Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.
Uitzicht tijdens :koffie:
IMG_20220523_145406.jpg
Als de koffie op is is de bak wel weer vol
 
Ach in het gmt post men weinig echt nuttige info en daar hebben we de reguliere topic voor.
Maar gaat er dan geen nuttige info verloren via de chat? Voorheen werden er wel eens vragen gesteld in plaats van op het forum.
Kan me voorstellen dat er vragen zijn die urgent zijn en het het proberen waard is daar snel antwoord op te krijgen via de chat, maar er kan dus ook veel nuttige info verloren gaan. Geen idee wat er nu inhoudelijk in de chat wordt besproken hoor.
 
Chap

chat bestewetenden lekker leeg zo.
 

Bijlagen

  • 16533117303271356196057.jpg
    16533117303271356196057.jpg
    415.4 KB · Weergaven: 41
Maar gaat er dan geen nuttige info verloren via de chat? Voorheen werden er wel eens vragen gesteld in plaats van op het forum.
Kan me voorstellen dat er vragen zijn die urgent zijn en het het proberen waard is daar snel antwoord op te krijgen via de chat, maar er kan dus ook veel nuttige info verloren gaan. Geen idee wat er nu inhoudelijk in de chat wordt besproken hoor.
Ja soms vraagt men wel iets maar in de regel simpele vragen want daar is de chat niet voor en anders geven we vaak het advies om een topic te openen. De chat is bedoeld net als het GMT voor dingen die niet in een regulier topic thuishoren. Gewoon wat gezellig gebabbel en andere zaken horen in een gewoon topic thuis.
In zoverre is het GMT na een nieuw GMT ook niet echt na te lezen tenzij je echt via de link het oude GMT gaat nalezen maar ja vindt maar eens wat terug in een oud GMT met meer dan 200 pagina s.
Daarbij staan er vaak meerdere oude GMT s dus ja dan is iets vinden eigenlijk niet mogelijk.
Maar daarom kan men voor serieuze vragen ook beter een daarvoor bedoeld topic openen.
 
Ja soms vraagt men wel iets maar in de regel simpele vragen want daar is de chat niet voor en anders geven we vaak het advies om een topic te openen. De chat is bedoeld net als het GMT voor dingen die niet in een regulier topic thuishoren. Gewoon wat gezellig gebabbel en andere zaken horen in een gewoon topic thuis.
In zoverre is het GMT na een nieuw GMT ook niet echt na te lezen tenzij je echt via de link het oude GMT gaat nalezen maar ja vindt maar eens wat terug in een oud GMT met meer dan 200 pagina s.
Daarbij staan er vaak meerdere oude GMT s dus ja dan is iets vinden eigenlijk niet mogelijk.
Maar daarom kan men voor serieuze vragen ook beter een daarvoor bedoeld topic openen.
Nu begrijp ik het eigenlijk niet meer... Zelf ben ik geen chat gebruiker maar toch maar even om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen; Gewoon wat gezellig gebabbel en andere zaken horen in een gewoon topic thuis, schrijf je. De chat is bedoeld net als het GMT voor dingen die niet in een regulier topic thuishoren, schrijf je dan ook weer. Wat het voorgaande weer tegenspreekt. Dus wat hoort dan eigenlijk wel weer in een chat thuis? :juggle:
 
Ja soms vraagt men wel iets maar in de regel simpele vragen want daar is de chat niet voor en anders geven we vaak het advies om een topic te openen. De chat is bedoeld net als het GMT voor dingen die niet in een regulier topic thuishoren. Gewoon wat gezellig gebabbel en andere zaken horen in een gewoon topic thuis.
In zoverre is het GMT na een nieuw GMT ook niet echt na te lezen tenzij je echt via de link het oude GMT gaat nalezen maar ja vindt maar eens wat terug in een oud GMT met meer dan 200 pagina s.
Daarbij staan er vaak meerdere oude GMT s dus ja dan is iets vinden eigenlijk niet mogelijk.
Maar daarom kan men voor serieuze vragen ook beter een daarvoor bedoeld topic openen.
Ik vond het altijd erg leuk om na een werdag even het gmt door te lezen.
En doorgaans kon je dan ook nog een reactie geven.
En dat had echt een meerwaarde.

Nu is het gmt nagenoeg dood. Tja alleen een goede dag wensen en wat geneuzel over het weer.
Dat is de doorsnee dag in het gmt tegenwoordig.

Ik heb de chat geprobeerd. Maar daar moet je echt in blijven zitten om genoeg mee te krijgen.
En een hoop slap geouwehoer soms.

Ik ben nog niet met pensioen. Ben niet werkloos. En op het werk kan ik niet steeds online zijn.
Dus dan heb je aan een chat vrij weinig.
Ben ook niet iemand die constant op zijn veeg foon zit. En ieder piepje gelijk moet bekijken.
Dat doe ik op gezette tijden. Gewoon als je ff niet bezig bent.

Maar goed. Het komt toch niet aan.
 
Nu begrijp ik het eigenlijk niet meer... Zelf ben ik geen chat gebruiker maar toch maar even om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen; Gewoon wat gezellig gebabbel en andere zaken horen in een gewoon topic thuis, schrijf je. De chat is bedoeld net als het GMT voor dingen die niet in een regulier topic thuishoren, schrijf je dan ook weer. Wat het voorgaande weer tegenspreekt. Dus wat hoort dan eigenlijk wel weer in een chat thuis? :juggle:
In beide, dus zowel de chat als het GMT, kun je geneuzel en allerhande opmerkingen en kreten kwijt. De een komt in beiden en de ander in een van beiden of in geen van beiden. Het is maar net wat je prettig vindt denk ik.

Als ik kijk naar wie er in de chat zitten dan zijn dat eigenlijk leden die je niet of amper in het GMT ziet. Albert komt net als ik nog wel in beiden maar het restant van de aanwezigen in de chat zie je niet of amper in het GMT dus ik denk dat het gebruiken van de chat weinig invloed heeft op het aantal posten in het GMT.
De chat heeft dus een groepje vaste bezoekers en daarbij zijn een aantal vaste GMT bezoekers niet veel meer online dus vandaar dat de drukte in het GMT minder is dan voorheen.

Net als het GMT hoef je niet telkens in de chat te kijken want je kan als je thuiskomt rustig teruglezen en eventueel op berichten in de chat reageren dus dat is niet veel anders dan in het GMT.
 
Werkdag 1 alweer achter de rug. Nog 2,5 deze week. vrijdagmorgen ook nog werken. Beetje colleg’s inwerken alvast vanaf vandaag die wat taken van mij over moeten nemen na de vakantie.
 
Avond folks, gisteren had ik een was gewassen (althans, de wasmachine) niks aan d ehand zou je zeggen, 1 significant detail kwam ik vandaag tegen: het bolletje met vloeibaar wasmiddel stond nog gevuld op de wasmachine :ROFLMAO:)
 
Dus wassen zonder wassen eigenlijk. Tja. Soms heb je dat als je ouder wordt. Ergens gaat het een keer fout
 
Avond en Albert.

Troost je Antje want dat soort dingen gebeuren mij ook en dan vergeet ik om op start te drukken met de was doen of ik vergeet op start te drukken als ik iets in de oven doe.
 
Ik vond het altijd erg leuk om na een werdag even het gmt door te lezen.
En doorgaans kon je dan ook nog een reactie geven.
En dat had echt een meerwaarde.

Nu is het gmt nagenoeg dood. Tja alleen een goede dag wensen en wat geneuzel over het weer.
Dat is de doorsnee dag in het gmt tegenwoordig.

Ik heb de chat geprobeerd. Maar daar moet je echt in blijven zitten om genoeg mee te krijgen.
En een hoop slap geouwehoer soms.

Ik ben nog niet met pensioen. Ben niet werkloos. En op het werk kan ik niet steeds online zijn.
Dus dan heb je aan een chat vrij weinig.
Ben ook niet iemand die constant op zijn veeg foon zit. En ieder piepje gelijk moet bekijken.
Dat doe ik op gezette tijden. Gewoon als je ff niet bezig bent.

Maar goed. Het komt toch niet aan.
Tsjah serieuze dingen worden in ons exclusieve whatsapp groep besproken.

Had je wellicht moeten blijven?
 
Avond
Avond folks, gisteren had ik een was gewassen (althans, de wasmachine) niks aan d ehand zou je zeggen, 1 significant detail kwam ik vandaag tegen: het bolletje met vloeibaar wasmiddel stond nog gevuld op de wasmachine :ROFLMAO:)
Avond en Albert.

Troost je Antje want dat soort dingen gebeuren mij ook en dan vergeet ik om op start te drukken met de was doen of ik vergeet op start te drukken als ik iets in de oven doe.
Och zolang het geen rommel is niets aan het handje zou ik zeggen.
Het wordt minder als je de koffie aanzet en vergeet de pot er onder te zetten:eek:(yep daar geweest en gedaan)
 
Laatst bewerkt:
Nou, heb daar even gekeken ja.
Mijn telefoon bleef piepen. Leek wel een geiger teller.
En het ging nergens over.
Je kan ook meldingen uit zetten he. Maar het gaat meer over dan hier.

Maar goed je gaf het niet de tijd. Dus helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan