Middag Antje.
wist het nog. Je bent tegelijk met mn broer jarig.Dankjewel. Klopt, ik was de 11de jarig 🥳.
Aaaaaaah rust bewaren... ik heb al helemaal geen zitvlees.wist het nog. Je bent tegelijk met mn broer jarig.
Sterkte met herstel en bewaar de rust. (Moeilijk he)
Wat ben je aan het doen Jaap.
Groot onderhoudWat ben je aan het doen Jaap.
Kale boel!
Leuke haarlijn 😆. Nieuwe rage? Zie op FB ook van die “bewerkte” foto’s lamgskomen.Avatar maar eens gewijzigd. Sjaak, de hond, is er helaas niet meer. Aquariums staan hier niet meer dus ik ga voor boeken. Vond deze tekening wel toepasselijk.
Geen idee, ik heb FB maar doe er nagenoeg niks mee. Heb zelfs 3 vriendjes op FB 😃Leuke haarlijn 😆. Nieuwe rage? Zie op FB ook van die “bewerkte” foto’s lamgskomen.
Zonder zitvlees maar met een nieuw plaatje... 👍 Alles wordt beter, doe je best!Aaaaaaah rust bewaren... ik heb al helemaal geen zitvlees.
euhh, tekening?Avatar maar eens gewijzigd. Sjaak, de hond, is er helaas niet meer. Aquariums staan hier niet meer dus ik ga voor boeken. Vond deze tekening wel toepasselijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.