Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag luitjes hier ging het net even flink tekeer met een leuke p[lons water en niet geheel toevallig zijn we de kweekstelling het water aan het verversen, hopelijk lukt de truuc, nu wachten tot alle bakken weer gevuld zijn :koffie:
 
Goedemiddag allemaal.
Hier in Wageningen extreme storm geweest overal omgevallen bomen een en al drama. Ik zou zeggen voor de mensen in het noorden en oosten blijf veilig thuis de komende uren. Dit is echt niet normaal geweest
 
Storm and thunder
beat the nature
down gushes the rain and
wind cracks the trees....

As for the weather, we'll let others tell. Goodday everyone.
 
Middag luitjes en hier lichte regen maar amper wind en zo n 21 graden.
 
Speciale oorbellen voor Vivarium 😁


1E7CF663-8749-4777-A4F8-CBA3D5002041.jpeg
 
Avond.

Vandaag tot 11u gewerkt, toen naar huis. Vanmiddag naar t noorden voor een begrafenis van de moeder van mn zwager en schoonzus. Hele tijd goed weer, en op de begraafplaats gingen de sluizen open en plenste het aaridg. Gelukkig paraplu meegenomen uit voorzorg.

morgenvroeg ook eventjes werken tot 12u. Kijken hoe mn collega’s reageren op een move van me. :)
 
Goedemorgen,

ik ben benieuwd wat het weer ons gaat brengen vandaag.
Las gisteren voor het slapen gaan dat ze voor onze regio waarschuwen dat er mogelijk een supercel kan ontstaan en specifiek voor Sittard-Geleen tot 75 mm regen :oops:

Vooral in het zuidoosten van het land 'gaat het plenzen'. Er kan lokaal wel meer dan 50 millimeter aan regen vallen, wat meer is dan gemiddeld valt in de hele meimaand. "De meeste regen in Limburg gaat vallen rond Sittard-Geleen. Daar kan wel 75 millimeter vallen in zes uur tijd."
 
Mogge folks, ja afwachten wat het weer gaat doen, ik hoop voor de regen klaar te zijn (heb 2 wijken te lopen):koffie:
Dat wordt flink doorlopen Antje.

Ze hebben hier in het zuiden gewaarschuwd voor oa supercells en valwinden met 100 km/u. Toch maar een en ander opbergen op het balkon. Ik hoop dat ze er flink naast zitten deze keer.
 
Dat wordt flink doorlopen Antje.

Ze hebben hier in het zuiden gewaarschuwd voor oa supercells en valwinden met 100 km/u. Toch maar een en ander opbergen op het balkon. Ik hoop dat ze er flink naast zitten deze keer.
Ja we gaan het zien, hier in het zuidwesten schijnt het mee te gaan vallen qua heftigheid
 
Ik zou alvast maar zandzakken voor je balkondeur leggen!

Sterkte Nicole. Mag hopen dat het ding niet bij jou in de buurt komt.
Die zijn levensgevaarlijk.
 
Daar trilt de grond maar heel af en toe. Met een natuurlijke oorzaak.

En je hebt geen martini toren nodig voor een beetje uitzicht!
Zeg weet jij wel hoe mooi de Tasmantoren is die niet ver van ons vandaan staat:DD

Ach ja overal is weer wat maar ik vindt het wel fijn dat het met de hete zomer hier altijd een paar graden koeler is dan in het Zuiden.
 
Goedemorgen. Voorlopig hier in Den Haag bewolkt, maar niet koud.

Straks om 14:00 uur de eerste training voor de GP van Spanje met 2 Nederlanders.
Naast wereldkampioen Max Verstappen, komt ook Nick de Vries in actie. Weliswaar in een Williams, maar toch. Ben benieuwd. Zolang hij zijn teamgenoot verslaat is het prima.
 
Moge Pla en in Grunn ook volop zon (nog).
De trainingen kijk ik niet maar als de Ferrari s het goed doen dan ben ik tevreden. Daarbij presteert Latifi niks dus het nog slechter doen kan haast niet;)
 
Moge dames en ik vraag me af waarom je ook in het Zuiden gaat wonen:DD
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik ;)

Sterkte Nicole. Mag hopen dat het ding niet bij jou in de buurt komt.
Die zijn levensgevaarlijk.
Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.


En je hebt geen martini toren nodig voor een beetje uitzicht!
(y):DD(y)
Ach ja overal is weer wat maar ik vindt het wel fijn dat het met de hete zomer hier altijd een paar graden koeler is dan in het Zuiden.
Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.
 
Die foto van die rolwolk op de website van weerplaza! Mooi vastgelegd. Ik heb ze wel eens in het echt gezien, geweldig om te zien. Als voorbode is het minder om te zien ;)
 
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik ;)


Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.



(y):DD(y)

Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.

Omdat je wiegje daar stond en dat jij daar geboren werd lijkt een meer juiste omschrijving??? :):):)
 
Middag. Vanmorgen het bedrijf waar ik 20u per week werk op zn grondvesten laten schudden en mn ontslagbrief ingeleverd.. had het al met de personeelszaken/mededirectieleden besproken vd week. Ben vanaf september weer bij 1 werkgever bezig en dan voor max 30u per week. ben wel toe aan wat meer vrije tijd, en met een werkende vrouw kunnen we het samen goed redden.
genieten voor het te laat is.
 
Omdat mijn wiegje daar geboren werd denk ik ;)


Ik herinner me nog de paniek en de beelden van Pinkpop 2014, rond 20 uur en het was binnen no time donker.



(y):DD(y)

Helemaal mee eens. Hier is het soms echt teveel van het goede.

Daar hebben wij het zelfs gisteren nog over gehad. Dat vergeet ik nooit meer.
Wij waren niet op pinkpop. Maar in een huisje in het geuldal. Tussen Epen en Mechelen.
Die lucht was spectaculair om te zien. Dat begon te kolken en het werd groen en paars. Echt bizar.
En een wind…..pfff en dan te bedenken dat wij het staartje hadden.
Op pinkpop moeten ze doodsangsten uitgestaan hebben.
De volgende dag, kon ik daar mijn nieuwe auto ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan