdiepen. Bovendien… zo’n troubadourharpje in C zonder haken…Maar nu was ik weer bezig met middeleeuwse muziek, en dat is precies het goede instrument en ben ik blij dat ik ‘m heb…Bekijk bijlage 342259
Nee, die heb ik al lang niet meer. Deze worden bij de lfs gevuld.Dat was toch een fles van de drankhandel? Tja misschien zat er deels jenever in
Avond allemaal.
O dan is dat nier de oorzaak maar wel een teken dat mn geheugen aardig is.Nee, die heb ik al lang niet meer. Deze worden bij de lfs gevuld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.