Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen volgend weekend feestje bouwen bij Albert is daar nu meer ruimte met de keuken die weg is
 
Moge binnenkomers en hier regent dus hier snel de bak verversen.
 
Omdat er kennelijk een bovenmatige belangstelling is voor het weer; de regen weet dat de kansen om te kunnen regenen keren dus verhardt zij zich, er valt hagel in Hellendoorn!
Nietemin wens ik u allen een fijne dag toe.
 
Middag allemaal en ja dan kan ik melden dat het hier nu erg zonnig is.
 
Middag. Zo ff de 2e boosterprik halen, ben ik al zo oud? Ja dus. vanmorgen had ik uitnodiging in de bus en kan zo meteen al om te halen.
moet toch nog ff die richting op dus 2 vliegen in 1 klap
 
Heb je levend voer al in huis John of moeten de vissen het deze week ook stellen met een warme kroket ?
 
Vandaag, eigenlijk deze hele morgen en tot nu toe, heb ik mijn druk gemaakt met groot onderhoud voor een aantal van mijn gitaren. Een ervan had veel last van fretsprout, een amerikaans/engelse term waarvoor geen goede vertaling voor bestaat, er moest dus gevijld worden. Fretsprout ontstaat doordat het hout van de hals ietwat inkrimp en de metalen staafjes die frets heten nattuurlijk niet. Om je handen heel te houden tijden het spelen moet alles weer glad gemaakt worden door vijlen en polijsten. Daarna de toets geolied en voorzien van nieuwe snaren. Iets wat ik ook deed voor een paar andere gitaren. Er bleek ook nog een haperend stem mechaniek welke vroeg om een nieuw kunstof ringetje. Daarvoor moest ik op zoek in de onderdelen kast voor deze benodigdheid. Je weet dat je hebt maar kan het natuurlijk niet vinden. Normaal als er iets zoek is roep ik de hulp van mijn lief in die echt alles vind. Maar dingen met een wat technische achtergrond begrijpt ze weinig van dus ik miste haar hulp node. Tenslotte toch gevonden, alles staat weer heerlijk speelklaar!
 
Avond Ben en geniet van de bui want daarna komt de zon weer.
 
Avond iedereen en Nederland vroeg naar bed race is morgen om 7 uur .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan