Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag, opruiming in de schuur. Oud papier dozen van het aanrechtgedoe. Even naar de container gebracht,
Albert ik zal maar niet zeggen waar ik vandaag mee ben begonnen....
 
Dit was het.
3804DE17-3D5F-4581-B9EC-371F1F582EC7.jpeg
23CD0E9F-71F4-40BB-B30E-D77BBEC11840.jpeg


Het begin.
BB1C3100-51EB-4AAF-A2A4-6100B6E67C73.jpeg


Morgen de rest.

427449FA-A90E-48D9-99E3-E5A7E20122B6.jpeg
 
Kun je mooi mee op de rommelmarkt gaan staan Marcel;)

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Burootje gehaald bij de Zweed met UkraĆÆnse kleuren. En hij staat. 1 reserve deuvel over. Dus ik kan soliciteren als meubelmaker vd showroom daarā€¦.. iMac moest nog een plekje en is verbannen naar de hobbykamer. Aan de troep te zien lijkt het @biljoenblik zn schuurtje wel.

Wilde hem op het aanrecht zetten als online kookboek, maar was de vrouw het niet mee eens.
E155E415-CB2C-413A-AB69-89F43114B43F.jpeg
 
Soms moet je watā€¦
Ik loop er al een jaar tegenaan te hikken.
Maar goed, ben er nu wel voor in de stemming.

En ik heb nu toch maar besloten om de elektrische fiets niet weg te doen.
En wil hem weer wat meer gebruiken.
Ik was altijd te zuinig. Dus de accu ging er altijd af, en in huis.
Als je dan de fiets wilt pakken, moest je eerst met je hele zooi naar de schuur. Dat is niet handig.
 
Lekker aan t genieten van de Koninklijke 500 op radio2. Heerlijke mix van oud en nieuwe muziek van Nederlandse bands. Alleen thuis, dus volume wat opgeschaald.
 
Kun je mooi mee op de rommelmarkt gaan staan Marcel;)

Ik zeg alvast avond allemaal.
Marcel zijn vrouw is met hem al dikwijls op de rommelmarkt geweest maar niemand wil hem hebben . Op het laatst bood ze Marcel aan met 2 kratten Hertog Jan maar nog altijd niemand die hem wilde .
 
Avond binnenkomers.
 
Marcel zijn vrouw is met hem al dikwijls op de rommelmarkt geweest maar niemand wil hem hebben . Op het laatst bood ze Marcel aan met 2 kratten Hertog Jan maar nog altijd niemand die hem wilde .
Je moest een wetenā€¦ā€¦.
 
Goedenavond.
 
Klopt, de helft houden we en de andere helft verkopen we
Wanneer je zo'n L181 doormidden snijdt (?) overlijden ze. Bovendien is het wreed en niemand heeft iets aan zijn of haar helft. Verkoop zal dus zeker niet succesvol zijn. Ik waarschuw je maar vast...
 
Burootje gehaald bij de Zweed met UkraĆÆnse kleuren. En hij staat. 1 reserve deuvel over. Dus ik kan soliciteren als meubelmaker vd showroom daarā€¦.. iMac moest nog een plekje en is verbannen naar de hobbykamer. Aan de troep te zien lijkt het @biljoenblik zn schuurtje wel.

Wilde hem op het aanrecht zetten als online kookboek, maar was de vrouw het niet mee eens.
Bekijk bijlage 343026
Een waarschuwing: Pas later ondek je waarom je een deuvel overhad... Dus nog even wachten met je meubelmaker aanmelding.
 
Avond.
 
Hoe is het ermee? Bont en blauw?
Dat valt mee, gek genoeg.
Waar ik de minste pijn heb ben ik blauw. Bij ribben en schouder helemaal niet. En met mijn hoofd heb ik niets geraakt gelukkig.
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen op deze feestelijke 30 april.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Moge Marcel.
 
Goedemorgen allen! Wij zijn gisteren eindelijk bij de Fancy Goldfish Store geweest, maar helaas was de eigenaar er niet. In ieder geval heb ik mijn eigen draadje weer kunnen updaten met filmpjes en zijn we daarna Dim Sum wezen eten ( met Bubble Tea erbij, ook zoā€™n typisch Chinese lekkernij), dus het weekend is weer goed begonnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan