Nicolientje-W
Well-known member
Klopt, de helft houden we en de andere helft verkopen we@Nicolientje-W die L181 die je verkoopt is dat die groep dat je zelf ben gaan opkopen ?
Klopt, de helft houden we en de andere helft verkopen we@Nicolientje-W die L181 die je verkoopt is dat die groep dat je zelf ben gaan opkopen ?
Albert ik zal maar niet zeggen waar ik vandaag mee ben begonnen....Goedemiddag, opruiming in de schuur. Oud papier dozen van het aanrechtgedoe. Even naar de container gebracht,
Soms moet je wat…Dit was het.
Bekijk bijlage 343022Bekijk bijlage 343023
Het begin.
Bekijk bijlage 343024
Morgen de rest.
Bekijk bijlage 343025
Ik wil wel uitleggen hoe het moet. Recent nog gerepeteerd en het ging goed.Kijk er maar niet teveel op want straks vlieg je de bocht uit 😉
Ik loop er al een jaar tegenaan te hikken.Soms moet je wat…
Hoe is het ermee? Bont en blauw?Ik wil wel uitleggen hoe het moet. Recent nog gerepeteerd en het ging goed.
Marcel zijn vrouw is met hem al dikwijls op de rommelmarkt geweest maar niemand wil hem hebben . Op het laatst bood ze Marcel aan met 2 kratten Hertog Jan maar nog altijd niemand die hem wilde .Kun je mooi mee op de rommelmarkt gaan staan Marcel😉
Ik zeg alvast avond allemaal.
Je moest een weten…….Marcel zijn vrouw is met hem al dikwijls op de rommelmarkt geweest maar niemand wil hem hebben . Op het laatst bood ze Marcel aan met 2 kratten Hertog Jan maar nog altijd niemand die hem wilde .
Tja ik denk ook dat jij stiekem die 2 kratten Hertog Jan hebt opgedronkenJe moest een weten…….
Ja er waren genoeg liefhebsters maar die waren allemaal ouder dan 70 jaar en daar had Marcel weinig zin inJe moest een weten…….
Wanneer je zo'n L181 doormidden snijdt (?) overlijden ze. Bovendien is het wreed en niemand heeft iets aan zijn of haar helft. Verkoop zal dus zeker niet succesvol zijn. Ik waarschuw je maar vast...Klopt, de helft houden we en de andere helft verkopen we
Een waarschuwing: Pas later ondek je waarom je een deuvel overhad... Dus nog even wachten met je meubelmaker aanmelding.Burootje gehaald bij de Zweed met Ukraïnse kleuren. En hij staat. 1 reserve deuvel over. Dus ik kan soliciteren als meubelmaker vd showroom daar….. iMac moest nog een plekje en is verbannen naar de hobbykamer. Aan de troep te zien lijkt het @biljoenblik zn schuurtje wel.
Wilde hem op het aanrecht zetten als online kookboek, maar was de vrouw het niet mee eens.
Bekijk bijlage 343026
???? Dit soort opmerkingen! Bah!Ja er waren genoeg liefhebsters maar die waren allemaal ouder dan 70 jaar en daar had Marcel weinig zin in
Dat valt mee, gek genoeg.Hoe is het ermee? Bont en blauw?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.