Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is recirculatie aan de zijkant rechts zit een rooster. Stucadoor komt nog langs om de muur en plafond bij te werken etc.
maar de schouw is een foutje, dr moet nog een lijst omheen. Dat wordt ook nog nageleverd als t goed is.
Ik weet niet of jij mijn laatste afzuigkap verhaal heb meegekregen.
Maar ik heb onlangs een flink 16 cm gat in mijn muur laten boren. Omdat ik de afzuigkap naar buiten wil hebben.
Ik had recirculatie.
Dat werkt een heeeel klein beetje voor geur. Maar fijnstof (bakken en braden) blaast deze gewoon in huis.
Het enige wat een recirculatie kap goed kan is vetdeeltjes afvangen.

Dus nu het nog kan. Buis langs de muur naar buiten, koofje eromheen en genieten van een fris huis.
 
Wel mee gekregen ja Marcel. We gaan het zien. Je kunt in huis alle fijnstof wel wegblazen, maar dan zwerft het nog buiten. en in t verkeer is het ook niet al te fris. Er zijn trouwens wel fijnstoffilters als accessoires te krijgen voor afzuigkappen.
 
Oef! Dat zijn vervelende dingen... hoop dat het meevalt voor je!
Het valt me nog mee, ik had vanmorgen erger verwacht. Maar slik wel Ibuprofen samen met paracetamol. Voordat jullie zeggen 'waaaaaaaat', dat is op advies van de huisarts.
Schade aan de fiets kan ik morgen pas na laten kijken, zijn vandaag gesloten. Ben voor schade verzekerd, is 1 geluk.
Dankjewel :giggle:
Hartstikke blij met de keuken,
Mooi en ruim! Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent.
En wat betreft je el. fiets. Niets aantrekken van wat anderen vinden. Heb ik ook niet gedaan toen ik een gewone fiets kocht. Iedereen heeft toch zijn mening.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 9*C
 
Moge binnenkomers.
 
Ffies bij moeders op bezoek. Uitzicht op het plein met vrijmarkt. Gezellige boel
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag gewenst van een hard werkende Belg
 
Middag Stefan en ik zit nu naar Willempie te kijken en ik heb best medelijden met die man. Normaliter kan en zal hij niet even lekker alleen naar de kroeg kunnen of de stad ingaan.
Nu is hij in het centrum van Maastricht en dan kan e nog niet even winkelen want er staan drommen mensen op de stoep die hem beletten om ff lekker te shoppen :LOL:
 
Middag
Zit hier weer niet mee op de verjaardag van Willem
Kom net bij de auto ligt er koelvloeistof onder de auto en ja wel radiator tankje leeg :eek:
Nu maar hopen dat het de waterpomp is anders wordt het minder.
 
Middag
Zit hier weer niet mee op de verjaardag van Willem
Kom net bij de auto ligt er koelvloeistof onder de auto en ja wel radiator tankje leeg :eek:
Nu maar hopen dat het de waterpomp is anders wordt het minder.
Middag Jaap en dat is dubbel balen want nu zul je op elke Koningsdag aan deze ellende worden herinnerd. Nou ik zou zeggen Willem bedankt:eek:
 
Middag Jaap en dat is dubbel balen want nu zul je op elke Koningsdag aan deze ellende worden herinnerd. Nou ik zou zeggen Willem bedankt:eek:
Ach Willem kan er niets aan doen toch die heeft al genoeg aan zijn hoofd daar in Maastricht
Wat even niet uit komt dat de garage ook dicht is :madd: verdorie.
ik moest vroeger ook gewoon door op de verjaardag van Bea :cry: ;)
 
Ja veel is dicht Jaap. Dat heb je dan altijd weer he. Hier is nog wel het een en ander open maar dat zijn meer de supermarkten.
Waarschijnlijk wil iedereen vrij op de verjaardag van Willem.
 
Dat is balen Jaap, hopelijk is het geen grote kostenpost de reparatie ervan.

Hier verloopt mijn dag relaxd ben al de hele dag in 1 steen aan het zagen en dat gaat best lekker :koffie:
 
Ik wordt daar zo giftig van he. Ik zit al 56 jaar te wachten en ook dit jaar heb ik weer niks gekregen:'(

Niet zo lang geleden zag ik een item op TV hoe honden getraind worden om verdovende middelen op te sporen. Het bleek dat men dit deed door de geur van verdovende middelen te koppelen aan een beloning aanvankelijk in de vorm van iets lekkers voor het dier. Maar wanneer zo'n dier er min of meer een dagtaak aan krijgt voor deze opsporingsmethodes dan is het niet echt goed voor het beest dat het telkens bij succes iets lekkers krijgt. Dus wordt langzamerhand de beloning veranderd van lekkers naar een geluid. Namelijk het geluid van een vallend stukje ijzer. De hond reageerd hier uiteindelijk evenzeer op als voorheen op het aangeboden voedsel. Waarom begin ik hier nu over? Welnu, hier is iets vergelijkbaars aan de hand. Wanneer mensen iets goed doen vormt bij kinderen een zoetigheid maar ook bij sommige ouderen bijvoorbeeld een snack een beloning. Moet je ook hier niet blijvend doen wil je de gezondheid van de desbetreffende persoon in de gaten houden. Een vervanging kan dan een op goede toon uitgesproken tekst zijn. Zoals, "Goed gedaan jochie!!" Maar uiteindelijk blijken ook mensen wel te gaan voor een stukje ijzer eventueel versiert met een mooi lintje...:):):)
 
Avond, na werktijd mn nieuwe e-bike gehaald. Na t eten zoon en loge ff weggebracht maar Almelo.
en met de auto in de wasbox geweest. Was ff nodig na een laar dagen onder een boom te staan waar vogels in overnachten.
zaten mooie flatsen op. En dat vreet snel in als het er te lang op blijft zitten.

O ja, en de commentaren die er op kunnen komen dat ik lui ben oid die doen me niks. Gaan lekker langs me heen.
Wij hebben exact, nou niet niet exact maar bijna zo'n fiets van hetzelfde merk. Die stang hebben we voor mijn vrouw en voor mij, omdat ik ook een oud wijf ben, weggelaten. Maar jij bent wel een luie donder. Wij niet, wij zijn gewoon te beroerd om zwaar te trappen.:):):);)
 
Laatst bewerkt:
Middag Ben.
 
Een goede bijna avond aan iedereen
 
Avond allemaal.
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Magge. 2 jongelui op de trein zetten voor een dagje Efteling. En door naar t werk.
 
Moge Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan