Goedemorgen.
Zeker maar de dames heren maanvis en de rest houd niet van kant en klare maaltijdenMiddag Jaap eb verkoopt de super bij jou ook diepvriesvoer
Daar was opa vast erg trots op en er zitten dus echte voetbalkenners in de familie bij je BenOver dat Ajax gedoe: Onze schoonzoon zit bij bijna alle wedstrijden op de tribune. Deze keer had hij onze kleinzoon meegenomen. Die vervolgens groot in beeld kwam op TV.
Mijn echtgenote, en overige familie leden houden zich daar ook mee bezig. Je begrijpt, als niet voetbal liefhebber heb ik het moeilijk...Daar was opa vast erg trots op en er zitten dus echte voetbalkenners in de familie bij je Ben
Tja dan heb je toch nog een minpuntje Ben maar daar kun je aan werken😉als niet voetbal liefhebber heb ik het moeilijk...
Je email al gecheckt dat daar een melding gedaan is datie bij de buren ligt?gaat lekker bij post.nl Bekijk bijlage 343646 Bekijk bijlage 343645
staat wel als bezorgt maar niet ontvangen
op de bezorg tijd zat ik aan de lunch binnen geen bezorger of auto gezien sukkels.
Niks Nada post.nl is nog niet in de straat geweest.Je email al gecheckt dat daar een melding gedaan is datie bij de buren ligt?
Niet echt is spul voor de hobby sta nu stil want zonder slang is het moeilijk aansluiten en zonder pH probe loopt de CO2 ook niet lekker.Gaat lekker Jaap.
Heb in de app aangegeven dat de bezorger niet meer langs hoeft te komen.gaat lekker bij post.nl Bekijk bijlage 343646 Bekijk bijlage 343645
staat wel als bezorgt maar niet ontvangen
op de bezorg tijd zat ik aan de lunch binnen geen bezorger of auto gezien sukkels.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.