Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag tijd voor de lunchpauze
Smakelijk allemaal
 
Middag iedereen
 
Middag heren.
 
Goedemiddag deze middag.
 
Middag Ben en hoe gaat het daar?
 
Ik wordt daar zo giftig van he. Ik zit al 56 jaar te wachten en ook dit jaar heb ik weer niks gekregen:'(

Scheep daar nazaten maar niet mee op als jij het nu voor het eeuwige verruild moet zij op zoek naar dat ding.
Het moet weer terug namelijk het is in bruikleen.
Feitelijk krijg je dus niets je mag het lenen.
 
Vandaag gevlogen maar de landing ging niet zo goed :rolleyes:. Kennen jullie die platen die ze over wegdek heen leggen als er werkzaamheden zijn?

12488042_3447840_1024x1024_0x0_000.jpg

Had tamelijk wat vaart toen ik met het voorwiel tussen twee platen vast kwam te zitten. Resultaat gekneusde ribben, schouder en schouderblad.
Ik ben dus even zoet hiermee en het komt verdomde slecht uit omdat ik vrees dat ik de zorg niet meer kan bieden die mijn moeder nodig heeft momenteel.

Maar eens zien hoe ik het morgenvroeg doe op pijnstilling.
 
Alvast een goedenavond.

Hier is het weekend weer begonnen. Of is het een korte vakantie……..?

Ik zal zo ff in het andere topic melden wat er op het menu staat.

De komende dagen maar eens wat aan de tuin gaan doen.
En maar eens wat meststoffen gaan halen.
Net als een aquarium zie je in de tuin ook dat er tekorten zijn.

Zo staat er klaver in het gras. Dus stikstof te kort.
Er komt heermoes op in een hoekje. Dus dat betekent zeer arme grond.
Dus de alarmbellen gaan af!
 
Avond allemaal.

Nou het zit je niet mee Nicole en ik hoop dat het meevalt morgen. Sterkte.

Net als een aquarium zie je in de tuin ook dat er tekorten zijn.
Hoe groter de tekorten hoe beter het is want dan groeit die troep in de tuin niet zo snel denk ik. We wonen hier nu 12 jaar en ik heb nog nooit iets bemest en nog is het niet dood te krijgen en al helemaal de hop van de buurman niet.
 
Avond iedereen
 
Avond Stefan.
 
Avond Stefan.
 
Scheep daar nazaten maar niet mee op als jij het nu voor het eeuwige verruild moet zij op zoek naar dat ding.
Het moet weer terug namelijk het is in bruikleen.
Feitelijk krijg je dus niets je mag het lenen.
De opa van mijn partner had een oranje lintje, de begrafenis was nog niet geweest toen de sommering al op de mat lag het lintje terug in te leveren
 
Avond, na werktijd mn nieuwe e-bike gehaald. Na t eten zoon en loge ff weggebracht maar Almelo.
en met de auto in de wasbox geweest. Was ff nodig na een laar dagen onder een boom te staan waar vogels in overnachten.
zaten mooie flatsen op. En dat vreet snel in als het er te lang op blijft zitten.

O ja, en de commentaren die er op kunnen komen dat ik lui ben oid die doen me niks. Gaan lekker langs me heen.
 

Bijlagen

  • 806E7C7C-7424-40FF-9EF6-A07DAF17AC39.jpeg
    806E7C7C-7424-40FF-9EF6-A07DAF17AC39.jpeg
    605 KB · Weergaven: 49
Avond, na werktijd mn nieuwe e-bike gehaald. Na t eten zoon en loge ff weggebracht maar Almelo.
en met de auto in de wasbox geweest. Was ff nodig na een laar dagen onder een boom te staan waar vogels in overnachten.
zaten mooie flatsen op. En dat vreet snel in als het er te lang op blijft zitten.

O ja, en de commentaren die er op kunnen komen dat ik lui ben oid die doen me niks. Gaan lekker langs me heen.
Mooie fiets, tegenwoordig zie ik veel elektrische fietsen met de accu in de fietsverwerkt zoals bv zoals vanMoof.
 
Middag Ben en hoe gaat het daar?
Langzaam maar zeker komt er weer wat lucht, heb goede hoop dat ik weer wat meer tijd krijg voor andere dingen.
Vandaag gevlogen maar de landing ging niet zo goed :rolleyes:. Kennen jullie die platen die ze over wegdek heen leggen als er werkzaamheden zijn?

Bekijk bijlage 342872
Had tamelijk wat vaart toen ik met het voorwiel tussen twee platen vast kwam te zitten. Resultaat gekneusde ribben, schouder en schouderblad.
Ik ben dus even zoet hiermee en het komt verdomde slecht uit omdat ik vrees dat ik de zorg niet meer kan bieden die mijn moeder nodig heeft momenteel.

Maar eens zien hoe ik het morgenvroeg doe op pijnstilling.
Oef! Dat zijn vervelende dingen... hoop dat het meevalt voor je!
 
Goedemorgen.
 
Moge Stefan.
 
Vandaag gevlogen maar de landing ging niet zo goed :rolleyes:. Kennen jullie die platen die ze over wegdek heen leggen als er werkzaamheden zijn?


Had tamelijk wat vaart toen ik met het voorwiel tussen twee platen vast kwam te zitten. Resultaat gekneusde ribben, schouder en schouderblad.
Ik ben dus even zoet hiermee en het komt verdomde slecht uit omdat ik vrees dat ik de zorg niet meer kan bieden die mijn moeder nodig heeft momenteel.

Maar eens zien hoe ik het morgenvroeg doe op pijnstilling.
beterschap.
 
Goedemoggel deze Koningsdag!
 
Moge Albert.
 
Hartstikke blij met de keuken, en de vrouw ook. Mag ook wel voor dat geld. Nog wat afwerking hier en daar.
strip waar spatbord in valt langs de muur ontbrak, dus daar komen ze nog voor langs. En nu al blij met de kokend water kraan, Koppie thee is zo klaar.
60FFB440-5A0E-43B1-9BC1-A31F947D0DC5.jpeg
1CD67F07-3844-4DB0-ADFE-A44C6CE1993F.jpeg
 
Mooie keuken Albert.
Die afzuigschouw, waar gaan ze die op aansluiten?
 
Goedemorgen.
 
Mooie keuken Albert.
Die afzuigschouw, waar gaan ze die op aansluiten?
Dat is recirculatie aan de zijkant rechts zit een rooster. Stucadoor komt nog langs om de muur en plafond bij te werken etc.
maar de schouw is een foutje, dr moet nog een lijst omheen. Dat wordt ook nog nageleverd als t goed is.
 
Fraaie keuken Albert.

Moge Marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan