Kijk, mijn dreiging om te gaan zien naar m'n schaatsen bleek afdoende. De zon schijnt!! Goedendag allemaal!'t Is hier helemaal niet warm hoewel ons toch wat anders is beloofd. Ik denk dat ik de korte benen broek uitdoe en eens weer om ga zien naar m'n schaatsen. Goedemorgen allemaal!
Moge Ben en toch had ik graag een foto van jou op de schaats gezien hoor🙂Kijk, mijn dreiging om te gaan zien naar m'n schaatsen bleek afdoende. De zon schijnt!! Goedendag allemaal!
Avond Marcel,Avond.
Wat een heerlijke dag.
Terras maar eens onkruidvrij gemaakt.
Gras gemaaid.
En daarna lekker in de tuin gezeten.
Net de borders gesproeid. En nu staat de sproeier op het gazon.
Heb daarna wel lekker een terras (mijn eigen) gepakt.Avond Marcel,
D8 ff dat je schreef lekker terras gepakt. Maar was uiteindelijk wat anders haha
Goedemiddag samen!
Ik kwam toevallig deze tegen, iemand die dit ook herkent?
Goedemiddag samen!
Ik kwam toevallig deze tegen, iemand die dit ook herkent?
O ja.. die krullen. Mn broer was toen een jaar of 20, en ging naar de kapper met steil haar, kwam terug met permanent.. moeders boos.. lol. T was net Set Gaaikema.. was ook eenmalig, want volgens mij had hij zelf stiekem toch wel spijt het laten doen.Goedemiddag
Jazeker herken ik dat...
dat was ook de tijd dat permanent (krullen) modern was en we zelf blonde lokken maakten met waterstofperoxide 😆
Hahaha ja ik herken het, die enorme bossen met krullen 🙂O ja.. die krullen. Mn broer was toen een jaar of 20, en ging naar de kapper met steil haar, kwam terug met permanent.. moeders boos.. lol. T was net Set Gaaikema.. was ook eenmalig, want volgens mij had hij zelf stiekem toch wel spijt het laten doen.
Hoestie? Volgens mij was jij onlangs jarig, of rond deze tijd jarig? Van harte in elk geval.Hahaha ja ik herken het, die enorme bossen met krullen 🙂
Dankjewel. Klopt, ik was de 11de jarig 🥳.Hoestie? Volgens mij was jij onlangs jarig, of rond deze tijd jarig? Van harte in elk geval.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.