Friesian
Well-known member
Morgen allemaal. 

Nee net als bij Jaap grijs en kil en nu 11 graden.Goedemiddag allemaal,
John geen zon bij jullie? Ook hier is het prachtig.
Boffen we dus, ik stuur je nu nog geen zon, ik wacht daarmee tot het weer eens 35 graden of hoger is in het zuiden.Nee net als bij Jaap grijs en kil en nu 11 graden.
Prachtig!Toch maar even delen hier. Vandaag met de kids wezen picknicken in het Limburge heuvellandschap:
Bekijk bijlage 342957
Bekijk bijlage 342958
Er stond vlakbij een prachtige eik, dus kon het niet laten om ook wat bladeren voor het aquarium te plukken 😉
Bekijk bijlage 342959Bekijk bijlage 342960
Beter gebruik je het ververswater van je aquarium dat water barst van de voedingsstoffenMiddag.
Deze ochtend een mooie wandeling gemaakt over de Wouwse plantages. Erg mooi.
Daarna langs de bierenbond voor wat tuinspul.
Inkiddels is het gras gemaaid. En ben ik met de borders bezig.
Vanavond de sproeier maar eens aanzetten. Het is gort droog hier.
Met dat water komt marcel niet verder dan de bloempottenBeter gebruik je het ververswater van je aquarium dat water barst van de voedingsstoffen
Beter gebruik je het ververswater van je aquarium dat water barst van de voedingsstoffen
klopt.Met dat water komt marcel niet verder dan de bloempotten![]()
Ik heb vrijdag standaard vrij. Dus heb de donderdag ook vrij genomen. Woensdag was koningsdag.Heb jij terug verlof Marcel ??
Grofweg 10 bij 15.Avond allemaal.
Hoeveel vierkante meter is je tuin Marcel?
Daarom heb ik de tuin nu ook een stuk onderhouds vriendelijker gemaakt.Dat is een flink stuk en hier is het 9x5 en dat is me al meer dan genoeg.
Ik zie onkruid tussen de tegels! Foei.
Dat klopt. Dat terras moet ik nog doen.Ik zie onkruid tussen de tegels! Foei.
Soms denk ik daar wel eens aan. Maar dan zonder vissen.Zonde dat je geen vijver erbij hebt genomen Marcel,.mooi stuk grond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.