Scheep daar nazaten maar niet mee op als jij het nu voor het eeuwige verruild moet zij op zoek naar dat ding.Ik wordt daar zo giftig van he. Ik zit al 56 jaar te wachten en ook dit jaar heb ik weer niks gekregen
https://www.nu.nl/koningsdag/619726...m-drieduizend-anderen-krijgen-een-lintje.html
Dat is iemand blij maken met een dooie musFeitelijk krijg je dus niets je mag het lenen.
Hoe groter de tekorten hoe beter het is want dan groeit die troep in de tuin niet zo snel denk ik. We wonen hier nu 12 jaar en ik heb nog nooit iets bemest en nog is het niet dood te krijgen en al helemaal de hop van de buurman niet.Net als een aquarium zie je in de tuin ook dat er tekorten zijn.
De opa van mijn partner had een oranje lintje, de begrafenis was nog niet geweest toen de sommering al op de mat lag het lintje terug in te leverenScheep daar nazaten maar niet mee op als jij het nu voor het eeuwige verruild moet zij op zoek naar dat ding.
Het moet weer terug namelijk het is in bruikleen.
Feitelijk krijg je dus niets je mag het lenen.
Mooie fiets, tegenwoordig zie ik veel elektrische fietsen met de accu in de fietsverwerkt zoals bv zoals vanMoof.Avond, na werktijd mn nieuwe e-bike gehaald. Na t eten zoon en loge ff weggebracht maar Almelo.
en met de auto in de wasbox geweest. Was ff nodig na een laar dagen onder een boom te staan waar vogels in overnachten.
zaten mooie flatsen op. En dat vreet snel in als het er te lang op blijft zitten.
O ja, en de commentaren die er op kunnen komen dat ik lui ben oid die doen me niks. Gaan lekker langs me heen.
Langzaam maar zeker komt er weer wat lucht, heb goede hoop dat ik weer wat meer tijd krijg voor andere dingen.Middag Ben en hoe gaat het daar?
Oef! Dat zijn vervelende dingen... hoop dat het meevalt voor je!Vandaag gevlogen maar de landing ging niet zo goed 🙄. Kennen jullie die platen die ze over wegdek heen leggen als er werkzaamheden zijn?
Bekijk bijlage 342872
Had tamelijk wat vaart toen ik met het voorwiel tussen twee platen vast kwam te zitten. Resultaat gekneusde ribben, schouder en schouderblad.
Ik ben dus even zoet hiermee en het komt verdomde slecht uit omdat ik vrees dat ik de zorg niet meer kan bieden die mijn moeder nodig heeft momenteel.
Maar eens zien hoe ik het morgenvroeg doe op pijnstilling.
beterschap.Vandaag gevlogen maar de landing ging niet zo goed 🙄. Kennen jullie die platen die ze over wegdek heen leggen als er werkzaamheden zijn?
Had tamelijk wat vaart toen ik met het voorwiel tussen twee platen vast kwam te zitten. Resultaat gekneusde ribben, schouder en schouderblad.
Ik ben dus even zoet hiermee en het komt verdomde slecht uit omdat ik vrees dat ik de zorg niet meer kan bieden die mijn moeder nodig heeft momenteel.
Maar eens zien hoe ik het morgenvroeg doe op pijnstilling.
Dat is recirculatie aan de zijkant rechts zit een rooster. Stucadoor komt nog langs om de muur en plafond bij te werken etc.Mooie keuken Albert.
Die afzuigschouw, waar gaan ze die op aansluiten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.