Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge folks, gisteren de hele middag voor Jan l*l zitten zagen door onverwachte breukvlakken, vandaag een nieuwe kans met een andere steen, maar eerst de krantjes bezorgen en :koffie:
 
Goedemorgen na deze warme nacht
tijd voor :chef::coffee::coffee:
Andijk 🌤 17*C
 
Moge binnenkomers en hier is het nu 19 graden buiten en binnen 20.
 
Moge Jaap en Nicole en ja het wordt alweer te warm. Nou ja rond het weekend weer koeler de komende tijd.
 
Moge Jaap en Nicole en ja het wordt alweer te warm. Nou ja rond het weekend weer koeler de komende tijd.
Ja morgen verwachten ze hier ook nog een 29 graden maar veel koeler wordt het volgens buienradar hier volgende week niet. Blijft dan zo'n 24-25 graden met vrij veel zon.
Hoor je me niet over klagen hoor, maar de droogte begint hier wel serieus te worden. Als er een beetje wind staat zie je het zand gewoon opstuiven, maar goed, er zijn regio's waar het nog veel droger is dan hier.
 
Nou komen wij goed weg denk ik:
1652867156498.png
 
Middag smakelijke lunch:chef:tosti ham/kaas 🍅 hier
⛅ 19 graden buiten binnen 23'5
 
Middag Jaap en Nicole.

Tja ik eet nooit echt oude kaas want als ik het te lang lat liggen dan wordt het groenig:DD
 

Het weer nu in Groningen (9731)​



27°

Neerslag: 0 mm

Wind: W 3

Druk: 1020.8 hPa

Vochtigheid: 47%

Hier dus ook en het mag van mij snel 7 graden koeler worden en anders maar emigreren naar Ijsland:DD
 
En zo zie je maar weer dat drank slecht is voor je lichaam en dus de gezondheid:LOL:


Avond allemaal.
 
Mogge hier nog niks. Bewolking trekt weg. Zon erbij. En zo naar t noorden voor een bezoekje.
 
Hier ook spetters stelt niet veel voor.
vannacht wel lekker door geregend hier scheelt weer water geven;)
 
Middag.

Zo net een mooie wandeling gemaakt, maar met 29 graden is dat best wel puffen.

Nu lekker een koude natte handdoek op m’n kop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan