Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond
Tijd voor :coffee: thee

Zal wel een beetje stoffig zijn bij je Albert.
Gezien de Sleuven brij ;)



Fijnstof, ondanks dat ze zagen en slijpen met afzuiging en water.
 
Fijnstof, ondanks dat ze zagen en slijpen met afzuiging en water.
Ontkom je niet Albert helaas was hier ook het geval bleef poetsen voor dat boel weer stond.
 
Donderdag de stukadoor, maar vooraf zelf al ff bezig om wat diepere gaten op te vullen van de oude dozen
 
Fijnstof is een killer en heel slecht voor je longen.

Hier zojuist een reactie op een beeld via marktplaats, gebeurd niet heel vaak dat ik iets verkoop via marktplaats maar zo afentoe wel, nu hopen dat deze persoon serieus is
 
Goedemorgen.
 
Moge Annemarie.
 
Moge Stefan.
 
Moge Corne.
 
Goedemorgen allemaal!
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️8*C
 
Moge Anke en Jaap en hier ook 8 graden.
 
Moge Albert en laat ik iedereen maar gelijk alvast een goedemiddag toewensen.
 
goedemiddag iedereen en voor die nog moeten eten smakelijke en voor die al gegeten heb hoop ik dat het heeft gesmaakt .
 
Middag Stefan.
 
Hoe zaag jij je stenen dan? Onder water? Komt ook stof bij los toch?
Met een mondkapje en mijn atelier is de deur voorzien van tochtstrips want dat houdt ook stof tegen
*edit: niet die waardeloze dingen die je overal kan kopen, deze die ik gebruik sluiten 100% af en zijn bij een speciaalwinkel gekocht
 
Laatst bewerkt:
Middag Antje en ik mag niet gokken dus nee ik heb niet zo n boek.
 
Avond allemaal.
 
Hier dat boek ook niet. Wij besparen elke maand geld, door niet aan Postcode of staatsloterij of welke verloting dan mee te doen. win/winsituatie over het algemeen
 
Ja mn vader heeft 15 jaar elke maand met de staatsloterij meegedaan via het werk en soms hadden ze net het geld eruit van de inleg maar hij is er niet rijk van geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan