Komen wij goed weg met 21 graden dus.
Met dit weer zou ik ze eerst even in de vriezer leggen!
Vooral in het zuidoosten van het land 'gaat het plenzen'. Er kan lokaal wel meer dan 50 millimeter aan regen vallen, wat meer is dan gemiddeld valt in de hele meimaand. "De meeste regen in Limburg gaat vallen rond Sittard-Geleen. Daar kan wel 75 millimeter vallen in zes uur tijd."
Dat wordt flink doorlopen Antje.Mogge folks, ja afwachten wat het weer gaat doen, ik hoop voor de regen klaar te zijn (heb 2 wijken te lopen)
Ja we gaan het zien, hier in het zuidwesten schijnt het mee te gaan vallen qua heftigheidDat wordt flink doorlopen Antje.
Ze hebben hier in het zuiden gewaarschuwd voor oa supercells en valwinden met 100 km/u. Toch maar een en ander opbergen op het balkon. Ik hoop dat ze er flink naast zitten deze keer.
Daar trilt de grond maar heel af en toe. Met een natuurlijke oorzaak.Moge dames en ik vraag me af waarom je ook in het Zuiden gaat wonen
Zeg weet jij wel hoe mooi de Tasmantoren is die niet ver van ons vandaan staatDaar trilt de grond maar heel af en toe. Met een natuurlijke oorzaak.
En je hebt geen martini toren nodig voor een beetje uitzicht!
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik 😉Moge dames en ik vraag me af waarom je ook in het Zuiden gaat wonen
Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.Sterkte Nicole. Mag hopen dat het ding niet bij jou in de buurt komt.
Die zijn levensgevaarlijk.
👍👍En je hebt geen martini toren nodig voor een beetje uitzicht!
Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.Ach ja overal is weer wat maar ik vindt het wel fijn dat het met de hete zomer hier altijd een paar graden koeler is dan in het Zuiden.
Die foto van die rolwolk op de website van weerplaza! Mooi vastgelegd. Ik heb ze wel eens in het echt gezien, geweldig om te zien. Als voorbode is het minder om te zien 😉
Tegen... ook omdat je er lange lellen van krijgt.🙄😉
Daar heb ik uren voor in het gras gelegen hoorMooi vastgelegd
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik 😉
Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.
👍👍
Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik 😉
Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.
👍👍
Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.