Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag. Vanmorgen het bedrijf waar ik 20u per week werk op zn grondvesten laten schudden en mn ontslagbrief ingeleverd.. had het al met de personeelszaken/mededirectieleden besproken vd week. Ben vanaf september weer bij 1 werkgever bezig en dan voor max 30u per week. ben wel toe aan wat meer vrije tijd, en met een werkende vrouw kunnen we het samen goed redden.
genieten voor het te laat is.
Goed gedaan Albert!
 
Zo, weer lekker thuis.
Nou, dat was me een midweekje wel zeg. Wat een boffen, zulk mooi weer.
Soms zelfs beetje te warm. En dan een hotel zonder airco.
Ach ja. Dat overleef je ook wel.

Aan de regenmeter te zien is hier gisteren 20mm regen gevallen. Dat doet de tuin goed.
Ik weet niet of er vandaag nog wat aan komt.
 
genieten voor het te laat is.
Goede beslissing Albert. De pensioenleeftijd neemt als maar toe en naar mate we ouder worden, worden we er doorgaans niet gezonder op. Genieten nu het kan!
 
Dan heeft Albert nog geluk. Ik krijg er geen. Sinds dat het fiscaal niet meer aftrekbaar is, hebben ze het afgeschaft.
De krenten….
Mijn werkgever hier is net zo n krent want ik krijg er ook nooit een hoor. Ik zal daarover eens flink gaan klagen bij baas Jessica:LOL:
 
Ff zaaltje versieren. Morgen feestje van moeders die 90 wordt dit weekend. Zondag is de dag maar om alles bij elkaar te krijgen lukt bijna niet met de werkenden. Dus morgen dan maar
 
Goed gedaan Albert!
Destijds, toen ik 65 werd stond het bedrijf waar ik werkte op z'n grondvesten te schudden. Ze hingen de vlag uit en gaven mij m'n ontslag. (Ik had graag nog doorgewerkt....) Iedereen met een pensioengerechtige leeftijd, dat was toen nog 65 jaar, mocht de tent verlaten.
 
Iedereen met een pensioengerechtige leeftijd, dat was toen nog 65 jaar, mocht de tent verlaten.
Moest de tent verlaten denk ik toch?
Jammer voor de zeer gemotiveerde mensen die graag wilden blijven werken.
 
Weerplaza is een beetje van de wap af, die vertellenme dat het hier droog is... NOT
 
Het IMG_20220520_151938.jpg hier.
Goed voor de IMG_20220520_151950.jpg
:koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan