Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert. Ach ja nog een paar uurtjes en dan is het weer weekend. We krijgen mooi weer in elk geval.
 
Probleem is dat ik eerst nog goed wakker moet zien te worden, ach, k heb daar tot 12u tijd voor,
 
Goedemorgen.
 
Goedemorgen
Andijk ☀️ 13*C
Tijd voor :chef::coffee::coffee:
 
Moge binnenkomers.

Antje kan straks halve dagen gaan werken want ze krijgen een flinke loonsverhoging:deal:
 
't Is hier helemaal niet warm hoewel ons toch wat anders is beloofd. Ik denk dat ik de korte benen broek uitdoe en eens weer om ga zien naar m'n schaatsen. Goedemorgen allemaal!
 
Moge binnenkomers.

Antje kan straks halve dagen gaan werken want ze krijgen een flinke loonsverhoging:deal:
Ja valt vies tegen die verhoging, nu 4% en volgend jaar 4% dus over 2 jaar verspreid, die inflatie spreid zich ook niet. heb dan ook tegen gestemd tegen het voorstel
 
Middag allemaal.
 
Middag.
Tijd voor de lunch.
Smakelijk lunch allemaal
 
Middag Jaap en smakelijk eten.
 
Middag, ff naar de kapper zo meteen, en verder wat hobby matig bezig
 
Middag allemaal
 
Middag.

Zo gisteren onverwachts even naar mijn moeder gegaan.
Lekker sushi gegeten. Vandaag wat klusjes gedaan. En haar huis gestofzuigd.
Ze is geopereerd aan haar pols.

Ook gelijk een aannemer gevraagd om langs te komen voor de deuren, trapleuning en dak.
Leuning is nooit opgehangen was niet mooi. Maar ja, het moet nu. Anders valt ze van de trap.
Dak is 25 jaar oud, dus is wel aan vervanging toe. Heeft al een keer gelekt.

Deuren gaan moeilijk. Dus daar moet naar gekeken worden.
 
Middag. Hier in mn uppie gegeten. De ega aan het werk. de zoon examen Havo Wiskunde. Zn eerste. En gelijk een after party..

zojuist een fietstas binnengekregen die ik gister besteld heb. Genoeg voor een broodtrommel en andere zaken voor naar mn werk. Mn fiets heeft een Mik bagagedrager, en Basil verkoopt tassen met een adapter waardoor je de tas er zo op Vast klikt.
ADE27FBC-3715-4B99-9A57-CB45C9842272.jpeg
 
Avond allemaal.
 
Een goedenavond John en Ben.
 
Goedemorgen.
 
Moge Corne en Jaap. Hier is het 12 graden.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen.
 
Moge binnenkomers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan