Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is hier helemaal niet warm hoewel ons toch wat anders is beloofd. Ik denk dat ik de korte benen broek uitdoe en eens weer om ga zien naar m'n schaatsen. Goedemorgen allemaal!
Kijk, mijn dreiging om te gaan zien naar m'n schaatsen bleek afdoende. De zon schijnt!! Goedendag allemaal!
 
Kijk, mijn dreiging om te gaan zien naar m'n schaatsen bleek afdoende. De zon schijnt!! Goedendag allemaal!
Moge Ben en toch had ik graag een foto van jou op de schaats gezien hoor:)
 
Middag. Vanmorgen ff naar de stort gerede om afvalhout te dumpen. 90 kilo voor een €7,—. Altijd goedkoper dan een boete als je het in je achtertuin in de fik steekt en er buren klagen. En langs een installatiebedrijf om te kijken naar een waterontharder. Aangezien ik toch geen aquarium meer heb gaan we dit ookmaar aanschaffen als behoud vd apparatuur.
Langs zusje en zwager geweest voor een bakkie in hun andere woning. En de trekhaak maar eens onder de auto laten drukken, heb zo’n afneembare. Kreeg hem dr zelf niet goed op. Dus schoon laten maken en nu zit hij. Kan de fietsendrager er eens op als we een dagje op pad willen met de tweewielers.
 
Middag allemaal.
 
Avond allemaal.
 
Avond.

Wat een heerlijke dag.
Terras maar eens onkruidvrij gemaakt.
Gras gemaaid.
En daarna lekker in de tuin gezeten.
Net de borders gesproeid. En nu staat de sproeier op het gazon.
 
Avond.

Wat een heerlijke dag.
Terras maar eens onkruidvrij gemaakt.
Gras gemaaid.
En daarna lekker in de tuin gezeten.
Net de borders gesproeid. En nu staat de sproeier op het gazon.
Avond Marcel,

D8 ff dat je schreef lekker terras gepakt. Maar was uiteindelijk wat anders haha
 
Avond Marcel,

D8 ff dat je schreef lekker terras gepakt. Maar was uiteindelijk wat anders haha
Heb daarna wel lekker een terras (mijn eigen) gepakt.
Wijntje erbij. ‘T is vakantie.
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen.
 
Moge Jaap.
 
Moge Nina.
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag



Goedemiddag samen!
Ik kwam toevallig deze tegen, iemand die dit ook herkent?


Jazeker herken ik dat...

dat was ook de tijd dat permanent (krullen) modern was en we zelf blonde lokken maakten met waterstofperoxide 😆
 
Middag. Korte broek aan. Straks maar een rondje fietsen. Efkes een kledingbon ontworpen voor moeders die we aanbieden eind vd week voor haar 90e verjaardag. Morgen printen en lamineren op t werk en klaar is Kees.
 
Goedemiddag




Jazeker herken ik dat...

dat was ook de tijd dat permanent (krullen) modern was en we zelf blonde lokken maakten met waterstofperoxide 😆
O ja.. die krullen. Mn broer was toen een jaar of 20, en ging naar de kapper met steil haar, kwam terug met permanent.. moeders boos.. lol. T was net Set Gaaikema.. was ook eenmalig, want volgens mij had hij zelf stiekem toch wel spijt het laten doen.
 
O ja.. die krullen. Mn broer was toen een jaar of 20, en ging naar de kapper met steil haar, kwam terug met permanent.. moeders boos.. lol. T was net Set Gaaikema.. was ook eenmalig, want volgens mij had hij zelf stiekem toch wel spijt het laten doen.
Hahaha ja ik herken het, die enorme bossen met krullen :)
 
Hahaha ja ik herken het, die enorme bossen met krullen :)
Hoestie? Volgens mij was jij onlangs jarig, of rond deze tijd jarig? Van harte in elk geval.
 
Behind The Scenes Hair GIF by Little Mix
 
Hoestie? Volgens mij was jij onlangs jarig, of rond deze tijd jarig? Van harte in elk geval.
Dankjewel. Klopt, ik was de 11de jarig 🥳.

Nog steeds veel last van mijn ribben maar dat heeft tijd nodig. Moet het alleen doen op enkel paracetamol, ibuprofen mag ik niet meer slikken. Kreeg overal petechien (klik)., herkende het al in een vroeg stadium van toen ik nog in het ziekenhuis werkte. De meeste maar zo klein als speldeprikjes maar toch...
Tramadol verdraag ik niet. Maar goed, met alleen paracetamol houd ik me vanzelf rustig want natuurlijk goed is voor het herstel.
Verveel me ongelooflijk omdat ik zo weinig kan doen en ik lichamelijke inspanning echt moet doseren.
Ik zou er eigenlijk weer eens een boek bij moeten pakken :!
 
Sterkte NicoleE

Hier inmiddels bezig met een zwart bizon aan het maken (was ik al een paar dagen mee bezig overigens :DD)
 
Middag.

De bakken zijn gedaan.
Het begint aardig warm te worden.

Het weer nu in Ossendrecht​


26°
Neerslag: 0 mm
Wind: O 3
Druk: 1017.3 hPa
Vochtigheid: 27%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan