Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is vast van alles mis mee, dat heb ik er zoal hier wel van meegekregen.
Maar voor je beetje minder grijs ziet.Bekijk bijlage 342843
Groeit als kool zo te zien.

Als je planten goed groeien heb je ook een goede waterkwaliteit en veel zuurstof voor de vissen.
 
Goedemiddag John.

Zo even aan de kook. Joepie……..
 

Middag.
Hier ook met de voorbereiding avondmaal bezig.:chef:
Hier geen moeite met koken trouwens.
 
Avond allemaal.
 
In dat geval hoop ik dat we vanavond niks gaan ruiken als je bruine bonen gaat eten :LOL:
 

Avond. Keuken is geïnstalleerd, alleen het spatscherm ad achterzijde moet nog op zn plaats, de strip waar hij invalt op het aanrecht was manco, die komt dus nog. Maar belangrijkste staat en is weer ingericht.
 
Avond Albert.
 
Dag John.
 
Avond iedereen

1650906245948.png
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen, op naar een dagje werken tot 1600u en dan lekker een vrije dag tussendoor.
 
Morgen Willempie zie je overal !!!
Voornaamste is de vrije dag denk ik dan maar .
Bij onze buitenlandse koning hebben we geen vrije dag bij zijn verjaardag dat is enkel maar voor ambtenaren .
 
Moge heren en die Willempie kan me gestolen worden hoor. Voor velen inderdaad een extra vrije dag maar zolang mijn verjaardag ook niet landelijk wordt gevierd snap ik niet waarom die van Willem wel landelijk gevierd moet worden. Hij is net als ieder ander mens ook geboren met 2 armen en 2 benen toch.
Dat geld dat die dag jaarlijks kost kunnen ze beter schenken aan goede doelen die het beter kunnen gebruiken.
 
Hier moeten wij heel die familie onderhouden . Op een bepaald moment moesten we voor drie koninginnen betalen , nu maar 2 meer .
Nu ik ga erover stoppen indien jullie willen mogen jullie onze koningshuis ook hebben . In het land van herkomst willen ze ze alvast niet terug .
 
Je bent te goed voor deze wereld Stefan maar misschien kunnen we beide families op een onbewoond eiland plaatsen want dat scheelt een hoop belastinggeld ;) .
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌤️ 9*C
 
Moge Jaap.
 
Goedemorgen, somber weer hier. Noorden wind en maar 9 graden. Scheelt een jas met vorige week.
 
Moge Nicole. Hier komt de zon er nu bij.
 
Moge heren en die Willempie kan me gestolen worden hoor. Voor velen inderdaad een extra vrije dag maar zolang mijn verjaardag ook niet landelijk wordt gevierd snap ik niet waarom die van Willem wel landelijk gevierd moet worden. Hij is net als ieder ander mens ook geboren met 2 armen en 2 benen toch.
Dat geld dat die dag jaarlijks kost kunnen ze beter schenken aan goede doelen die het beter kunnen gebruiken.
Hierbij meld ik mij geheel vrijwillig aan als goed doel zijnde! :):):)
 
Zelfs bijen
Hier moeten wij heel die familie onderhouden . Op een bepaald moment moesten we voor drie koninginnen betalen , nu maar 2 meer .
Nu ik ga erover stoppen indien jullie willen mogen jullie onze koningshuis ook hebben . In het land van herkomst willen ze ze alvast niet terug .
Jullie Belgen kunnen iets leren van bijen. Zij doden een overtollige koningin....
 
Zij doden een overtollige koningin....
Wij zitten met een Koning dus daar hebben wij weer weinig aan Ben.

Dan wens ik jou ook een goedendag toe.
 
Hierbij meld ik mij geheel vrijwillig aan als goed doel zijnde! :):):)
We gaan je naam doorgeven aan de instantie die zich daarmee bezig gaat houden, maar ja je snapt wel dat de naam van Stefan en ondergetekende ook al bekend zijn daar :DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan